• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Folklore schreef:
    (...)

    Ik haat rode kool. D: Maar mie is wel lekker.

    Het was echt niet te eten, geloof me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dude, ik zat hier eerder. Mijn plek in de trein, stop met mij tegen het raam aan te duwen.><


    everything, in time

    Ik ben echt zat van jouw negatieve houding.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je hebt geluk dat ik geen owner meer ben...


    Your make-up is terrible

    Anguish schreef:
    Dude, ik zat hier eerder. Mijn plek in de trein, stop met mij tegen het raam aan te duwen.><

    FATTY'S CRUSH THE WORLD!

    Ik was ook over gewichtig, ik mag dat zeggen :Y)

    Als het geen wat gezetter persoon is, dan is die persoon gewoon fucking onbeleefd en mag je hem (of haar) van mij slaan.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom heb ik zo een grote bek. (cat)


    The odds are néver in our favor.

    Hou op met dat geslijm zeg, ugh.


    Your make-up is terrible

    Oke vriend, je bent wel erg wanhopig op zoek naar een meisje


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    DarkSavior schreef:
    (...)
    FATTY'S CRUSH THE WORLD!

    Ik was ook over gewichtig, ik mag dat zeggen :Y)

    Als het geen wat gezetter persoon is, dan is die persoon gewoon fucking onbeleefd en mag je hem (of haar) van mij slaan.


    Hahaha, het is geen 'fatty', maar een toerist. Hij wees naar de lege plek naast me en vroeg in gebrekkig Engels of hij daar mocht zitten. Ik dacht tenminste dat hij daar bedoelde, bij nader inzien denk ik dat hij het over mijn schoot had.:W


    everything, in time

    waarom moet dit mij altijd overkomen :S:(:(


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ik ben vet blij, eindelijk mijn twilight dvd collectie compleet :'D

    Weet je, ik vraag me af of iemand al eerder iets over mij verteld heeft in dit topic (Niet bij naam, maar dat hij/zij het gewoon over mij had).

    Good way to get yourself paranoid.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind jou gedachtengang heel erg jammer. Ik wou dat je niet zo dacht aan hoe andere mensen over je zouden denken.


    I still think of the guitar bible.

    Dicapri schreef:
    IK GA DOOD VAN DE PIJN EN IK KAN ER NIKS AAN DOEN. (huil)


    Grote bak Chocolade-ijs?


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Weet je, ik vraag me af of iemand al eerder iets over mij verteld heeft in dit topic (Niet bij naam, maar dat hij/zij het gewoon over mij had).

    Good way to get yourself paranoid.

    Ach denk ik ook zo vaak en als ik denk dat het zo is dan stuur ik gewoon een GB'tje of negeer het. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.