• Hoe is jouw kapsel?xD gwn voor de fun ^^,
    da vn mij:
    Zwart in laagjes me paarse highlights [die zie ge ni goe -_-'] &&'n me blauwe extension [of hoe ge het schrijft] dreadlocks .. &&'n binne kort wssl nog gele of groene er bij ^^, -> die extensions emk dus ni alty in fsu xD


    &&'n nu da vn u xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Donkerblond haar tot iets boven mijn schouders ongeveer, boven opgeknipt, binnenkort donkerblonde&zwarte extentions zodat het lang is x).
    Nou. Interessant hè.

    x


    I recycle my thoughts.

    Euhm, blond tot over mijn schouders..

    In laagjes, en de ene keer krullen, de andere keer stijl.

    Wil het nog plukjes verven, maar heb alleen geen idee welke kleur:S iemand een idee?


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Euhm, blond tot over mijn schouders..

    In laagjes, en de ene keer krullen, de andere keer stijl.

    Wil het nog plukjes verven, maar heb alleen geen idee welke kleur:S iemand een idee?

    Gmoet verschillende kleure pakke =D

    Mijn haar is stijl en bruin van kleur en sinds gister zitten er blonde highlights bij de lengte is net iets over mn schouders en mn haar is niet dik maar ik heb wel veel haar.. verder heb ik een heel irritante scheiding die wat ik ook probeer altijd weer zo terugkomt..in de zomer wordt het altijd bijna donkerblond en in de winter donkerbruin achtig...hou meer van de wintervariant. en ik heb spijt van me highlights hoop dat ze snel uitgroeien


    It's heavy but you are not the only one

    lang zwart steil haar tot over m'n reet met rode streaks erin

    blond haar, tot op mijn schouders,, nouja iets korter ne dan 3 roze plukken erin =D


    Boem is Ho, Plons is water <3

    ik heb lang haar tot bijna aan m'n kont, het is zo dik dat ik er haast niet door kom met borstelen en kammen en als het is uitgeborsteld of gekamd dan is het zo statischische dat ik net een bosheks of een holbewoonster lijk :( oh ja en de kleur is donkerbruin maar als ik in de zon ga word het zwart

    Lang bruin stijl haar, maar ik moet het ff veranderen =P


    There is no harm, in being yourself.. &#9835;

    bruin haar heb ik tot de helft van mijn rug met rode plukken erdoor,en ik heb wat krullen,en soms doe ik mijn haar met de stijltang zodat mijn haar dan stijl wordt


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    halflang donkerbruin haar(bijna zwart)
    met binnenkort kastanjebruine highlights

    ik heb lang haar tot bijna aan m'n kont, het is zo dik dat ik er haast niet door kom met borstelen en kammen en als het is uitgeborsteld of gekamd dan is het zo statischische dat ik net een bosheks of een holbewoonster lijk :( oh ja en de kleur is donkerbruin maar als ik in de zon ga word het zwart

    Met cremespoelingantiklit en antistatisch gaat dat meestal weg, gebruik ik ook altijd...

    Ik heb lang licht blond haar, met de binnenkant zwart, maar dat is nu bruin geworden xD Een hele grote schuine pony waar ook zwart in zit en ik ga woensdag naar de kapper dan krijg ik een roze extention en tijgerprint streepjes ^^

    Bruin in laagjes + lok ^^


    BAM!

    blond,halflang in laagjes

    da van my: kort, schuine bles (fsu:P) en blond.
    vanachter heel kort geknipt, maar dat zie je niet op foto's.