• Heloow

    Ik heb dus zitten nadenken, zoals de titel al zegt, en ik ben op iets uitgekomen. Er zijn van die gare mensen hier op Q die in het algemeen wel bekend zijn. Ik heb het over niemand minder dan Hater en JAxLUNA
    Jullie denken misschien: oke, daar gaan we weer. Ze gaat het hebben over die scheldpartijen.
    Niet helemaal. Ik denk dat die twee problemen hebben. Niet dat ze geestelijk gestoord zijn ofzo, maar het kan iets te maken hebben met depressie of i. d. Het is niet zo dat ik zeg dat wat ze doen normaal is. Zeker niet. Maar misschien hebben ze geen andere -normale- manier voor zichzelf uitgevonden om zich af te reageren.
    Ik voel me geneigd om te helpen als het nodig is. (Nee, ik wil moeder Theresa de tweede niet worden.) Dit gevoel heb ik gekregen nadat ik de poll van Hater heb gezien.

    Dump hier je menig hierover.


    mijn toetsenbord doet vaag, let er niet op
    sorry, foutje in de titel

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 22:36 ]

    Ik weet het niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet niet. Ik ben sowieso geneigd om geen medelijden te hebben met mensen die zich asociaal of aanstellerig te gedragen. Ik denk niet dat ik hier een goede mening over kan geven.


    Alis volat propriis

    hmm.. ik denk eerder dat het bij alletwee de accounts gewoon twee vriendinnen zijn die zich vervelen..


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    hmm.. ik denk eerder dat het bij alletwee de accounts gewoon twee vriendinnen zijn die zich vervelen..

    Inderdaad.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mercury schreef:
    hmm.. ik denk eerder dat het bij alletwee de accounts gewoon twee vriendinnen zijn die zich vervelen..

    Daar heb ik niet bij stilgestaan. Ht kan in principe wel.
    Wat ik me al lang al afvraag is waarom ze nog steeds niet verbannen zijn.
    ik zit mezelf tegen te spreken

    Inderdaad. Ik zag die poll van Hater en dacht: dit is niet normaal. Ik weet zelf ook niet hoe je kan helpen, en óf het nodig is.
    Het kan ook gewoon zijn dat ze het inderdaad 'grappig' vinden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?