• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Passerby schreef:
    Heb ik het gisteren eindelijk eens aangebracht dat ik het jammer vond dat onze diner nog steeds niet geweest was en dat ik me afvroeg waarom nog niet, zijn die avond nog gaan eten. Het heeft dus weldegelijk gewerkt. Thanks guys.

    Mooi dat het zo is afgelopen :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mooi dat het zo is afgelopen :3
    Indeed. En ik kreeg voor mijn verjaardag een vintage kleedje die ik heel graag wou van hem, dus ik ben de laatste dagen behoorlijk in mijn nopjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Heb ik het gisteren eindelijk eens aangebracht dat ik het jammer vond dat onze diner nog steeds niet geweest was en dat ik me afvroeg waarom nog niet, zijn die avond nog gaan eten. Het heeft dus weldegelijk gewerkt. Thanks guys.

    Tuul'k, je kan gewoon over die dingen praten. Zo'n jongen kan ook niet raden wat jou op 't hart ligt. De mond opentrekken :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Excuse me?!
    Dat ik me deels jongensachtig kleed en korter haar heb wil niet zeggen dat ik lesbi ben ;o


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt een hekel aan fangirls en mensen die teveel bezig zijn met hun "geweldige" fandom. Bah.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb echt een hekel aan fangirls en mensen die teveel bezig zijn met hun fandom. Bah.


    Me too


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Excuse me?!
    Dat ik me deels jongensachtig kleed en korter haar heb wil niet zeggen dat ik lesbi ben ;o

    Tja, helaas denken wel meerdere mensen zo. Erg jammer dat ze direct die conclusie trekken. Bij een vriendin van mij denken ze dat ook direct, terwijl die echt 100% hetero is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Goddammit, het was echt een goede film.


    Niet verwacht dat een jongen die film leuk zou vinden. ;p
    Deze kom ik net op weheartit tegen:
    So I guess we are who we are for a lot of reasons . And maybe we'll never know most of them.


    You are beautiful, you are love.

    Ik word er langzaam zo zat van


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Folklore schreef:
    (...)
    Niet verwacht dat een jongen die film leuk zou vinden. ;p
    Deze kom ik net op weheartit tegen:
    So I guess we are who we are for a lot of reasons . And maybe we'll never know most of them.

    Nou, ik vind het echt een goede film, met veel diepgang. Ook hoe Charlie met alles omgaat, het past allemaal zo goed.
    En die quote is echt mooi :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yay, ik mag aanstaande donderdag helpen op een basisschool :3. Het is 45 min fietsen, maar het waard. En ik heb 6 uur voor mijn maatschappelijke stage :'D -die ik nog niet heb-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vind je het gek dat ik me zorgen om je maak :l Je hebt nog nooit zo'n erge aanval gehad, ook al was het je eigen schuld.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, ik vind het echt een goede film, met veel diepgang. Ook hoe Charlie met alles omgaat, het past allemaal zo goed.
    En die quote is echt mooi :Y)


    Klopt, echt een film om over na te denken.


    You are beautiful, you are love.

    haters gonna hate, potatoes gonna potate

    dat moest ik gewoon echt even kwijt :p

    Ik ben al de hele dag niet lekker en ik moet eigenlijk nog 3 verslagen maken maar daar heb ik geen zin in.

    Tortura schreef:
    (...)
    Tja, helaas denken wel meerdere mensen zo. Erg jammer dat ze direct die conclusie trekken. Bij een vriendin van mij denken ze dat ook direct, terwijl die echt 100% hetero is.


    Ik voel me lomp gezegd eigenlijk wel een beetje beledigd er door omdat ik echt 100% hetero ben en ik jongensachtige kleding gewoon leuk vind. Ik houd niet van dat meisjesachtige spul, dat past ook niet bij m'n karakter en daarom vind ik het dus zo lullig. Alsof elk meisje in die vintage prut - ja zo noem ik dat - rond moet gaan lopen met van die shirtjes aan waar kant op zit in van die vale pastelkleuren. Ik vind het juist leuk dat er ook mensen zijn die zich niet zo kleden.


    26 - 02 - '16