• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Omg. That movie I just watched creeps me out. And the wind blows so hard outside; that creeps me out either.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Wat bezield mijn moeder dat ze gewoon mijn raam heeft open gezet terwijl het freaking koud is buiten D:

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Have you ever even cared at all?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Fucking kut kinderen. Echt als jullie mij de volgende keer ook wakker maken dan sleur ik jullie van de trap af. Godverdomme.

I still think of the guitar bible.

Nog twee dagen. Dat hou ik vol, dat hou ik vol.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Sneeuw, ga wegg.

•*• Lululu •*•

Ik word depressief van sneeuw...

Take me to wonderland

Hier schijnt de zon half *O*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Zo leuk. We hebben in de tuin een lange paal staan, met van die zakjes voedsel voor de vogeltjes, en nou zitten er een hele hoop koolmeesjes en roodborstjes en musjes te eten en je hoort ze kwetteren van vreugd. Daar wordt een mens zo vrolijk van :Y)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Oké, dat wordt weer gewoon lekker series kijken en schrijven aan mijn verhaal de hele dag door o 3o

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Is het erg als ik zeg dat ik mijn leven niet meer zie zitten, en dat die gevoel steeds terug komt?

Welk sneeuw? Zon! Alleen jammer van die keiharde, koude wind.

You are beautiful, you are love.

Sneeuw, ik zei toch tegen je dt je moest oprotten? Niet dat er nog meer moest komen :c

•*• Lululu •*•

Mallory schreef:
    Sneeuw, ik zei toch tegen je dt je moest oprotten? Niet dat er nog meer moest komen :c

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Uuuugh.

To the stars who listen — and the dreams that are answered