• Ik ga een nieuw verhaal maken !! maar eerst mijn oude afmaken.. maa nog 5 quizen en die is klaar en ik heb een nieuw idee !!

    PS. I´M NOT A BOY

    Het gaat over een meisje die een tomboy is. Een tomboy is blijkbaar een meisje die altijd met jongens omgaat en ook wat heftiger is ofzo iets.. Majja ze houd afsolut niet van mode en die dingen allemaal..

    Hoofdpersoon is Taylor (16)

    Deze dingen heb ik nodigg !!

    Vriendin gustav:
    vriendin bill:
    vriendin Georg:

    Zusje van taylor ze moet maar iets van 1 jaar jongger zijn:

    gewoon een BF:

    en 3 jongens: -
    -
    -

    [Niet alle meiden scene. emo en die dingen allemaal ik wil ook iets anders. 1 jongen mag best een homo zijn. Iedereen mag meedoen !!]


    ...

    Ik wil Vriendin Bill of Vriendin Georg

    naam: June

    Pict: http://i147.photobucket.com/albums/r315/andilek-th/l_95a1c5045a2a4b32689851ce5cbef1e0.png


    *He's the one.

    wat heb je nodig van info?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga een nieuw verhaal maken !! maar eerst mijn oude afmaken.. maa nog 5 quizen en die is klaar en ik heb een nieuw idee !!

    PS. I´M NOT A BOY

    Het gaat over een meisje die een tomboy is. Een tomboy is blijkbaar een meisje die altijd met jongens omgaat en ook wat heftiger is ofzo iets.. Majja ze houd afsolut niet van mode en die dingen allemaal..

    Hoofdpersoon is Taylor (16)

    Deze dingen heb ik nodigg !!

    Vriendin gustav:
    vriendin bill:
    vriendin Georg:

    Zusje van taylor ze moet maar iets van 1 jaar jongger zijn:

    gewoon een BF:

    en 3 jongens: -
    -
    -

    [Niet alle meiden scene. emo en die dingen allemaal ik wil ook iets anders. 1 jongen mag best een homo zijn. Iedereen mag meedoen !!]


    Owjjaa info vergete!!

    Naam:
    Wat wil je zijn:
    leeftijd:
    Verhaaltje:


    ...

    Ik wil Vriendin Bill of Vriendin Georg



    naam: June

    leeftijd: 17

    verhaaltje: Hoi ik ben June en leef al zeventien jaar op deze aardbol vol Peace NOT. Ik hou van mijn vrienden en van uitgaan. Ik ben een bitchy type maar alleen als het echt moet. Ik ben verzot op chocolade en ik haat players en spinnen.<3



    Pict: http://i147.photobucket.com/albums/r315/andilek-th/l_95a1c5045a2a4b32689851ce5cbef1e0.png


    *He's the one.

    ik wil bff


    mary


    15

    ben mary
    oowkee ben wel bitchy en ook wel lief


    heb vrienden dus niet vriendloss das bijna niemand denk ik ^^
    ik ben 15 jaartjes

    ik help mijn vrienden en zzzo
    en ik haat voor al mensen dhie mij haten dat pik ik niet


    fotow in foto boek

    Naam: Annelies

    Wat wil je zijn: Vriendin BILL<3

    leeftijd: 17

    Verhaaltje:
    Haaii kidz<3

    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik bruine haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Altans dat donkerbruin want dat blonde is gekleurd hea Ook heb ik grijze ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n tong laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.



    SeeYou<3

    Plaatje: http://img32.picoodle.com/img/img32/4/1/14/f_emoboyandemm_4fba0b2.jpg

    Naam: Tamar

    Wat wil je zijn: Zus van Taylor

    leeftijd: 15

    Verhaaltje:
    Hallootjes^^
    Ik ben dus Tamar.! Een heel normaal gefreakt kind.. En soms een beetje hyperactief. Maar zo erg is dat niet toch? Ik denk dat er wel mee te leven valt.. Er zijn mensen die zeggen dat ik een groot ego heb. Maar dat.. Zal ik nooit ontkennen! Wat kan ik er nou aandoen dat het gewoon zo is. x]
    Ik denk dat dit t wel zo ongeveer was.. Als je nog iets wilt weten.. Vraag het maar gewoon! Ik bijt niet..! Uhm nouja,, Soms wel. x]
    Nou.. DOEI xx

    Pic; [url]http://img122.imageshack.us/img122/9969/2795579az1ia3.jpg
    [/url]


    Winter is coming.

    Verplaatsing naar Rollen verdeling. Open de volgende keer je topic in het juiste subforum. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    vriendin BILL!!!! <33
    Naam:
    Elle
    Wat wil je zijn:
    Vriednin Bill
    leeftijd:
    17
    Verhaaltje:
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, Dansen en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Dunno ><

    Weet je al wie de roll mag?!
    [/NieuwSchierig]


    Dunno ><

    Naam: Nickita

    Wat wil je zijn: vriendin georg bill of gustav maakt mij niet uit wie van de 3 ;)

    leeftijd: 18

    Verhaaltje:
    Haay ik ben Nickita ik ben 18 jaar en vaak vrolijk en kan behulpzaam zijn als het moet
    ook kan ik verlegen worden maar dat komt dan meestal door complimentjes dan weet ik niet wat ik daarmee moet en dan word ik verlegen
    ik ben verslaafd aan lolly`s muziek en kauwgom mij zal je ook niet snel zonder mijn mp3 de deur uit gaan
    ik schrijf graag teksten en als ik een idee heb voor een tekst ga ik meestal op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren
    ook teken ik graag maar dan alleen ontewerpen voor graffiti en vind het ook wel leuk om soms Anime en Manga te tekenen
    lol maken met mijn vrienden blijft gewoon leuk om te doen
    shoppen is niet echt iest wat ik graag doe maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid
    maar ik ga nu mijn mobiel gaat af doei doei <3


    You can't touch music but music touch you

    Naam: Naomi
    Wat wil je zijn: Zusje ^^
    leeftijd: 13
    Verhaaltje:
    Hi,
    mijn naam is Naomi, maar als je het niet erg vind ga ik mezelf iPod noemen omdat ik me zo beter voel. Ik hou ervan om te tekenen, schrijven, muziek te beluisteren, met mijn vrienden te zijn en gek te doen en als je dat niet leuk vind kun je mijn gekke kont kussen. Ik ben niet echt scene of emo meer, eerder een mengelmousse van beiden maar gewoon. Maar je mag mijn stijl nog steeds emo – scene noemen, ik vind dat heus niet erg hoor.
    Plaatje: http://www.quizlet.nl/images/2008/39/hvmulxtioinbkgaj.jpg


    What's wrong whit loving someone?

    ben benieuwd wie de rollen krijgen ;)


    You can't touch music but music touch you