• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom voeg je ook zomaar iemand toe op FB? Ik kijk altijd na wie het is en als ik die persoon niet ken negeer ik de uitnodiging en blokkeer die persoon evt.

    Omdat ik een dom en naïef kind ben, dus ik denk meteen: "Oh, die persoon zal wel geen creep zijn," :3
    Ik weet dat het heel dom is om zo te denken, maar ik voeg op fb nogal snel mensen toe. Heb ik nu reden genoeg om dat niet meer te doen. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Omdat ik een dom en naïef kind ben, dus ik denk meteen: "Oh, die persoon zal wel geen creep zijn," :3
    Ik weet dat het heel dom is om zo te denken, maar ik voeg op fb nogal snel mensen toe. Heb ik nu reden genoeg om dat niet meer te doen. :p

    Wat betekend 'sjoeke'? ;x.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Itami schreef:
    (...)
    Omdat ik een dom en naïef kind ben, dus ik denk meteen: "Oh, die persoon zal wel geen creep zijn," :3
    Ik weet dat het heel dom is om zo te denken, maar ik voeg op fb nogal snel mensen toe. Heb ik nu reden genoeg om dat niet meer te doen. :p

    Tja, mensen leren nu eenmaal het beste door ze tegen een steen op te laten lopen ipv. voor de steen te waarschuwen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tortura schreef:
    (...)
    Wat betekend 'sjoeke'? ;x.


    sjoeke (het ~, ~s)
    een eclair (langwerpig gebak zoals een roomsoes, gevuld met bakkerscréme)
    ook gebruikt als koosnaam voor je lief; zie ook shoe
    Mijn sjoeken eet heel graag een sjoeken van bij de bakker.


    Bron: http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/sjoeke


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil ontslag nemen van het volwassen zijn. :c


    Your make-up is terrible

    Tortura schreef:
    (...)
    Wat betekend 'sjoeke'? ;x.

    Is een koosnaampje. Wordt in Vlaandere wel vaak gebruikt. ^^


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    Ik wil ontslag nemen van het volwassen zijn. :c

    Done. Geniet van je jeugd. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Itami schreef:
    (...)
    Is een koosnaampje. Wordt in Vlaandere wel vaak gebruikt. ^^

    My fuck zeg. Die creep noemde je gewoon lieveling / schatje.

    And thanks Mitchell, for explaining and sending that shit lol. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Itami schreef:
    (...)
    Hij voegde me vandaag toe op facebook en begon opeens uit het niets met me te praten over het feit dat hij eenzaam is. Hij voelt zich 25 en wil met me uit deze zaterdag. Vanaf toen hield ik mijn mond. Uiteindelijk ging hij weg door "slaapwel, sjoeke" te zeggen.
    Die man gaat even snel weer uit mijn vriendenlijst als hij erin is gekomen.
    Ik heb die gast nog nooit gezien. Ik ben bang van hem.

    Maar dan is het toch zoiezo wel fout nieuws als een 41-jarige oude gozer je toevoegd op Facebook? Behalve als het een familielid is dan. Heheh. :']
    En verwijder 'm maar meteen. Hopelijk voor jou weet 'ie niet waar je woont en woont 'ie ook ver weg van jou. Anders is 't nogal creepy als hij jou later tegenkomt of andersom. :']


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Maar dan is het toch zoiezo wel fout nieuws als een 41-jarige oude gozer je toevoegd op Facebook? Behalve als het een familielid is dan. Heheh. :']
    En verwijder 'm maar meteen. Hopelijk voor jou weet 'ie niet waar je woont en woont 'ie ook ver weg van jou. Anders is 't nogal creepy als hij jou later tegenkomt of andersom. :']

    Of opzoekt. Stalker much.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Maar dan is het toch zoiezo wel fout nieuws als een 41-jarige oude gozer je toevoegd op Facebook? Behalve als het een familielid is dan. Heheh. :']
    En verwijder 'm maar meteen. Hopelijk voor jou weet 'ie niet waar je woont en woont 'ie ook ver weg van jou. Anders is 't nogal creepy als hij jou later tegenkomt of andersom. :']

    Hij had een café in de stad hier. x'D Niet dat ik hem ooit gezien heb, maar ik kom wel vaker creeps tegen. :p


    Take me to wonderland

    Even if we don't have the power to choose where we come from, we can still choose where we go from there.

    Goddammit, het was echt een goede film.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Itami schreef:
    (...)
    Hij had een café in de stad hier. x'D Niet dat ik hem ooit gezien heb, maar ik kom wel vaker creeps tegen. :p

    Hehe. Wat is er gebeurd met die café dan? Was 'ie er mee gestopt omdat 'ie zo graag wou verhuizen naar Timboektoe? (cat) And yeah, oke, maar hopelijk voeg je die creeps niet toe op Facebook ofzo :'].


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Hehe. Wat is er gebeurd met die café dan? Was 'ie er mee gestopt omdat 'ie zo graag wou verhuizen naar Timboektoe? (cat) And yeah, oke, maar hopelijk voeg je die creeps niet toe op Facebook ofzo :'].

    Nee, hij was gestopt omdat mijn stad dood is. x'D ZEI hij. :p
    Oh nee, die andere creeps komen naar me toe als ik met een vriendin iets zit te drinken op café. De laatste beweerde dat hij bij de mafia zat en hij vond Hitler helemaal geweldig. Toen zijn ik en een vriendin moeten gaan lopen uiteindelijk. x'D


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Nee, hij was gestopt omdat mijn stad dood is. x'D ZEI hij. :p
    Oh nee, die andere creeps komen naar me toe als ik met een vriendin iets zit te drinken op café. De laatste beweerde dat hij bij de mafia zat en hij vond Hitler helemaal geweldig. Toen zijn ik en een vriendin moeten gaan lopen uiteindelijk. x'D

    You attract some weirdass types..


    Quiet the mind, and the soul will speak.