• Weet iemand of er een mod bestaat die automatisch af en toe mijn skyrim game saved want ik vergeet het altijd en %^*#@!&@($~v. Daar word ik soms lichtelijk agressief van, zeg maar. Nu weet ik dat er een heeeeeeleboel mods bestaan voor Skyrim, maar ik heb er geen verstand van, dus vandaar mijn vraag - bestaat het? En waar vind ik het en hoe installeer ik het (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Egh, ik frustreer me ook de hele tijd kapot hieraan. Ik ben nu dus maar om de zoveel minuten zelf aan het saven, maar dat verpest het spel een klein beetje haha. Dus ik hoop ook dat iemand het antwoord weet!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik weet niet eens wat Skyrim is? :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    Ik weet niet eens wat Skyrim is? :x


    Een heeeeel awesome spel voor op de PC/Xbox/PS3. Ik ben nog niet heel ver, maar ik vind de graphics nu al helemaal geweldig.

    Hier heb je een link met meer uitleg.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Een heeeeel awesome spel voor op de PC/Xbox/PS3. Ik ben nog niet heel ver, maar ik vind de graphics nu al helemaal geweldig.

    Hier heb je een link met meer uitleg.

    Ooh oke, klinkt inderdaad nice. :3 Ik heb eens wat graphics opgezocht en het is indeed awesome :3 Wat betekenen mods? Dan moet ik standaard aan moderators denken en dan gaat mijn link naar Quizlet :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.