• Hallo dit is mijn allereerste Topic en ik hoop dat er een paar mensjes aan mee willen schrijven ;).

    Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.
    Rollen max 3 per rol:

    Weerwolfen vol: Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&...
    Schuingedrukt betekend dat die is gereserveerd.

    Er zijn ook mensen die de tieners les geven. Die kunnen ook gewoon hetzelfde zijn als hierboven.

    Als je mee wilt doen aan dit Topic, vul dit dan alsjeblieft even in over je karakter.

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect):


    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen


    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.



    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt :)

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken ;) )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:51 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    Aan iedereen die iets heeft gereserveerd. Zorg ervoor dat je karakter er snel staat want dan kan ik het topic openen :)


    ja snel doen want ik wil beginnenxd


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Naam: Calvin Eora.
    Rol: Tovenaar.
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Calvin heeft zwart haar en draagt vaak donkere kleding. Calvin is blank en heeft bruine ogen die veranderen tijdens een spreuk.
    Innerlijk: Calvin is gevonden door een heks en zij gaf hem les. Toen Calvin oud genoeg was, mocht hij naar Wicked. Toen hij dit hoorde, vond hij het vreselijk maar nu hij op Wicked zit, is hij blij dat hij er heen mocht. Calvin is een gevoelige jongen die afscheid nemen pijnlijk vind. Ook kan Calvin niet tegen zijn verlies dus probeert hij vals te spelen met spreuken.
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect):



    Dit is mijn paspoort dinges, en dit is mijn eerste keer dat ik aan een Roleplay meedoe en hopelijk word ik ook gekozen mee te doen ;3.


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Naam: Calvin Eora.
    Rol: Tovenaar.
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Calvin heeft zwart haar en draagt vaak donkere kleding. Calvin is blank en heeft bruine ogen die veranderen tijdens een spreuk.
    Innerlijk: Calvin is gevonden door een heks en zij gaf hem les. Toen Calvin oud genoeg was, mocht hij naar Wicked. Toen hij dit hoorde, vond hij het vreselijk maar nu hij op Wicked zit, is hij blij dat hij er heen mocht. Calvin is een gevoelige jongen die afscheid nemen pijnlijk vind. Ook kan Calvin niet tegen zijn verlies dus probeert hij vals te spelen met spreuken.
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect):



    Dit is mijn paspoort dinges, en dit is mijn eerste keer dat ik aan een Roleplay meedoe en hopelijk word ik ook gekozen mee te doen ;3.

    Hahahahaha toffe foto dit is ook 1 van mijn eerste keren leuk paspoortje!!


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Naam: Hayden Livinstone
    Rol: kampleider, demigod
    Leeftijd: 24, jarig op 4 november
    Uiterlijk:
    -komt-
    Innerlijk:
    Hayden is een aardige oprechte en soms een beetje een ongeduldige jongen. Hij is over het algemeen heel rustig, maar heeft soms moeite met wachten. Hij is heel snel van begrip en kan zich soms een beetje irriteren aan mensen die iets meerdere keren uitgelegd moeten hebben. Hij vergeeft mensen erg snel, maar vertrouwd maar weinig mensen. Hij kan soms een beetje irritant overkomen en gebruikt (te) vaak sarcasme.
    Extra : Hayden is de zoon van poseidon. Zijn moeder was al getrouwd met een andere man toen Hayden vier was.

    Ik maak hem later af


    We've lived in the shadows for far too long.

    Paranormaal schreef:
    Naam: Calvin Eora.
    Rol: Tovenaar.
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Calvin heeft zwart haar en draagt vaak donkere kleding. Calvin is blank en heeft bruine ogen die veranderen tijdens een spreuk.
    Innerlijk: Calvin is gevonden door een heks en zij gaf hem les. Toen Calvin oud genoeg was, mocht hij naar Wicked. Toen hij dit hoorde, vond hij het vreselijk maar nu hij op Wicked zit, is hij blij dat hij er heen mocht. Calvin is een gevoelige jongen die afscheid nemen pijnlijk vind. Ook kan Calvin niet tegen zijn verlies dus probeert hij vals te spelen met spreuken.
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect):



    Dit is mijn paspoort dinges, en dit is mijn eerste keer dat ik aan een Roleplay meedoe en hopelijk word ik ook gekozen mee te doen ;3.


    Hey tuurlijk word je gekozen. En voor de eerst keer vind ik dat je het heel goed hebt gedaan vor de eerste keer :)


    "Rebellion's are build on hope"

    nu zijn er al 3 dingen vol


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    nu zijn er al 3 dingen vol


    Ja dat is waar :P nog heel even en dan open ik de topic mensjes. We missen nog de vampieren, maar die zijn wel gereserveerd. Zodra die er zijn word het topic geopend :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Omg, ik doe MEEEEEEEEE


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    als dat kan


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    Omg, ik doe MEEEEEEEEE


    Whaha wat een enthousiasme. Natuurlijk mag je meedoen. Je kan nog een rol invullen voor vampier en voor kampleiedet

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 16:46 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Vampier graag :D
    wat voor vampier precies? zoals in Twilight?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    Vampier graag :D
    wat voor vampier precies? zoals in Twilight?


    Dat is nou het leuke aan een rpg je mag het zelf bepalen hoe hij/zij eruit ziet. Maar de vampieren zijn niet onsterfelijk :) de rest ook niet


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    Dat is nou het leuke aan een rpg je mag het zelf bepalen hoe hij/zij eruit ziet. Maar de vampieren zijn niet onsterfelijk :) de rest ook niet

    wel een vraagje, kunnen ze door de zon lopen of niet? of is er een speciale manier waarop ze door de zon kunnen lopen want het lijkt me wel handig als ze dat allemaal gemeen hebben.


    Remember to be ridiculous.

    noelle1111 schreef:
    (...)

    Dat is nou het leuke aan een rpg je mag het zelf bepalen hoe hij/zij eruit ziet. Maar de vampieren zijn niet onsterfelijk :) de rest ook niet


    Yay, dat word dus een soort HoN vampier.... maar goed, ik ga em maken :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Silas schreef:
    (...)
    wel een vraagje, kunnen ze door de zon lopen of niet? of is er een speciale manier waarop ze door de zon kunnen lopen want het lijkt me wel handig als ze dat allemaal gemeen hebben.


    ik denk dat ze wel door de zon kunnen lopen, maar dat ze hoofdpijn krijgen dan...
    das wel handig toch?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.