• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Het einde komt in zicht. Eindelijk!

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

-danst-

Your make-up is terrible

Ik wou dat ik beter engels kon, zodat ik heel de roman smetteloos kan lezen.

I still think of the guitar bible.

Mm, ik hoop dat die SA afkomt zodat ik mee kan doen aan SOTM..

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

I hate you.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Zucht, kan er ook wel bij.

You are beautiful, you are love.

Cup a Soup Kip

Tijd voor koffie.

Ik moet dringend mijn kamer opruimen, jammer dat ik hier geen zin in heb.

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Suck my dick Eclipse.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

It sucks when you know that you need to let go but you can’t, because you’re still waiting for the impossible to happen.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Dit is wat ik dus al vreesde. Nu is de bedrijfsleider boos op mij en de collega's vinden me ontzettend stoer. Fml.

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik word echt gek van die constante huilbuien van mezelf en het liefste zou ik nu gewoon naar bed gaan en slapen tot het einde van het jaar.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

I wanna go to Pigfarts ;c

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Barnabas schreef:
    Dit is wat ik dus al vreesde. Nu is de bedrijfsleider boos op mij en de collega's vinden me ontzettend stoer. Fml.
    Why?

Life is hard and then we die

O god ik heb morgen volleybal toernooi D:. Als ik dit keer maar niet weer flip.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor