• -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:25 ]

    Sidestap schreef:
    (...)

    Waarom wel? Er zijn zoveel RPG's met "Larry Stylinson". Ik word er doodziek van. Als jullie willen dat Larry ooit echt wordt, prima. Als jullie het gewoon leuk vinden om te spelen, mij best. Maar ik smeek het je. Niet in deze RPG. Ik heb gewoon helemaal genoeg van dat "Larry"-gedoe.


    Ik zal m'n beste doen, als je het echt zo vervelend vindt. Harry gaat het sowieso met ieder meisje in dat huis doen, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    Ik zal m'n beste doen, als je het echt zo vervelend vindt. Harry gaat het sowieso met ieder meisje in dat huis doen, haha.


    Oeh, perv hier (nerd)

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Oeh, perv hier (nerd)


    Dat is een feit. :Y)
    -Mijn vrienden en de verhalen op Q hebben me zo gemaakt-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als er een rol vrijkomt mag ik die dan? Ik kan niet bepaald goed spelen met Liam of Niall.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Als er een rol vrijkomt mag ik die dan? Ik kan niet bepaald goed spelen met Liam of Niall.


    Ik zal het onthouden. Je mag het altijd proberen, het is eigenlijk gewoon hetzelfde als met een meisje.

    Note: Je mag meerdere personen!

    Morissette schreef:
    (...)

    Ik zal m'n beste doen, als je het echt zo vervelend vindt. Harry gaat het sowieso met ieder meisje in dat huis doen, haha.

    Perv inderdaad :P
    En ik zal er maar niet zo zeker van zijn aangezien Bree niet met iedereen in bed duikt aangezien ze niets vergeeft aan de sexy krullebol :P al krijg ik het dan ook knap moeilijk (;


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Perv inderdaad :P
    En ik zal er maar niet zo zeker van zijn aangezien Bree niet met iedereen in bed duikt aangezien ze niets vergeeft aan de sexy krullebol :P al krijg ik het dan ook knap moeilijk (;


    Hahaha, we will see. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    Jij Louis, ik Harry. Ik weet wat dat gaat geven. ^^


    Hahaha, we zijn cool. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Harry Edward Styles
    Bijnaam: Hazz(a).
    Leeftijd: 19 - 1/02/1994
    Uiterlijk:



    + Harry heeft meer dan 30 tattoo's, verspreid over zijn hele lichaam en hij heeft een vierde tepel.
    Karakter: Harry is een sociale jongen en voelt zich meteen thuis bij vreemden. Hij is lief en iedereen heel erg dankbaar voor het feit dat zijn droom is uitgekomen. Hij houdt van de fans en gaat met plezier met ze op de foto. Harry staat ook bekend als de flirter van de groep, waar zijn looks en bekendheid hem aardig helpen. Toch zal hij een meisje nooit bedriegen, alhoewel hij niets heeft tegen een one night stand. Harry is heel gehecht aan de andere jongens en amuseert zich rot met hen. Harry zal nooit hoogmoedig worden en kan nog gewoon genieten van de alledaagse dingen. Hij trekt zich vaak aan wat mensen over hem denken en kan daardoor heel emotioneel worden.
    Extra: /


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Can I have Nialler? :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felicia is klaaaar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Louis William Tomlinson.
    Bijnaam: Lou, Boobear, Loubear.
    Leeftijd: Eenentwintig, 24-12-1991.
    Uiterlijk:


    Karakter: Louis is een vrolijke jongen, die graag van grapjes maken houd. Meestal is hij ook erg aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is, hij kan er slecht tegen als mensen hem later pas opmerken of negeren. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje klunzige, manier. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen. Alleen van bepaalde personen kan hij het hebben. Hij is ook nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogte van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren.
    Extra: Nog niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Emily Skylar Cook
    Bijnaam: Meeste mensen noemen haar Em, vriendinnen noemen haar ook nog wel eens Sky.
    Leeftijd: 19 *Jarig op 2 februari*
    Uiterlijk:


    Karakter: Emily is een meisje wat het liefst alleen is. Ze is altijd aardig tegen iedereen en is soms een beetje naïef. Ze kan soms erg dom overkomen, maar is sowieso niet de slimste. Ze dagdroomt erg vaak en is zich lang niet altijd bewust van wat er om haar heen gebeurt. Emily is opgegroeid in een groot gezin en is dus gewend dat het heel druk is. Ze heeft twee oudere halfbroers, een stiefzus, een jonger broertje en zusje. Haar moeder is van haar eerste man gescheiden omdat hij niet tegen haar impulsiviteit en spontaniteit kon. Dit is iets wat Emily van haar moeder heeft overgenomen. Ze doet soms de meest random dingen en heeft er geen moeite om mee iets een uur van te voren af te spreken. Ze schrijft dingen wel graag van te voren op en maakt graag een plan, maar meestal houdt ze zich er niet aan. Dingen gaan bij haar meestal ook beter zonder plan dan met. Ze kan soms erg rustig en stil overkomen, maar dat is omdat ze bang is dat mensen haar raar vinden. Tegenover mensen die ze niet mag is ze erg agressief en heel erg bot. Dit is als ze al met je praat. Ze is soms heel kinderachtig en doet dan gewoon alsof je niet bestaat. Ze kan dan ook best irritant zijn. Ze probeert overal actief aan mee te doen en sociaal te zijn, maar soms is ze werkelijk te lui om haar mond te bewegen en te praten. Hierdoor komt ze meestal niet sociaal over. Ze doet haar best minder lui te zijn en wil stiekem wel dat mensen haar aardig vinden. Natuurlijk heeft ze wel al geaccepteerd dat lang niet iedereen haar aardig vindt. Ze heeft geen problemen met naar mensen hun problemen luisteren en staat dan ok altijd voor iemand klaar, zolang ze je aardig vindt. Ze kan er alleen niet tegen als mensen alleen maar andere de schuld geven. Ze heeft een boel dingen die haar ergeren, maar als ze je echt heel aardig vindt, probeert ze ermee om te gaan. Zo heeft ze ook het probleem dat alles symmetrisch en opgeruimd moet zijn. Ze kan heel slecht tegen troep en hoe graag ze het ook wil laten liggen en verder gaan, ze kan het niet. Veel mensen hebben hier wel eens gebruik van gemaakt. Ook al vond ze het niet aardig, ze begreep het ergens ook wel. Emily vergeeft mensen heel niet snel en kan ook heel lang boos blijven. Ze heeft soms serieus problemen met haar excuus aanbieden, gewoon omdat ze het meestal niet meent. Toch kan ze soms niet boos blijven als je speciaal voor haar bent. Ze houdt er erg van om te lachen en raar te doen, ook al hecht ze veel waarde aan de mening van andere.
    Extra: /


    Uiterlijk komt later... Hoop dat ze zo een beetje goed is...

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 14:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Catford schreef:
    Uiterlijk:



    ik denk dat Louis en de oreo Prinses aka Bree volgens deze foto goed met elkaar op kunnen schieten. :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    ik denk dat Louis en de oreo Prinses aka Bree volgens deze foto goed met elkaar op kunnen schieten. :P


    Ik hou van deze gif, geweldig. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you