• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    ^ Aan mij ligt t niet, ik ben slim *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    ^ Aan mij ligt t niet, ik ben slim *O*.


    You misspelled 'perv'.(joehoe)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    You misspelled 'perv'.(joehoe)

    Pffft, je bent me voor. Dat wilde ik zeggen.
    Btw, ik ga ff voor Nikolai schrijven :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zometeen naar school. Zucht. Gelukkig maar 4 uur. Helaas wel 2 uur van Stuiterbal


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pffft, je bent me voor. Dat wilde ik zeggen.
    Btw, ik ga ff voor Nikolai schrijven :3


    Hahaha, go me! *O*
    Ik heb de post net gelezen, hij is awesomeeeeeeeeee.
    Ik zit nu echt van: terugschrijven, je hebt nog tijd zat! Nee foei, je moet leren want je hebt proefwerkweek.
    Dilemma. ;c

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 8:42 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Hahaha, go me! *O*
    Ik heb de post net gelezen, hij is awesomeeeeeeeeee.
    Ik zit nu echt van: terugschrijven, je hebt nog tijd zat! Nee foei, je moet leren want je hebt proefwerkweek.
    Dilemma. ;c

    Dankjewel :3
    En doe wat je denkt dat het beste is. Ik kan wachten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dankjewel :3
    En doe wat je denkt dat het beste is. Ik kan wachten :Y)


    Haha, ik weet dat je kunt wachten hoor. ^^ Maar hoe langer jij moet wachten, hoe langer ik weer moet wachten op een reactie. (cat)
    Bovendien heb ik vandaag economie en Nederlands. Nederlands gaat wel lukken, maar economie is toch ronduit hopeloos. :'D


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Haha, ik weet dat je kunt wachten hoor. ^^ Maar hoe langer jij moet wachten, hoe langer ik weer moet wachten op een reactie. (cat)
    Bovendien heb ik vandaag economie en Nederlands. Nederlands gaat wel lukken, maar economie is toch ronduit hopeloos. :'D

    Ik wacht niet expres zolang ;o Ik vergeet het gewoon. Doordat het topic gisteren werd gebumpt nam ik mezelf voor om vandaag te reageren voor je ;c
    Economie kon ik makkelijker dan Nederlands, maar goed, ik had dan ook alle formule's in mijn rekenmachine staan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik wacht niet expres zolang ;o Ik vergeet het gewoon. Doordat het topic gisteren werd gebumpt nam ik mezelf voor om vandaag te reageren voor je ;c
    Economie kon ik makkelijker dan Nederlands, maar goed, ik had dan ook alle formule's in mijn rekenmachine staan :Y)


    Hahahah, I know, don't worry! Zo bedoelde ik het ook niet, hoor. Meer als in: als ik geen reactie plaats, kun jij ook niet reageren. 8D Het liefst zou ik mijn reacties overslaan en jou gewoon alles laten schrijven, haha. :Y)

    Tssssssss. Wij deden dat eerst ook, maar ineens mogen wij geen grafische rekenmachines meer gebruiken. Dus we kunnen het er niet meer inzetten. >,<

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 9:00 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Hahahah, I know, don't worry! Zo bedoelde ik het ook niet, hoor. Meer als in: als ik geen reactie plaats, kun jij ook niet reageren. 8D Het liefst zou ik mijn reacties overslaan en jou gewoon alles laten schrijven, haha. :Y)

    Tssssssss. Wij deden dat eerst ook, maar ineens mogen wij geen grafische rekenmachines meer gebruiken. Dus we kunnen het er niet meer inzetten. >,<

    Aaaah, okay. En mij alles laten schrijven is niet handig. Ik zou Mila niet zo bitcherig / eigenwijs / grote mond laten hebben, zoals jij het doet. Dus Mila mag je lekker zelf blijven schrijven (cat)

    En dat slaat toch nergens op? Ik moest voor Economie mijn Grafische rekenmachine gebruiken om grafieken en shit te plotten en deze dan te gebruiken met sommen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Aaaah, okay. En mij alles laten schrijven is niet handig. Ik zou Mila niet zo bitcherig / eigenwijs / grote mond laten hebben, zoals jij het doet. Dus Mila mag je lekker zelf blijven schrijven (cat)

    En dat slaat toch nergens op? Ik moest voor Economie mijn Grafische rekenmachine gebruiken om grafieken en shit te plotten en deze dan te gebruiken met sommen.


    Hahaha, nou vooruit dan. :W

    Wij moeten bij economie maar een paar grafieken tekenen, maar die moet je uit de tekst afleiden en dan met een niet al te moeilijke formule berekenen. Bij M&O kan ik het er wel inzetten, dat is nog veel moeilijker!


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Hahaha, nou vooruit dan. :W

    Wij moeten bij economie maar een paar grafieken tekenen, maar die moet je uit de tekst afleiden en dan met een niet al te moeilijke formule berekenen. Bij M&O kan ik het er wel inzetten, dat is nog veel moeilijker!

    Ik was zo blij dat ik geen M&O had. Ik hoorde er zoveel mensen over klagen. Fuck yeah, ik was slim ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik was zo blij dat ik geen M&O had. Ik hoorde er zoveel mensen over klagen. Fuck yeah, ik was slim ;D


    Ik heb gefaald, nu ga ik zeker een onvoldoende halen haha. 8D

    Damn Mitchell, ik zou willen dat ik wat van jouw slimheid had, dan was ik er misschien ook niet ingetrapt hahaha!(no_chears)


    everything, in time

    Ik heb echt zoveel zin in de zomervakantie. Heerlijk op het strand liggen, vaak terrasjes pakken, heel vaak gaan zonnen en daarbij ook nog een dikke week naaaaaaaar Londen! *O*

    ...

    Nog drie maanden te gaan voordat ik dat diploma in mijn handen heb.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Anguish schreef:
    (...)

    Ik heb gefaald, nu ga ik zeker een onvoldoende halen haha. 8D

    Damn Mitchell, ik zou willen dat ik wat van jouw slimheid had, dan was ik er misschien ook niet ingetrapt hahaha!(no_chears)

    They fooled me too, you're not the only one.
    Godzijdank heb ik geen economie, anders was ik gewoon doodgegaan. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"