• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wooow, je bent zelf even 'butthurt' blijkbaar als de rest. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik zeg niet dat iemand moet opdonderen, ik kom alleen voor dat meisje op. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roane schreef:
    (...)



    I love your new username!
    Megara is the awesomest Disney character ever.

    Thanks! En daar heb je helemaal gelijk in, haha. She's one awesome chick. :].
    Ik wilde Megara doen, but that one was already taken, so I tried Meg. Again taken. Niet dat ik dat zo erg vond, want ik wilde liever Megara..
    Het is zo irritant als je een leuke usernaam in gedachten hebt en die is al door iemand in gebruik!


    Megaera schreef:
    (...)
    Thanks! En daar heb je helemaal gelijk in, haha. She's one awesome chick. :].
    Ik wilde Megara doen, but that one was already taken, so I tried Meg. Again taken. Niet dat ik dat zo erg vond, want ik wilde liever Megara..
    Het is zo irritant als je een leuke usernaam in gedachten hebt en die is al door iemand in gebruik!


    Precies dat.
    Vooral als het door iemand is die al een eeuwigheid niet online is geweest (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Some people just deserve that kinda things! :3


    Your make-up is terrible

    Jemima schreef:
    (...)

    Precies dat.
    Vooral als het door iemand is die al een eeuwigheid niet online is geweest (cat)


    Dat herken ik wel ja. Mensen pikken de leuke usernames in en komen vervolgens niet meer online. >,<


    26 - 02 - '16

    What hurts the most, was being so close.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh boy. Het is maar goed dat het vrijdag is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben echt snel afgeleid o.o


    26 - 02 - '16

    Megaera schreef:
    (...)
    Thanks! En daar heb je helemaal gelijk in, haha. She's one awesome chick. :].
    Ik wilde Megara doen, but that one was already taken, so I tried Meg. Again taken. Niet dat ik dat zo erg vond, want ik wilde liever Megara..
    Het is zo irritant als je een leuke usernaam in gedachten hebt en die is al door iemand in gebruik!


    Ja, dat is echt zo irritant. Al moet ik zeggen dat ik met mijn usernames echt geluk heb gehad, heb er tot nu toe nog maar een stuk of twee niet kunnen doen, waarvan één Cheshire (alsin Cheshire Cat) en de andere Odile (de zwarte zwaan uit het Zwanenmeer).

    Maar Megaera is ook een mooie schrijfwijze, vind het zelfs leuker geschreven dan Megara.

    Lol, ik weet nog dat Lizz en ik Shatrick vergeleken met deze gif :W.

    OT: ik ben moeeeeeeeeeee D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mavis schreef:
    Ik ben echt snel afgeleid o.o



    Awe lief!!!!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    820 woorden geschreven. Kunnen dat er 1000 worden voordat ik moet gaan slapen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil ook in een enorm groen monster veranderen als ik boos ben. Hoe awesome zou dat zijn? :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roane schreef:
    (...)

    Ja, dat is echt zo irritant. Al moet ik zeggen dat ik met mijn usernames echt geluk heb gehad, heb er tot nu toe nog maar een stuk of twee niet kunnen doen, waarvan één Cheshire (alsin Cheshire Cat) en de andere Odile (de zwarte zwaan uit het Zwanenmeer).

    Maar Megaera is ook een mooie schrijfwijze, vind het zelfs leuker geschreven dan Megara.

    Lol, ik weet nog dat Lizz en ik Shatrick vergeleken met deze gif :W.

    OT: ik ben moeeeeeeeeeee D:

    Beide usernames zouden wel gaaf zijn geweest. De Cheshire Cat vind ik altijd wel awesome en Odile trekt mij, eerlijk toegegeven, veel meer aan dan Odette. Altijd zo geweest, as far as I know. Als ik een username wil, zal ik het krijgen ook, zelfs al zou ik er een paar letters voor moeten veranderen.

    Ik had best lang gezocht voordat ik op Megaera kwam eigenlijk, maar zolang het op haar uitkomt, vind ik het best.
    Haha. Ja, ze is wel heel direct ja. Dat stuk vond ik ook echt grappig, vooral het gezicht dat Hercules erbij krijgt. :'].

    Edit: Wacht, wait. Trololol. Shatrick als in boek / film / RPG-fandom iets?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 22:13 ]


    UD9P[VGU0SFR8I0UGRFY[0SGHW90RHGYW[97TYGF[SEWAPYGVHOEAYI oke.

    Omg... Ik wil niet op iemands pa lijken, the fuck. Ya kidding me?
    Dat is echt niet goed nieuws als iemand dat opeens - BAM - tegen je zegt. Ik hoopte nog zo dat je een grapje maakte, verdomme!
    Alleen omdat ik van sambal houd en zuurkool juist haat, betekend niet dat ik op een man lijk... /sigh.

    Edit: LACH ME NIET UIT.
    Edit 2.: Oh, je houd van me... Dan is het weer HELEMAAL toppie! :D.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 22:23 ]