• Hoi!
    Ik hoorde vandaag dat ik de nieuwjaarswens-wedstrijd heb gewonnen (yesss, ik ben nog steeds superblij!) en ik kreeg 25 credits als prijs. Ik heb nu dus even een maandje het golden membership.
    Dus net dacht ik van, heuy, ik ga naar het forum, maar er leek iets veranderd te zijn; de reclames waren weg. Ik bleef maar wachten, wachten en wachten totdat die reclames verschenen (anders kan ik nooit goed op de topics klikken), totdat ik me in een keer bedacht dat je als golden member geen eens reclame hebt :'D Zo van, lekker slim bezig!
    Hebben jullie stomme momenten gehad vandaag/de afgelopen tijd, die je met ons wil delen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Goedemorgeeen, zoals ik dan zou zeggen bij een klunzige actie haha.

    Mijn moeder had laatst twee bossen bloemen in elkaar geflanst. De één witte tulpen met groene sprietjes, de ander een bos witte rozen met witte kleine bloemetjes. Op een gegeven moment had ze die twee dus van plek omgewisseld en ik had dat niet door. Dus ik zat naar de bos met tulpen en groene sprietjes te staren en dacht serieus dat ze alle witte bloemetjes van de stelen had afgerukt.
    Classis Laura momentje. :Y)

    Gefeliciteerd!

    Ik heb vaak domme momenten. Zo dacht ik afgelopen donderdag dat er iets veel te laat op tv kwam (het zou beginnen om half 9) en om kwart voor 9 was het nog niet begonnen, pas toen het begon bedacht ik me dat ik hem een poos daarvoor op pauze had gezet..
    oh en ik wilde nog een ander programma kijken op Nederland 1, had ik in mijn hoofd dat het op Nederland 3 zou komen, heb ik het gemist en dacht ik dat het er niet op kwam :') yep happens a lot

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 16:52 ]


    Life is a beautiful struggle

    Haha, wat leuk! Ik heb bijna heel mijn Q-leven een GM gehad, dus ik op momenten dat ik hem altijd moest verlengen, zat ik altijd stomverbaasd op het forum: "Wat doen al die banners hier?! Wat moeten die spelletjes in mijn actieve topics?!" PANIEK
    En dan kwam het belletje in mijn hoofd weer dat ik mijn GM moest verlengen.

    Heldere momenten: ik kwam er gisteren achter dat ik met mijn zussen zo K3 kon vormen vanwege onze haarkleuren, terwijl ik al sinds begin december rood ben...


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, dat is een zeer positieve verrassing, lijkt me. :Y)
    Ik heb dat altijd andersom. Het grootste deel van de reclames is pas gekomen toen ik al crewlid was en dat is inmiddels ook al meer dan vier jaar, dus ik vergeet juist telkens dat ik gigantische reclames moet verwachten als ik uitlog. :'D

    Mijn meest heldere moment de afgelopen paar dagen was toen ik om vier uur 's nachts van de woonkamer naar mijn bed wilde verhuizen en in het donker vergat dat de trap die ik al letterlijk mijn hele leven dagelijks op en af ga nog een trede had. Dat was een minder prettige verrassing, want de nagel van mijn linkerteen bloedde nogal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welkom bij de ananassenclub!

    Ik ga wijselijk mijn mond houden en mijn domme acties voor mezelf houden. Ik kan zo een serie boeken schrijven over al mijn domme momenten. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, wat leuk dat je de credits hebt besteed om de banners te verbannen!:Y)

    Sorry, die woordspelling kon ik echt niet laten zitten.:Y)

    Mijn meest heldere moment?
    Tegen iemand in een rolstoel aanbotsen en niet doorhebben dat ik tegen iemand in een rolstoel ben gebotst.D':

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:14 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha c;
    Over domme momenten gesproken, hmm, ik zou er een boekenkast mee kunnen vullen. Ik ben een en al onhandigheid zo nu en dan. Vooral als ik moe ben en half begin te dommelen. Dan kraam ik de meest achterlijke dingen uit :W


    26 - 02 - '16

    Hahah, wat grappig. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd, zo leuk, he! ;D

    Mijn meest heldere moment ooit was op de verjaardag van mijn vader een aantal jaar geleden. Ik zag allemaal kaarten op tafel en ik vroeg met mijn slimme kop: 'waarvoor zijn die?'. Toen zei mijn mijn moeder (uiteraard) dat mijn vader jarig was. Ik zei iets van 'Oh, oke.' en dacht er natuurlijk niet aan om hem een gelukkige verjaardag te wensen. Ik voelde me later zo schuldig dat ik een heel mooie cadeau heb gekocht ;D


    What would Emma do?