• Ik moet een stukje voor een jaarboek schrijven, maar ik heb geeeeen idee wat ik ga moeten schrijven. Dit stond er in de mail:

    Beste Eindexamenkandidaten,

    Ook dit jaar maken we weer een fotojaarboekje. Iedere leerling krijgt de kans een eigen tekstje te schrijven. De bedoeling van het boekje is: over 35 jaar nog weten wie wie was en nog eens kunnen nagenieten over gebeurtenissen.
    Thema: “De mooiste tijd van je leven!?”

    De bedoeling is dat jullie een persoonlijk stukje schrijven over je ervaring(en) op school. Doe dat vooral op je eigen manier. Weet je niks? Te denken valt aan:


    - If I could turn back time…
    - One thing I hope I remember when I’m 40
    - Leuke uitdrukkingen
    - Allerbelangrijkste ding dat ik in 6 jaar heb geleerd
    - Weet je nog toen we…
    - We moeten iets opbiechten….
    - Toekomstplannen
    - Levensmotto
    - Groot respect voor
    - Favoriet citaat leraar
    - Meest hilarische gebeurtenis
    - Baalvak(ken)
    - Foto/tekening/strip
    - Advies aan toekomstige eindexamenkandidaten
    - Spijt
    - Trouwen
    - Kinderen
    - Mooiste tijd van je leven?
    - ………..


    Dus, jaaa. Weet iemand iets zinnigs, of tenminste iets om mij op weg te helpen? Want serieus, ik heb absoluut geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moest dat ook. Maar wij kregen een zin waar we een verhaal bij moest schrijven. Ik kreeg eerst de zin: Ik heb het meeste lol gehad in de klas met...
    Maar ik heb gevraagd of ik een andere mocht en nu heb ik iets over een excursie.

    Maar je kan iets vertellen wat je het leukste vond aan je school tijd?


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Ik moest dat ook. Maar wij kregen een zin waar we een verhaal bij moest schrijven. Ik kreeg eerst de zin: Ik heb het meeste lol gehad in de klas met...
    Maar ik heb gevraagd of ik een andere mocht en nu heb ik iets over een excursie.

    Maar je kan iets vertellen wat je het leukste vond aan je school tijd?


    ...
    Wat als ik niets kan verzinnen. -.-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    ...
    Wat als ik niets kan verzinnen. -.-


    Hmm, ik snap dat je het moeilijk vind.
    Heb je anders nog een stel oude foto's liggen van oude excursies of iets in die richting? Misschien kun je hier inspiratie uithalen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)

    Hmm, ik snap dat je het moeilijk vind.
    Heb je anders nog een stel oude foto's liggen van oude excursies of iets in die richting? Misschien kun je hier inspiratie uithalen?


    Ah ja, dank je. Ik zal het eens proberen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wij hebben dat ook! Ik weet ook nog steeds niet goed wat ik erin ga zetten, aangezien het wel iets belangrijks is! Ik ga denk ik iets over mijn vrienden neerzetten en de school zelf!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wil je mijn verhaal lezen? Misschien heb je er iets aan.
    Ik kan je eventueel nog wat andere shit sturen voor inspiratie, ik zit namelijk in de jaarboekcommissie van onze school :Y)

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 21:56 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    In mijn jaarboek stond:

    Ik hoop dat Mr. -naam van wiskunde leraar- op een onbewoond eiland wordt geflikkert, want dat is zijn verdiende loon.
    Ik zou echt een probleem hebben gehad als ik niet was geslaagd :'D

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 22:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    In mijn jaarboek stond:
    (...)Ik zou echt een probleem hebben gehad als ik niet was geslaagd :'D


    Haha. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha. Lol.
    Hij was echt geen goeie leraar. De hele klas haalde onvoldoendes en hij dacht dat het aan ons lag, want het kon natuurlijk niet aan hem liggen. Zo'n persoon, weet je wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een buitenlandse reis misschien?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die 'We moeten iets opbiechten..' zou best grappig worden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lol ik zou echt iets hebben van: tot nooit meer ziens sukkels! Maar dat wordt vast niet gewaardeerd :'D
    Heb je nog een leuke reis meegemaakt? Of vergelijk jezelf met de eerste klas en nu. Je zal vast wel aardig wat veranderd zijn nietwaar?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb vorig jaar een stukje geschreven over wat mijn toekomstplannen zijn (als je die hebt tenminste) en ook nog een sentimenteel stukje over mijn goeie vrienden die ik op school heb ontmoet en waar ik gelukkige herinneringen aan heb.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    "Master gave (jouw naam) a diploma, (jouw naam) is a free elf now!"


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    "Master gave (jouw naam) a diploma, (jouw naam) is a free elf now!"


    OMG, DIE GA IK OPSTUREN!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt