• Sleepwalking- Stylinson



    Bring Me The Horizon- Sleepwalking


    `Niemand weet hoe hij hier gekomen is, niemand weet hoe hij hier wegkomt´


    Hallo ik ben Anouk, een zeer saaie verveelde tiener uit Nederland. Ik vul mijn dagen met muziek luisteren en op het internet zitten. Laatst vond ik een geweldig liedje en vond dat ik daar een story over moest maken. Nu een paar weken later ben ik eindelijk niet vergeten om een forum te openen dus hier ben ik. Hallo.

    `Je kwam hier als kind, werd bij een gezin geplaatst die claimde je familie te zijn. Daarna werd er niet meer over gepraat, het werd geaccepteerd, dit was je huis. Bij mij hadden ze echter een fout gemaakt´


    Ik heb een idee voor een verhaal, helaas is het te abstract om goed uit te werken. Hierbij heb ik jullie hulp nodig. Mijn idee was om een verhaal te maken over een soort sekte, die mensen gevangen houdt. Onschuldige kinderen die op jonge leeftijd ontvoerd worden en in een 'pleeggezin' geplaatst worden. Om mijn verhaal iets minder abstract te maken, heb ik rollen nodig van mensen die daar gevangen zitten.

    `Ons 'dorpje' bestond uit een paar grijze betonnen flats. Elk gezin had zijn eigen appartement. Er waren overal bewakers, want niemand mocht van het terrein af. Er was een gezamenlijk barretje, hier verzamelden oude mensen en verveelde tieners zich om naar een slecht coverbandje te luisteren. Er was niks aan het leven hier, echt niet´


    Zoals ik al zei, voor dit verhaal heb ik nog meer 'gevangenen nodig. Ik hoop dat jullie me hier een beetje mee kunnen helpen.

    REGELS: -Personages moeten van alle leeftijden zijn, als er teveel tieners zijn, is de kans dat jou rol in mijn verhaal komt kleiner.
    -Personages mogen niet aan 1D gelinkt zijn, ik wil zelf beslissen welke relatie ze met de jongens hebben.
    -Ik ga niet alle rollen gebruiken, want dan wordt het verhaal te vol en onlogisch, zorg dus dat jou personages eruit springen.
    -Je mag zo vaak een personage inzenden als je wilt.

    Wat ik wil weten van jou personage:
    - Naam
    - Leeftijd
    - Foto (Dit mag een bekend persoon zijn, hoeft niet)
    - Karakter
    - (extra info, niet verplicht)

    `Mijn naam is Louis, en ik zal ontsnappen uit deze waanzin, hoe dan ook.´


    Veel plezier ;)
    xx.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 15:56 ]


    no alarms and no surprises

    -

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 15:56 ]


    no alarms and no surprises

    Naam: Ella Mackenzie Lorenz. -Ze wordt meestal El genoemd.-
    Leeftijd: Dertien jaar.
    Foto:


    Gemma Ward.
    Karakter: Ella is een stil, integer en verlegen meisje. Ze praat niet veel en op het eerste gezicht denken mensen nog wel eens dat ze sprakeloos is. Toch spreekt Ella enkel als ze iets zinnigs te zeggen heeft of als ze alleen is met iemand die ze beter kent. Als je haar beter leert kennen -mocht ze je tot haar hart toelaten- blijkt dat ze heel serieus is, maar toch iemand waarmee je wel eens plezier kunt hebben. Ze is aardig en lief, maar niet bepaald spontaan. Je moet echt op haar afstappen wil je al een gesprek aanknopen. Verder is ze heel pienter en weet ze snel een oplossing voor iets te verzinnen, maar dit vertelt ze enkel als je haar hierom vraagt. Ze beantwoordt ook enkel specifieke vragen.
    Haar favoriete bezigheid is lezen. Je zal Ella heel vaak met een boek zien rondlopen, als ze deze al in bezit heeft weten te krijgen. Verder praat ze vaak in zichzelf als ze alleen is
    Ella heeft een afkeer aan drukte en woede. Ze is snel bang te krijgen en is enorm angstig voor woedeaanvallen, mocht iemand deze hebben. Als ze bang is sluit ze zich meestal op, of ze nestelt zich tegen iemand aan als deze persoon haar dierbaar is. Ze zal deze persoon ook niet snel loslaten.
    Extra: Ella is linkshandig en heeft een tic; staren naar nutteloze punten als ze diep aan het nadenken is.

    -Misschien maak ik nog een jongen, als ik zin heb. ;p-

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Oliver James Black.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Foto:


    Leonardo DiCaprio.
    Karakter: Oliver is geen lieverdje. Hij is een typische jongen die niet over zich heen laat lopen. Als hij je niet mag maakt hij dat meteen duidelijk door een vijandige houding. Hij is vals en brutaal, niet bepaald het type dat je midden in de nacht wilt tegenkomen. Oliver is eigenwijs en zelfzuchtig, hij wilt zijn zin krijgen en als hij deze niet krijgt is hij over zijn toeren heen. Toch is hij niet door en door slecht, anders zou hij geen vrienden hebben. Zijn vrienden beschrijven hem als gewaagd, dapper en vooral flirterig. Hij is vaak te vinden bij het vrouwelijk schoon, maar als hij weet dat ze geen interesse in hem tonen laat hij ze ook met rust. Hij zal nooit een meisje tot iets dwingen, dat gaat hem te ver. Maar vechtpartijen zal hij niet uit de weg gaan.
    Oliver heeft een hekel aan mensen die preuts zijn. Hij houdt totaal niet van het type dat verschrikkelijk verwaand, uit de hoogte doet en voornamelijk iemand die niet tegen plagen kan. Ook heeft hij een hekel aan verliezen, waardoor hij nog wel eens losse handjes krijgt. Het maakt niet uit of dit om pokeren of monopoly gaat.
    Zijn favoriete bezigheid is samen met zijn vrienden wat rondhangen. Zolang hij zijn vrienden om zich heen heeft vindt hij het allemaal wel best. Ook houdt hij van een avondje alcohol nuttigen, hiervoor slaat hij wel eens een nachtje slaap over.
    Extra: Oliver is een roker. Je zal hem negen van de tien keer met een sigaret in zijn handen zien.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik weet niet of ik een rol in ga vullen. Misschien nog wel, maar ik wil sowieso het verhaal wel proberen als hij online komt. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    aww dankje praelectio voor het invullen van twee rollen.


    no alarms and no surprises

    Stylinsmut schreef:
    aww dankje praelectio voor het invullen van twee rollen.


    Zeg maar Cath hoor. (: En ik doe het graag.


    Reading a good book is like taking a journey.

    - Naam : Mylene Lesley Alders
    - Leeftijd: 11
    - Foto (Dit mag een bekend persoon zijn, hoeft niet):Mylene Mylene's kleding stijl Mylene's Dip Dye
    - Karakter : Mylene is super emotioneel ze huilt snel, Ze is lief, naief en behulpzaam Mylene geeft veel om anderen ze is super snel verliefd op jongens die te hoog gegrepen zijn. ze lijkt ouder om precies te zijn is ze 11 maar lijkt 15.
    - (extra info, niet verplicht): Mylene heeft een navel piercing omdat ze ouder lijkt


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    - Naam : Mylene Lesley Alders
    - Leeftijd: 11
    - Foto (Dit mag een bekend persoon zijn, hoeft niet):Mylene Mylene's kleding stijl Mylene's Dip Dye
    - Karakter : Mylene is super emotioneel ze huilt snel, Ze is lief, naief en behulpzaam Mylene geeft veel om anderen ze is super snel verliefd op jongens die te hoog gegrepen zijn. ze lijkt ouder om precies te zijn is ze 11 maar lijkt 15.
    - (extra info, niet verplicht): Mylene heeft een navel piercing omdat ze ouder lijkt


    bedankt voor het invullen haha xx


    no alarms and no surprises

    Stylinsmut schreef:
    (...)

    bedankt voor het invullen haha xx


    Graag gedaan XXX


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Naam Angelina 'Angel' Moore
    Leeftijd Angel is 16 jaar jong.
    Foto


    Saoirse Ronan
    Karakter Angel is het type 'eeuwig kind'. Ze lacht vaak om kinderachtige grapjes, heeft een kinderlijke blik op de wereld en heeft het liefst niet te veel verantwoordelijkheden. Ze vindt heerlijk om een zich als een vrij vlindertje te gedragen en geen verplichtingen te hebben.
    Toch kan ze er dan weer niet tegen als anderen haar kinderlijk behandelen, want dan is ze ineens 'al 16'. Ze wordt wel graag serieus genomen dus.
    Zelf kan Angel bijna nooit serieus zijn, ze moet overal een grap van maken. Angel kan absoluut niet met stress omgaan. Ze wordt dan helemaal gek en raakt zelf helemaal in paniek. Het liefst doet ze alles op het gemakje. Ze is liever lui dan moe.

    Naam: Matt Beckster Simmons
    Leeftijd: Matt is 18 jaar jong.
    Foto:


    Karakter: Matt is een man die stevig in zijn schoenen staat. Hij heeft een doorzettingsvermogen van hier tot Tokyo. Matt doet altijd zijn best. Zijn motto is : "Het is pas goed als het niet meer beter kan." Hij is een perfectionist. Ook is Matt heel spontaan. Hij is makkelijk in het aanknopen van gesprekken of met vreemden om te gaan. Toch zorgt die spontaniteit er niet voor dat Matt automatisch ook veel vrienden heeft. Hij heeft namelijk een hekel aan mensen die er de kantjes aflopen of die hun best nergens voor willen doen. Tegen zulke mensen kan Matt juist heel scherp en zelfs onaardig uit de hoek komen.


    Tell me about it, stud.

    Naam: Emma Lillian Degray
    Leeftijd: 24 jaar
    Foto:


    Karakter: Emma is iemand die vaak zorgzaam overkomt en neemt graag mensen in bescherming. Ondanks dat zit ze liever niet aan mensen "vast". Ze gaat graag haar eigen gang en kan daardoor nog wel eens eigenwijs overkomen. Ook is ze liever iemand die op de achtergrond i.p.v. op de voorgrond hierdoor wordt er nog wel eens over haar heen gelopen. In het kort gezegd is Emma iemand die eigenwijs is en op de achtergrond blijft, maar als het moet kan ze mensen op sleeptouw nemen en voor andere opkomen.
    extra info: Emma heeft een tattoo op haar schouder staan :[url] http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxux0jaQL01rn3rtro1_500.jpg[/url]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Naam: Rinny Katheline Greyhood
    leeftijd: 12
    Foto:


    Rinny heeft bruin haar en blauwe ogen. Ze is 1.52 m. lang.
    Karakter: Rinny is lang niet zo'n schatje als ze eruit ziet. Ze is een brutaal, dwars, wild en tegendraads meisje. Ze verzet zich tegen elke vorm van autoriteit. Ze haat het om bevelen op te volgen en laat zich absoluut niet commanderen. Een gevecht gaat ze dan ook niet uit de weg en geloof me als ik zeg dat dit meisje een stuk sterker is dan ze eruit ziet. Ze is slim, strategisch en praktisch. Rinny heeft een behoorlijk stel hersens en kan goed plannen uitdenken. Rinny legt zich ook niet zomaar neer bij iets. Ze geeft niet snel op en is daarmee een echte doorzetter. Overigens is Rinny erg trots. Ze houdt zich altijd sterk en weigert zwakte, verdriet of angst te tonen. Niet dat ze snel bang te maken is, maar ook zij is een mens met emoties. Toch zal ze het niet tonen als ze bang is. Ze is een leider en geen volger en vindt hiermee ook dat ze andere moet beschermen en niet beschermd hoeft te worden. Ze is dan ook erg zorgzaam naar haar broertje toe. Rinny is wat agressief en een heethoofd. Ze is snel kwaad en pikt beledigingen absoluut niet. Rinny is niet een héél sociaal meisje en is wat wantrouwend. Ze doet alles om zichzelf en haar broertje te beschermen van de buitenwereld en het duurt dus even voor ze je volledig vertrouwd. Ze is dus ook niet erg open en zoals ik al zei laat ze weinig emoties zien. Blijdschap, verdriet, angst en schaamte zijn emoties die ze amper of zelfs nooit toont. Hierdoor wordt ze al snel als arrogant beschouwd, wat ze misschien wel een klein beetje is. Niet dat ze zichzelf echt zo veel beter vindt dan anderen, maar ze vindt zichzelf wel slim (wat ze ook is) en houdt van haar superieure rol. Vooral tegenover haar broertje gedraagt ze zich erg superieur, aangezien hij zo'n beetje haar tegenpool is. Een aantal erg goede eigenschappen van Rinny zijn dat ze erg trouw en dapper is. Ze laat haar vrienden nooit in de steek en is eigenlijk best volwassen voor haar leeftijd. Ze neemt veel verantwoordelijkheid en ziet ook goed de gevolgen van haar daden.
    extra:
    - Ze heeft een tweelingbroertje. (Zij is de oudste, iets wat ze graag duidelijk maakt, net zoals het feit dat ze groter is dan hij)
    - Ze wantrouwd volwassenen erg
    - Ze is erg goed en verschillende vechtsporten
    - Zelfs sommige mensen die ouder zijn dan zij, zijn bang voor haar.

    Naam: Miko Stephano Greyhood
    Leeftijd: 12
    Foto:


    Miko heeft blauw groene ogen en zijn haar is geverfd in de kleuren wit, zwart en oranje-blond. Hij is 1.46 m. lang en hiermee dus nogal klein voor zijn leeftijd.
    Karakter: Miko is in maar één opzicht gelijk aan zijn zus, en dat is dat hij behoorlijk opstandig en tegendraads is. Hij is echt een lastpak en houdt er van om grappen en streken uit te halen. hij is echter niet zo tactisch als zijn zus. Miko is namelijk behoorlijk onhandig en klunzig. Hij is ook nogal traag van begrip en nou niet echt de slimste van het stel. Miko wil graag dat mensen hem cool vinden, maar eigenlijk vinden ze hem alleen maar een loser. Hij faalt is vrijwel alles wat hij doet en is gewoon erg onhandig. Hij is overigens erg emotioneels, in tegenstelling tot Rinny. Hij lacht veel, maar kan ook hard huilen en is niet bang om verdriet en angst te uiten. Over angst gesproken, Miko is érg snel bang te maken, iets waar anderen graag gebruik van maken. Anderen laten hem graag schrikken en plagen hem graag, gewoon vanwege het feit dat deze jongen erg snel huilt. Miko is ook erg naïef. Hij vertrouwd mensen veel te snel en is makkelijk over te halen. Hij gelooft dingen vrijwel meteen zonder eerst uit te zoeken of het klopt. Hierdoor is het makkelijk om hem te kwetsen, of voor je eigen doeleinden te gebruiken. Miko is ook erg kinderlijk en zorgeloos. Dat zie je wel aan de bovenstaande eigenschappen. Miko is erg onschuldig en denkt niet 'verkeerd' door, zoals veel andere jongen (en sommige meisjes ook wel) doen. Hij is totaal onschuldig en onervaren op het gebied met meisjes. Hij is ook erg aanhankelijk en klampt zich snel aan mensen vast als hij bang is. Hij verschuilt zich vaak achter zijn zus en zoekt altijd troost bij haar (of de eerste de beste persoon die naast hem staat). Als Miko zich schaamt (wat hij vaak doet) wordt hij heel erg rood en gaat hij erg blozen, wat hem een schattig uiterlijk geeft. Miko kijkt erg op tegen zijn zus en zij is echt alles voor hem.
    extra:
    - Miko is erg bang voor spoken/ geesten.
    - Hij heeft het gênante probleem nog wel eens in bed te plassen.
    - Hij draagt vaak kleren die wat te groot voor hem zijn.
    - Altijd als hij problemen veroorzaakt, moet Rinny ze oplossen

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:29 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Bedankt voor jullie hulp, ik ga ergens deze week starten met het verhaal en dan vertel ik of jou rol gekozen is of niet x.


    no alarms and no surprises

    Naam Roxanne Clark
    Leeftijd 23 jaar
    Foto Click
    Karakter Roxne lijkt onwijs schattig en onschuldig maar is eigenlijk een arrogant meisje dat altijd haar zin wil hebben Daar kom je achter zodra je haar langer kent, Ze zal je proberen te manipuleren en laat je plots vallen als een baksteen.
    Extra Ze is verlsaafd aan het roken sinds haar 15de, tot haar 18de kocht d'r broer regelmatig sigaretten voor d'r maar nu heeft ze elke dag minstens twee pakjes nodig.