• Waarschuwing: Dit is géén spoilervrij topic.












    Whovians zijn nogal ondervertegenwoordigd op Quizlet, maar ik weet dat ze er wel zijn. Daarom hier een topic voor alles wat met DW te maken heeft. Als je nog suggesties hebt voor een aanvulling, laat het me weten. ^^
    Allons-y!

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4





    Users die DW gekeken hebben en wat
    Square - Alles vanaf Eight & alles van Torchwood
    SmileyLover - Alles vanaf Nine
    Ten - Alles vanaf Nine
    Pompeii - Alles vanaf Nine
    Mosby - Alles vanaf Nine & het eerste seizoen van Torchwood
    Pyromancer - Is bezig met kijken vanaf Nine
    Inverness - Alles vanaf Nine & is bezig met de Sarah Jane Adventures
    Assassin - Alles vanaf Nine, alles van Torchwoord & bezig met Classic Who
    Belikov - Nine en Ten, bijna alles van Eleven & een paar afleveringen van One
    Particles - Alles vanaf Nine
    MoonLove13 - Twee afleveringen met Nine
    Ianto - Alles vanaf Nine, alles van Torchwood & de Sarah Jane Adventures
    Janoskian - Alles vanaf Ten & een deel van Torchwood
    XDanielleX - Is bezig met kijken vanaf Nine (op de helft)
    Sylvesti - Alles vanaf Nine
    Stratosphere - Is net begonnen met kijken vanaf Nine
    castielDW - Alles vanaf Nine
    Harkness - Alle vanaf Nine, alles van Torchwood & stukje van de Sarah Jane Adventures
    Lilia - Eleven vanaf seizoen zeven
    Capaldi - Alles vanaf Nine
    IronRainbow - Alles vanaf Nine
    Patholoog - Alles vanaf Nine, alles van Torchwood
    SaphireStar - Alles vanaf Ten, eerste seizoen van Torchwood, bezig met kijken vanaf One
    Kalgoorlie - Nine, halverwege laatste seizoen van Ten
    Pythias - Alles vanaf Nine
    Lilium - Alles vanaf Nine
    Fennec - Nine, eerste seizoen van Ten, seizoen zeven met Eleven
    Wiarda - Alles vanaf Eight, eerste drie seizoenen van Torchwood
    Sovngarde - Vanaf seizoen zeven van Classic Who, Nine, Ten, delen van Eleven, alles van Torchwood
    Maheegan - Bezig met kijken
    BigFatLiar - Nine en Ten, bezig met Eleven, paar afleveringen Classic Who, seizoen één en twee van Torchwood & seizoen één van de Sarah Jane Adventures
    Burglar - Nine en Ten, bezig met seizoen zes en zeven met Eleven
    Lovelydemon - Alles vanaf Nine
    LoveLost - Vanaf Ten, bijna alles van Torchwood
    Gingerlover - Bijna alles van Classic Who, alles vanaf Nine
    Smoleman - Nine, Eleven vanaf "The Snowmen", bezig met Ten en Eleven
    Bheliom - Alles vanaf Nine, bezig met eerste seizoen van Torchwood
    JohnSmith - One, Four, alles vanaf Eight, bezig met Two
    Witchking - Alles vanaf Nine
    Cresseyde - Alles vanaf Nine
    MijnDroom - Alles vanaf Nine
    Squirrelpaw - Alles vanaf Nine
    Kanga - Nine, bezig met Ten
    Temperature - Alles vanaf Nine
    DonnaNoble - Nine, Ten, bezig met Eleven
    Fawkes - Alles van Classic Who, alles van Torchwood, Nine, bezig met Ten en Eleven
    Naamswijzigingen graag doorgeven.


    DW stories op Quizlet



    Trock muziek
    Type 40, An Awful Lot of Running, Mr Pond en alle andere nummers van Chameleon Circuit
    Doctor Who van Parry Gripp
    Doctor Who is Gonna Fix It! van Altered Vistas
    I am the Doctor en This is Gallifrey van Murray Gold (piano cover)
    The Doctor and I van John Barrowman
    Captain Jack Harkness van anonymouscomments123
    Captain Jack Harkness van doctornoise



    Video's
    Cast & Crew Special - Tennant's Wrap Party - Een filmpje dat de cast en crew van DW hebben gemaakt op het nummer '500 miles' ter ere van Tennants afscheid.
    The Ballad of Russel & Julie - Een nummer over hoe Russel T Davies en Julie Gardner besloten om NewWho te creëren, gezongen door John Barrowman (Jack), David Tennant (Ten) en Catherine Tate (Donna).
    Comic Relief 2007 - Een korte sketch om geld in te zamelen voor een goed doel met David Tennant en Catherine Tate.
    Never mind the Buzzcocks DW Special - Part 1 van de DW aflevering van een soort comedy-muziek-quiz-show.
    Tonight's the Night Exclusive DW Scene - Een korte scene geschreven door een fan waarin Captain Jack/John Barrowman een blauw monster in de TARDIS aantreft en David Tennant ook nog even door het beeld wandelt.
    Cristopher Eccleston on Top Gear - Het interview met Christopher Eccleston (Nine) in Top Gear, een Brits autoprogramma met veel humor.
    Billie Piper on Top Gear - Het interview met Billie Piper (Rose).
    David Tennant on Top Gear - Het interview met David Tennant (Ten).
    Matt Smith on Top Gear - Het interview met Matt Smith (Eleven).
    Ianto Jones (Goodbye my Lover) - Een stukje uit Torchwood Declassified. Spoilers voor seizoen drie van Torchwood.
    The Weakest Link DW Special - Het eerste van de zes delen van de DW aflevering van een Britse spelshow.
    Script to Screen 2012 DW Mini-Episode "Good as Gold" - Een drie minuten durende special met Eleven en Amy, geschreven door een paar kinderen.
    Dalek Impersonator Britain's Got Talent 2012 - Een man die met een pan op zijn hoofd een Dalek nadoet in de grootste talentenshow van de UK.
    Monster escape at the Doctor Who Experience - Een kort stukje over de Doctor Who Experience (een soort DW museum), met verontrustend nieuws op het einde.
    Season 7 Teaser Trailer - Een voorproefje van het nieuwe seizoen.
    Full Length Season 7 Trailer - Een volledige, anderhalve minuut lange trailer van het zevende seizoen.
    Pond Life Part 1 - Een 'prequel' voor het zevende seizoen waarvan vijf dagen lang steeds een stukje is uitgekomen. (Zie ook Part 2, 3, 4, 5.)
    The last day of The Ponds - Behind the scenes stukje van de laatste dagen van Amy en Rory/Karen en Arthur.
    New Series 7 Launch Trailer 2013 - Trailer van het tweede deel van seizoen zeven.
    The Bells of Saint John: A Prequel - Kort stukje dat plaatsvindt voor The Bells of Saint John, de aflevering waarmee de tweede helft van het zevende seizoen zal beginnen.



    DW RPG's op Quizlet



    Nieuws
    25-12-2013 "The Time of the Doctor" wordt uitgezonden, waarin Matt Smith vaarwel zegt. Peter Capaldi zal de rol overnemen als Twelve. Seizoen acht zal in de herfst van 2014 beginnen, maar er is nog geen datum bekend.



    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Squirrelpaw schreef:
    Mine Topics ik ben gek op Doctor Who xD Ik volg het via Netflix ben nu bij seizoen 6 ^^


    Hoi. *O* Ik heb je in de lijst met Whovians gezet. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    My god, waarom heb ik dit topic nooit eerder gezien? D: Anyway, ik ben nu halverwege seizoen twee ^^.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ontdek het ook pas net xD


    May StarClan light your path.

    Square schreef:
    (...)

    Zolang je de verhalen die zich over twee afleveringen uitstrekken maar in de juiste volgorde kijkt kan het op zich ook wel, denk ik. Ik hebben alleen nog nooit eerder iemand gehoord die de afleveringen opzettelijk in een willekeurige volgorde keek, haha. ^^

    Mijn moeder had in de bieb twee dvd's met Nine gehaald, waarvan één met de eerste drie episodes. Die heb ik nu gezien.
    Een tijdje geleden was ik begonnen met het kijken van de episodes met Ten.
    Af en toe kijk ik tv en zap ik langs een episode van DW. Die worden uitgezonden op tv zijn met Eleven, dus dat kijk ik ook nog.
    Dus ja, ik kijk alles door elkaar heen. Op het moment wil ik Nine afmaken en dan zie ik wel even verder wat ik dan ga verder kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kanga schreef:
    My god, waarom heb ik dit topic nooit eerder gezien? D: Anyway, ik ben nu halverwege seizoen twee ^^.


    Ik weet het niet. :'D Je staat in de lijst! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klaar met Eleven. (no_chears) Ik ga hem missen.

    Nu twijfel ik of ik Classic Who ga kijken of Torchwood.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Klaar met Eleven. (no_chears) Ik ga hem missen.

    Nu twijfel ik of ik Classic Who ga kijken of Torchwood.


    Doe Torchwood! Oke, het is maar vier seizoenen, maar wel echt like super vet.
    Classic who is overigens heel erg lang.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Klaar met Eleven. (no_chears) Ik ga hem missen.

    Nu twijfel ik of ik Classic Who ga kijken of Torchwood.


    Ik heb alleen ooit de allereerste aflevering van Classic Who gekeken, maar wel alles van Torchwood. Als ik jou was zou ik dat eerst kijken. :9~
    Hoewel je na seizoen drie eigenlijk wel kunt stoppen. :')

    En ik zal de lijst even updaten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghehe okay, dan ga ik Torchwood kijken.


    Your make-up is terrible

    OOooh topic! Kom ik nu ook eens achter (: Ik heb alles vanaf Nine gezien


    Vatican Cameos

    Temperature schreef:
    OOooh topic! Kom ik nu ook eens achter (: Ik heb alles vanaf Nine gezien


    Yay. ^^ Je staat erbij.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga mij hier ook eindelijk eens laten zien, nu dat ik bijna een jaar kijk(cat)
    Ik heb alles gezien vanaf 9
    de eerste aflevering van Classic Who
    Torchwood tot ergens midden in Children in Need,
    en de 2(eigenlijk 3) afleveringen van de Sarah Jane Adventures waar de Doctor in voor komt.(ik wil het volledig zien maar vind de eerste aflevering niet(cat))

    Je mag dat inkorten(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb alleen ooit de allereerste aflevering van Classic Who gekeken, maar wel alles van Torchwood. Als ik jou was zou ik dat eerst kijken. :9~
    Hoewel je na seizoen drie eigenlijk wel kunt stoppen. :')

    En ik zal de lijst even updaten.


    Nou, vier vond ik ook wel goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nou, vier vond ik ook wel goed.


    Ja? Ik dus niet, haha. (krul) Het was echt opeens een enorm andere serie geworden, want geen van de dingen die het Torchwood maakten waren er nog; bijna alles speelde zich plotseling in Amerika af in plaats van Cardiff, de Hub was vergeten (met Myfanwy!) en zelfs Weevils waren opeens foetsie. De nieuwe personages konden me bijna allemaal niet bijzonder boeien en de verhalen vond ik ook maar wat raar. Niet dat dat in de eerste twee seizoenen nooit zo was, maar in seizoen vier nog veel erger. Maar dat is mijn mening, natuurlijk; als je het zelf wel leuk vond is dat super. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben klaar met Torchwood en ga beginnen met Classic Who, de eerste Doctor dus. 8D

    ohja, Assassin is Bumble.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 20:06 ]


    Your make-up is terrible