• Voor deze RPG wilde ik graag een nieuwe titel hebben. Momenteel heet hij The Destination in the Forest maar ik vind dat niet zo leuk.
    De inhoud:

    Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.


    Ideeën?
    Er zijn overigens nog plaatsen vrij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind deze titel ook wel goed, hoor.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Deep In The Forest [Of Woods]
    [A] Brand New Life
    Final Destination.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 18:07 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Deep In The Forest [Of Woods]
    [A] Brand New Life
    Final Destination.


    Oeh, deep in de forest klinkt wel leuk! En final destination is ook wel leuk.
    Dank je.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt