• Nou hoor, ik zag het gisteren al, in het dorp waar ik woon waren allemaal camera's en de laatste weken ook al, vond ik nogal apart, aangezien ik echt in een klein rotdorp woon. Komt me ma net aan dat ons dorp bij Omroep Brabant is geweest en ook bij Pow shit, omfg. Dit gaat echt te ver hoor.

    DORP MOET NEUKEN VOOR VOORTBESTAAN
    Het Brabantse gehucht De Heen dreigt een spookstad te worden. Er is een grote leegloop onder de bevolking, er zijn te weinig kinderen en de vergrijzing helpt ook niet echt mee. De gemeente Steenbergen wil dat de bewoners met plannen komen om het dorp leefbaar te houden. Het meeste simpele antwoord ligt voor de hand: vaak rampetampen.

    De nijpende situatie wordt duidelijk als je naar de voorzieningen in De Heen kijkt. Wegens een gebrek aan jonge spelers kan voetbalclub Val Aan geen jeugdelftallen meer op de been krijgen. Ook de enige winkel in het dorp zal op termijn sneuvelen, evenals de kerk. Het dorpshuis, de ontmoetingsplaats voor jong en (voornamelijk) oud, is de enige voorziening die wel open blijft.

    Wethouder Cor van Geel weet wel wat het probleem is. "Er zijn te weinig kinderen om het dorp leefbaar te houden", dat schrijft Omroep Brabant. De bewoners aansporen om veelvuldig te ketsen, zou een oplossing kunnen zijn. Dat gaat de wethouder echter te ver. 'Dat is aan de koppels om te beslissen."
    bron


    Jaja, dat is me wel weer wat. Gelukkig is onze oplossing ook geheel duidelijk.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 9:34 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahah, nou je weet wat je te doen staat.:W


    everything, in time

    Ja echt hè, omygod. Meeste vrouwelijke bewoners hier zijn al in de overgang HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oei, des te meer werk voor jou! Dan hoop ik voor je dat er leuke partners in je dorp wonen!


    everything, in time

    Dat is dus het probleem, HAHAHA. De enige leefijdsgenoten die ik ken hier zijn een oud klasgenoot die verhuist is en mijn twee buurjongens, maar omy, dat wordt 'em niet hoor. Hahahaha. Echt verschrikkelijk dit. En ik wil geen tienermoeder worden!!!!!!!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahahahahahahaha! Dan zal ik maar snel verhuizen zodat het niet langer jouw verantwoordelijkheid is, of leuke jongens van buitenaf ontvoeren.(bat)
    Maar niet te veel, want in mijn dorp, Brouwhuis (Helmond), wonen ook geen leuke ventjes en ik wil graag ook een leuke vent!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 9:58 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Hahah, nou je weet wat je te doen staat.:W


    Bad decisions make good stories.

    Nou Amy, daar zit maar een ding op. Haha. Haal Jetro naar je kleine dorpje en doe wat je doet doen. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Anguish schreef:
    Hahah, nou je weet wat je te doen staat.:W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Boira schreef:
    Nou Amy, daar zit maar een ding op. Haha. Haal Jetro naar je kleine dorpje en doe wat je doet doen. Haha

    HAHA, waarom wist ik dat één van jullie dat ging zeggen?! Maar goed hoor, m'n schatje is al onderweg. Luv him. <3333


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Leuke boel, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Everdeen schreef:
    (...)
    HAHA, waarom wist ik dat één van jullie dat ging zeggen?! Maar goed hoor, m'n schatje is al onderweg. Luv him. <3333


    Dat komt omdat jij en Jetro gewoon match made in heaven zijn. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Anguish schreef:
    Hahah, nou je weet wat je te doen staat.:W


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Barnabas schreef:
    Leuke boel, haha. :'D


    26 - 02 - '16

    Anguish schreef:
    Hahah, nou je weet wat je te doen staat.:W


    The odds are néver in our favor.

    Alsof rampentampen de enige oplossing is. Gewoon het dorp leefbaar maken zodat er meer mensen komen wonen. Ik zie het probleem niet echt, er zijn toch al teveel mensen in Nederland en daar is duidelijk plek genoeg.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.