• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik mag een dagje stage lopen bij het theather in mijn stad! Echt veel zin in! (:

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

WTH...Seriously. Waarom like je nu nog een status van bijna een jaar geleden van mij, terwijl we al uit elkaar zijn?

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Folklore schreef:
    (...)

Klopt, echt een film om over na te denken.

Helemaal mee eens. Toen ik hem afgekeken had wist ik niet meer hoe ik me moest voelen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik weet dus niet wat ik later moet gaan doen.. of ik wel de goeie opleiding volg en maakt me eigenlijk best onzeker.

Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

I wanna be Made.. Ik word er gek van (cat)

•*• Lululu •*•

En wat moet ik hierop zeggen? :'s.

† Love? I want to sleep.

Wel ja, alsof ik lucht ben.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Auseinandersetzen

Wtf Duitsland. Ain't nobody got time to learn that D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik heb echt geen zin in mijn examen ongeziene tekst. En zeker niet nu ik geen tijd heb om die woordjes te herhalen. Hopen dat ik toch iets onthouden heb uit mijn vorige jaren. ;3

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

SPSS, ik haat je... echt waar. De docent had gelijk toen hij zei dat je karakter scheppend bent.

I am an idiot, I move.

kan school me niet ff 1 dagje vrij geven ;O??

Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

Aaaaaaaaaaaaargh soms wil ik echt al die mottige 1D dingen zo hard van deze site af schoppen dat ze NOOIT meer terug komen.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Frodo schreef:
    Aaaaaaaaaaaaargh soms wil ik echt al die mottige 1D dingen zo hard van deze site af schoppen dat ze NOOIT meer terug komen.

_O_

26 - 02 - '16

Zak in de stront.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    Zak in de stront.

Oke 8D

But I still have this faith in the truth of my dreams.