• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    "maar je bent zo lieeeeeeeeeeeeeeeef" zegt ze terwijl ze me weer knuffelt. 'Blijkbaar.' grinnik ik. "Ik slaap bij een meisje van 13 ofzo hoorde ik weet jij wie en waar?". 'Vast Mackenzie.' zeg ik. Ik sla licht een arm om haar heen en zucht vermoeid...


    El Diablo.

    [GTST kijken]


    El Diablo.

    [dat is dus weer wat voor mij0_0 nu erachter komen dat er een pagina 5 is-_- reageer je nog wel of niet

    "blijkbaar" zucht hij "niets te blijkbaar zeker weten zaynieoo" glimlachend voel ik zijn arm om me heen en voor het eerst sinds lange tijd ben ik even rustig. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst "vast Mackenzie" ik knik even "dus hoe gaat het met mijn zaynieboo?" vraag ik en kijk hem aan. "weet je je bent speciaal... voor het eerst sinds drie maanden ben ik rustig" mompel ik lahend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    niets te blijkbaar zeker weten zaynie" zegt ze. Ik zie dat ze rustig en ik grijns even. "dus hoe gaat het met mijn zaynieboo? weet je je bent speciaal... voor het eerst sinds drie maanden ben ik rustig" mompelt ze. 'Gaat wel.' zeg ik. Ik streel zacht over haar arm en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Toby Woods

    "gaat wel" mompeld hij en streeld zacht ove rmijn arm waardoor ik eng rustig raak. "oke nu vind ik het zelf eng om zo rustig te zijn" grinnik ik.
    "what's up. zijn er geen leuke mensen hier? Ik weet het eerlijk niet wel dat Ronaldo hier zit maar toen zag ik een trampoline " leg ik kort uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Joke dat moet Perrie Edwards erboven zijn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hoe kan ik weer inspringen?]


    Bowties were never Cooler

    Je kunt perrie horen schreeuwen mis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Of ik kan precilla doen dat hij lodgekoppeldbmag worden als als het godd gaat morgen gelijk in iolatie mort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik hoorde een ijzige gil. Even keek ik naar het schermpje, maar die gast was rustig... Eindelijk! Ik stond op en liep de gang op. Daar zag ik het meisje wat duidelijk had gegild. "Wat is dit nou weer?" vroeg ik geirriteerd. "Heb ik eindelijk de ene idioot stil, begint de volgende te krijsen. Hou nou eens allemaal jullie koppen dicht. Dat zou mijn werk ook makkelijker maken."


    Bowties were never Cooler

    Perrie Edwards

    Een vrouw komt naar binnen en geïriteerd begint ze te praten. Ik trek eveb een wenkbrauw op 'ik ben Perrie Edwatds en heb zojuist mojn kalmeringsmiddel gevonden' glimlach ik lief naar haar 'oke jij hebt eht mooi haar en mooie ogen:zeg ik bewonderend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik zuchtte. Weer zo eentje. Gelukkig zei ze wel dat ze haar medicijnen al had ingenomen. "Slaap jij anders maar bij Zayn. Die heeft wel wat steun nodig." Zo kon hij tenminste weer eraan wennen met meisjes om te gaan. Ik glimlachte toen ze over mijn haar begon. "Dank je. Jij ook trouwens." Eeen beetje lief doen kon wel.


    Bowties were never Cooler

    Perrie Edwards.

    Ik hoor haar zuchten "slaap jij anders maar bij Zayn die heeft wel wat steun nodig" ik grijns "Hij is mijn kalmeringsmiddeltje kwam ik zojuist ahter." Ze begint te glimlahen als ik de complimenten geef "Dankje jij ook trouwens" glimlacht ze en blij kijk ik terug. "Vele vinden het lelijk, na ik vind het leuk.. Je moet highlights nemen ik denk dat dat heel mooi bij je staat. Welke kleur zal ik het gaan doen groen blauw of roze?" afwachtend kijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik glimlachte een beetje. Ze had ten minste Zayn al weer wat terug gekregen. Haar haar was wel een grappige kleur, maar het stond haar wel goed. "Roze highlights zouden je denk ik mooi staan. Zal ik helpen verven binnekort?" Ze leek me wel aardig. "Hebben jullie trouwens Chris gezien? Ik kan hem nergens vinden." Ik wilde hem gewoon aflebberen om hier even neit allemaal aan te hoeven denken. Was dat zo veel gevraagt?


    Bowties were never Cooler

    Perrie Edwards

    " roze highlights zouden je denk mooi staan. Zal ik helpen verven binnenkort?" vrolijk knik ik "gebben jullie trouwens Cris gezien ik krijgt hem nergesn gevonden" ik schud mijn hoofd "ow trouwens he als ik straks weer eenhypere bui heb en de pilletjes helpen niet. Zet me dan gewoon op mijn kamer dan kan ik daar even hyper zijn of stuur Zayn dan komt het goed" vertel ik haar. Ze leek me echt aardig "Dus wie zit hier nogmeer?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan