• Hallohallo zonnenstraaltjes,

    Ik wil jullie mening eens weten. Op welke leeftijd vind jij het kunnen dat een jongen en een meisje die een relatie bij elkaar op een kamer slapen?
    En na hoeveel tijd vinden jullie het dan kunnen?

    Nee, dit gaat niet gelijk over seks.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Valt te zien wat je bedoelt met samen slapen. -wbw-


    Take me to wonderland

    Ik denk niet dat er een leeftijd aan zit Opzich van alle leeftijden en na alle tijden want bij elkaar slapen hoeft niets te betekenen dus ik denk niet dat er echt een antwoord is hierop en ik vind ook niet echt een leeftijd ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Itami schreef:
    Valt te zien wat je bedoelt met samen slapen. -wbw-


    Slapen slapen tenzij ze dat niet willen en anderen dingen van plan zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Slapen of... ?
    Ik vind het altijd zo raar om een leeftijd te noemen, waarmee je eigenlijk zegt dat degenen daaronder het niet zouden mogen. Wel vind ik dat voordat je bij elkaar slaapt je elkaar moet hebben leren kennen. Enja, voor het ene koppel kost dit meer tijd dan voor een ander koppel. Maar na één dag of één week vind ik best wel snel.


    You are beautiful, you are love.

    Seks rond een jaar of 16.


    ars moriendi

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Slapen slapen tenzij ze dat niet willen en anderen dingen van plan zijn.

    Goh, bij gewoon slapen. Ik zou er niet meteen een leeftijd op kunnen plakken eerlijk gezegd. Als het louter gaat om het gewoon slapen, dan zou ik zeggen vanaf het moment dat je er goed bij voelt om te gaan slapen in hetzelfde bed. ^^


    Take me to wonderland

    "Als het louter gaat om het gewoon slapen, dan zou ik zeggen vanaf het moment dat je er goed bij voelt om te gaan slapen in hetzelfde bed." > Indeed this.
    Maar seks hebben, uh I dunno, denk aan 19/20/21 or something?


    No growth of the heart is ever a waste

    Rond 16/17 jaar vind ik. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was 15 mijn vriend 18 en toen hadden we nog niks sterker nog we kende elkaar nog niet eens een week $


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Samen in een bed liggen met iemand doe ik zonder enige moeite. ;p Als jij je daar lekker bij voelt moet je het gewoon doen. Zo niet, dan haal je een matras extra erbij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    nerveus schreef:
    Rond 16/17 jaar vind ik. ;)


    26 - 02 - '16

    15 zoiets.


    -

    Rond de 15 denk ik. En als je je er allebei goed bij voelt natuurlijk. :)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Slapen lijkt me aardig onschuldig, ik zie eigenlijk niet een reden om er een leeftijd aan te binden.


    i put the fun in funeral

    Wanneer ze dat willen. Dat vind ik zo moeilijk om te bepalen voor andere mensen. Als ze zich er allebei goed bij voelen.


    Physics is awesome