• Nou, ik was even muziek aan het luisteren en kreeg een fantastisch idee.
    Het is het jaar 2050. Mensen zijn steeds verder in de technologie en hierdoor zijn sommige operaties bijna overbodig. Bijvoorbeeld voor mensen die in het verkeerde lichaam zijn geboren. Een professor bedacht dat hier wel een machine voor kon komen, maar er moesten testpersonen komen. Twee tieners, die eigenlijk alleen maar meedoen om te weten hoe het is om in het lichaam van het andere geslacht te zitten, doen mee. Ze vinden het de eerste dag nog grappig, maar in de week die daarop volgt, beginnen ze toch weer te verlangen naar hun eigen lichaam. Dit schijnt echter niet mogelijk te zijn. Ze moeten of een operatie doen waarbij de dood voor 99% het gevolg van is of gewoon zo blijven leven. Ze besluiten de tweede optie te kiezen, maar vinden het nog steeds lastig. Want als de ene helft besluit om de dodelijke operatie uit te voeren zal de ander ook sterven. Dit komt door een technische fout in de machine die zorgt dat het DNA niet geheel klopt. Hier komen ook stemmingswisselingen uit voort en allerlei andere eigenschappen waar de twee tieners niet blij mee zijn. Ook zetten ze elkaar eigenlijk voor gek. De jongen weet namelijk niks van make-up en het meisje weet niks van football. Ze besluiten vrienden te worden en leren elkaar alles over wat ze van elkaar moeten weten. Ook bloeit er een liefde tussen deze twee op, maar zal deze - ondanks alle instabiliteit in het DNA - toch stand houden?


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een goed idee, alleen eerlijk gezegd een beetje jammer dat ze verliefd worden. Ik zou het persoonlijk leuker vinden als ze een hele goede vriendschap op zouden bouwen, maar het is jouw keus. Verder wel een goed idee! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het doet me een heel klein beetje denken aan Freaky Friday


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het een goed idee, alleen eerlijk gezegd een beetje jammer dat ze verliefd worden. Ik zou het persoonlijk leuker vinden als ze een hele goede vriendschap op zouden bouwen, maar het is jouw keus. Verder wel een goed idee! (:


    Hmm, ik zat ook al te denken aan een haat verhouding en wraak, maar ik moet het nog beter uitwerken hè c:


    26 - 02 - '16

    Dejavu schreef:
    Het doet me een heel klein beetje denken aan Freaky Friday


    Dat ken ik niet


    26 - 02 - '16

    Het doet me heel erg denken aan It's a Boy Girl Thing.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 18:54 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh.. Laat dan maar. Straks pleeg ik nog plagiaat of zoiets.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het willen lezen. :3
    En ik vind het juist leuk als ze verliefd worden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik zou het willen lezen. :3
    En ik vind het juist leuk als ze verliefd worden.


    Da's mooi, maar ik weet niet zeker of ik het nu wel moet gaan doen, want straks gaan mensen weer zeggen dat ik plagiaat pleeg..


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Oh.. Laat dan maar. Straks pleeg ik nog plagiaat of zoiets.


    Ik denk niet dat je dat doet hoor, als je het verhaal uitschrijft.
    Freaky Friday gaat over een moeder en een dochter die vaak ruzie hebben en die dan ook van lichaam verwisselen. En dan moeten ze ook zegmaar in elkaars lichaam proberen te leven totdat het weer teruggedraaid wordt.
    Het is niet precies hetzelfde, het deed me er gewoon even aan denken ^^


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je dat doet hoor, als je het verhaal uitschrijft.
    Freaky Friday gaat over een moeder en een dochter die vaak ruzie hebben en die dan ook van lichaam verwisselen. En dan moeten ze ook zegmaar in elkaars lichaam proberen te leven totdat het weer teruggedraaid wordt.
    Het is niet precies hetzelfde, het deed me er gewoon even aan denken ^^


    Het ging mij erom dat het dan teveel op ' It's a boy girl thing' gaat lijken


    26 - 02 - '16

    Svale schreef:
    Het doet me heel erg denken aan It's a Boy Girl Thing.

    Al is die film wel heel awesome, dus ook het verhaallijn. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Al is die film wel heel awesome, dus ook het verhaallijn. :'D


    Jeej c:
    Misschien ga ik het dan toch wel doen onder het nom dat ik ga proberen zo origineel mogelijk te zijn c:


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    Het ging mij erom dat het dan teveel op ' It's a boy girl thing' gaat lijken


    Het einde lijkt er misschien wel op, maar toch vind ik dat je het zou moeten uitschrijven.
    Jij kan gewoon een hele andere richting uitgaan; er zijn zoveel verhalen waarbij je een link kunt leggen naar het een of het ander.
    Bovendien gaat het jouwe over de toekomst en is het dus wetenschappelijker.


    No man can kill me.

    Doen. Als je het verder uit gaat schrijven, meld even, dan heb je alvast één abo op zak. :Y)

    Ik vind het een heel goed idee eigenlijk. Ik zou het zeker lezen. ^^


    Take me to wonderland