• -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:25 ]

    Klinkt leuk alleen wat voor tv show is het?
    Reserveer voor mij maar een meisje als het kan :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik Zayn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een meisje?


    Do what people say you can't.

    Jullie staan er alletwee bij (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:42 ]

    Rol: DJ Malik
    Naam: Zain "Zayn" Jawaad Malik
    Bijnaam: Zayn, DJ Malik, Pretty Pretty Princess
    Leeftijd: Twintig jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn geniet van de aandacht en besteedt altijd héél veel aandacht aan de fans. Hij is vaak moe en oververmoeid, maar hij zal altijd eerst zijn fans blij maken met een handtekening, foto en/of knuffel. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn beste vrienden wel meer lachen. En als hij bij de fans is, staat er natuurlijk ook altijd een glimlach op zijn gezicht. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Bij interviews is hij vaak dan wel stil, behalve als er hem iets gevraagd wordt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in de band draait, is Zayn de meest ijdele. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt.
    Extra: Zayn heeft drie zusjes, waarmee hij erg gehecht is. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Het liefst wilt Zayn bij zijn familie zijn, wat niet altijd kan. Ook kan Zayn erg goed tekenen, wat ie veel doet. Vanwege dat Zayn altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen. Hij heeft meer dan twintig tattoos, waar hij bij elke wel een reden voor heeft. Zelfs voor de kleine, minst zichtbare tattoos. Over zijn hele lichaam zijn die tattoos verspreid. Eén op zijn linkerarm, en meerdere op zijn hele rechteronderarm. In zijn nek heeft hij er ook één, en naast zijn heup. Vlakbij zijn schouder heeft Zayn ook een aantal tattoos.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 23:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Girl
    Naam: Faith Lyvia Graig
    Leeftijd: Achttien
    Uiterlijk:



    Faith heeft bruin haar dat net tot over haar borsten komt en een schuine pony. Haar haar lijkt een een bepaald licht ook nog wel eens rood. Ze heeft hazelnoot bruine ogen die niet heel groot zijn. Haar niet volle maar ook niet dunne lippen hebben een licht roze kleur. Faith heeft een lengte van 1.57, niet bepaald groot voor iemand van achttien jaar. Faith heeft een kleine tattoo achter haar oor. Ze heeft die laten zetten na de dood van haar moeder. Haar moeder had namelijk precies dezelfde. Aan kleren draagt Faith wat ze zelf leuk vindt.
    Innerlijk: Faith is soms heel gestoord, druk en hyperactief maar soms is ze ook heel stil, rustig en hoor je haar bijna niet. Vroeger werd Faith erg gepest waardoor ze nu nog steeds onzeker is over zichzelf. Faith is nogal gesloten en deelt niet graag dingen met andere. Soms heeft ze de grootste verdriet maar dat glimlacht ze en doet net alsof er niks aan de hand is. Ook kropt ze haar gevoelens op waardoor ze soms ineens in woede uitbarst of ineens begint te huilen. Over het algemeen is Faith een aardige meid die het goed met andere kan vinden. Als je haar net kent is ze nogal stil maar als je haar beter leert kennen is ze hardstikke aardig. Ook zij heeft ook een onaardige kant die ze niet vaak laat zien. Faith is dan ook niet zo snel boos te krijgen. Maar is ze het wel, dan is ze het ook. Als Faith zichzelf zou beschrijven zou ze zeggen: 'Gestoord, vrolijk, stil, weirdo, stemmingswisselingen maar wel aardig.'
    Extra: Faith doet aan ballet. Hier is ze erg goed in. Soms zal ze door de wedstrijd heen ook nog hiervoor moeten oefenen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 15:31 ]


    Do what people say you can't.

    Mag ik Louis?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam:
    Madison Liv Brooke.
    Bijnaam:
    Maddie.
    Leeftijd:
    Madison is achttien.
    Uiterlijk: [Het liefst met een foto]




    Karakter:
    Madison is heel erg kil. Ze doet er dan ook alles aan om te winnen. Ze denkt dat ze zo is omdat haar moeder een hoer is. Madisom heeft geen goede rolmodel en heeft dan ook geen idee hoe je mannen moet behandelen. Als ze het geld wint, wilt ze een appartementje huren om daar in te trekken samen met haar broertje. Ze houdt enorm veel van haar broertje en dat ik eigenlijk ook de enigste manier om Madison te raken. Via haar broertje.
    Extra: Madison rookt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:18 ]

    Mag ik een meisje? -als het nog kan-


    We've lived in the shadows for far too long.

    Catford schreef:
    Mag ik Louis?


    Yup, je staat erbij (:

    Seaver schreef:
    Mag ik een meisje? -als het nog kan-


    Ja, kan ook jij staat er bij :Y)

    BROOOOKE. MIJN NAAM ALS ACHTERNAAM. WOEEEEWW, IK BEN BEROEEEEMD.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    BROOOOKE. MIJN NAAM ALS ACHTERNAAM. WOEEEEWW, IK BEN BEROEEEEMD.


    Dan heb je een extreem coole naam. (nerd)

    voor als mensen het zich af ragen:
    Ik open het topic pas als iedereen z'n rol in heeft gevult en ik denk dat dat nog wel even duurt.

    De rollen die er nog zijn;
    -Harry
    -Niall
    -Liam
    -Meisje

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Dan heb je een extreem coole naam. (nerd)


    Brookelle. Brooke/Brook is een afkorting.:Y)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."