• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection
    Draco's beste vriendin - Porcelainn
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn - LizzLoveHell
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 - MissMeXD - Unchained
    Erg knap nieuw meisje - Caleo
    Draco hater - Kwijt

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).

    Invullijstje;

    Naam:
    Rol:
    Pureblood/Halfblood/Mudblood:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Favoriete docent:
    Favoriete spreuk:
    Plaatje van staf en beschrijving:
    Extra:

    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:13 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Naam: Pansy Parkinson.
    Rol: Pansy Parkinson. : p
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Pureblood.
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk(+foto): Pansy heeft bruin haar en bruine ogen, ze is niet heel lang en haar huid is licht gebruind.



    Karakter: Sluw, gemeen en alles wat typerend is voor Slytherin. Heeft nooit een twijfel gehad over haar afkomst of House en is blij dat ze in Slytherin zit. Ze walgt van Mudbloods en is absoluut niet te beroerd om dat duidelijk te maken ook heeft ze een hekel aan alle andere Houses met name natuurlijk Gryffindor.
    Favoriete docent: Snape.
    Favoriete spreuk: Levicorpus.
    Plaatje van staf en beschrijving: Meidoornhout, 22cm, kern: haar van een eenhoorn rederlijk soepel.


    Extra: Prefect in 5e jaar & lid van Inquisitorial Squad.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ressurection schreef:
    (...)

    Nou zoals in de regels staat zijn alle JK Rowling characters vrij bespeelbaar, dus dan kan inderdaad Cho Chang, Padma Patil, Parvati of zelf Ginny Weasley.


    [Cool! I think I gonna use Ginny... (Hehe, Hermione is ook cool, maar dat wijkt wel héél erg af van de echte verhaallijn. Maar goed, ff een vraagje: Hoe moet ik dat hele nieuw op school gebeuren doen?]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 14:04 ]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Cool! I think I gonna use Ginny... (Hehe, Hermoine is ook cool, maar dat wijkt wel héél erg af van de echte verhaallijn. Maar goed, ff een vraagje: Hoe moet ik dat hele nieuw op school gebeuren doen?]


    Dat mag je zelf wel een beetje weten, bedenk wel dat je minder ervaring hebt op het gebied van magie en dat omgang met anderen niet altijd makkelijk zal gaan.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Alleen nog 2 freaks nodig folks (: als iemand 2 rollen wil kan dat nu wel.

    x


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [Lol in dat geval reserveer ik hierbij alvast een rol als freak.]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    [hey ik heb mijn stukje veranderd en er staan nu foto's :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Audrey Felicia Cedergren
    Rol: Normaal meisje dat een crush op Draco heeft.
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Pureblood
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk(+foto):


    Audrey heeft lang, bruin, licht golvend haar en heldere groene ogen. Haar huidskleur is eerder wat aan de bleke kant. Ze is jiet zo heel groot, ongeveer 1m65, en slank. Ze draagt bijna altijd wel een beetje make-up en in haar vrije tijd kleedt ze zich nogal casual, meestal gewoon een slinny jeans met een leuk shirt op en een paar vans.
    Karakter: Audrey is een echte Slytherin, ze haat leerlingen uit andere afdelingen en al helemaal mudbloods. Ze kan hun gewoonweg niet uitstaan. Tegen sommige mensen uit haar afdeling is ze al een stuk vriendelijker, ookal dat ze hun ook het leven zuur kan maken als ze wil.In de buurt van Drace voelt ze zich altijd erg ongemakkelijk, maar dit probeert ze zo veel mogenlijk te verbergen, wat niet altijd even goed lukt.
    Favoriete docent: Severus Snape
    Favoriete spreuk: Sectumsempra
    Plaatje van staf en beschrijving:


    Coromandelhout, drakenhartenbloed, licht verend
    Extra: Audrey is Zweeds, maar dat kon er haar natuurlijk niet van weerhouden om naar Hogwarts te komen. Ze spreekt perfect Engels en zonder accent. Je zou aan door haar uitspraak bijna denken dat zer Brits is in plaats van Zweeds.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Everybody loves Draco.

    Except me :Y)


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Everybody loves Draco.

    Except me :Y)


    Ook in real? Dan moet je jezelf voor je hoofd slaan xd

    x


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:
    (...)

    Ook in real? Dan moet je jezelf voor je hoofd slaan xd

    x


    Indd! Draco is echt een van mijn favoriete personages uit de hp-serie<3


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    (...)

    Indd! Draco is echt een van mijn favoriete personages uit de hp-serie<3


    Ik probeerde hem net te teken... maar ik faalde dus ik ben gelijk gestopt :P

    x


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mag ik het andere Draco-obsessed meisje reseveren?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yes :p
    Moet je als Draco-obsessed meisje ook zo'n identiteit ding doen??


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ressurection schreef:
    (...)

    Ik probeerde hem net te teken... maar ik faalde dus ik ben gelijk gestopt :P

    x


    Aww. Jmmr haha


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    LizzLoveHell schreef:
    Yes :p
    Moet je als Draco-obsessed meisje ook zo'n identiteit ding doen??


    Jaa volgens mij wel


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.