• -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:25 ]

    Lavigna schreef:
    Can I have Nialler? :Y)


    Yup (:

    Ik denk dat ik het eerste topic, dinsdagavond/woensadagavond open, ligt eraan wie zijn rol nog niet heeft ingevuld. We hebben namelijk ook nog Liam nodig.

    mag ik Liam? vul vanmiddag in

    Yeah dan zitten wel vol :D
    @Catford. Ik hou ook van die gifvalleen ik ben hem eens kwijtgeraakt en kon hem niet meer vinden ):]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 7:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    quin98 schreef:
    mag ik Liam? vul vanmiddag in


    Ja is goed (:

    Ik ben bezig het topic aan te maken -ik activeer hem pas als iedereen ze rol heeft ingevuld-. Alleen Lavigna en quin98 moeten hun rollen nog invullen. Ik heb ze al pb gestuurd.

    Ik denk dat Marie nog op school zit. Ik zit momenteel in de trein ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Helowh, ik moet even wat dingen doen voor school. Kijken of ik al 't huiswerk heb gemaakt enz, ik wil geen problemen krijgen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Helowh, ik moet even wat dingen doen voor school. Kijken of ik al 't huiswerk heb gemaakt enz, ik wil geen problemen krijgen ^^


    Dat geeft niet (: moet ik straks ook nog doen haha, kijk maar wanneer je tijd hebt maar als je de rol vanavond al in kan vullen, graag. Want dan kan ik het speeltopic alvast gaan schrijven en openen. Er is geen haast bij dus als je morgen pas kan invullen maakt het niks uit :Y)

    Sidestap schreef:
    Ik denk dat Marie nog op school zit. Ik zit momenteel in de trein ^^.


    Trein? Vanuit school ? (krul)

    Nee, vanavond kan wel lukken. Ik ben meestal tot rond zes uur bezig met mijn schoolwerk, haha (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brookie, ik ben nooit later dan 15.45 thuis, tenzij ik na moet blijven :Y) Ben altijd om 15.15 uit of eerder ghehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Brookie, ik ben nooit later dan 15.45 thuis, tenzij ik na moet blijven :Y) Ben altijd om 15.15 uit of eerder ghehe.


    Wist ik niet o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ohhh , ik ben aan het bedenken om de naam van dit RPG te veranderen naar;
    House full of secrets || One Direction
    Of gewoon deze houden?
    Fake Lovers || One Direction

    Aangezien de tweede er niet echt veel mee te maken heeft, he ik liever de eerste (: wat jullie ?

    Lavigna schreef:
    Brookie, ik ben nooit later dan 15.45 thuis, tenzij ik na moet blijven :Y) Ben altijd om 15.15 uit of eerder ghehe.


    Lucky (: ik moet altijd 45 minuten fietsen naar school, heen en terug dus anderhalf uur ;c