• Hallohallo zonnenstraaltjes,

    Ik wil jullie mening eens weten. Op welke leeftijd vind jij het kunnen dat een jongen en een meisje die een relatie bij elkaar op een kamer slapen?
    En na hoeveel tijd vinden jullie het dan kunnen?

    Nee, dit gaat niet gelijk over seks.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Slapen > Wanneer je daar maar zin in hebt.
    Seks > Als je er klaar voor bent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    Slapen lijkt me aardig onschuldig, ik zie eigenlijk niet een reden om er een leeftijd aan te binden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hashirama schreef:
    "Als het louter gaat om het gewoon slapen, dan zou ik zeggen vanaf het moment dat je er goed bij voelt om te gaan slapen in hetzelfde bed." > Indeed this.
    Maar seks hebben, uh I dunno, denk aan 19/20/21 or something?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ach, gewoon wanneer je dat zelf wil, ik denk niet dat dat leeftijd gebonden is. Daarbij slaap ik heel gauw bij mensen. Bij bijna al m'n exen sliep ik al voordat we een relatie hadden.


    Bad decisions make good stories.

    Hashirama schreef:
    "Als het louter gaat om het gewoon slapen, dan zou ik zeggen vanaf het moment dat je er goed bij voelt om te gaan slapen in hetzelfde bed." > Indeed this.
    Maar seks hebben, uh I dunno, denk aan 19/20/21 or something?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    16/17


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Kleine kinderen slapen ook bij elkaar op een logeerpartij


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Als het gewoon om slapen gaat moeten mensen dat gewoon zelf weten, ik zie daar niet echt een gebonden leeftijd aan (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Nooit. Straks komt er nog een bliksemschicht naar beneden en worden jullie beiden geroosterd omdat jullie in één bed liggen!


    Nah, maar het moment dat jullie je beiden comfortabel genoeg daarvoor voelen, lijkt mij wel een logisch antwoord :Y) Hoeft geen leeftijd aan gewoon samen in een bed slapen te liggen, lijkt mij. Zolang geen van jullie beiden er maar als een blok beton vol zenuwen bij ligt ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben 16, word in juni zeventien en heb nu een half jaar een vriend, maar ik mag nog niet samen slapen van mijn ouders. Ik mag dat denk ik na een jaar ofzo, dus als ik zeventien en een paar maanden ben. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ben 16, word in juni zeventien en heb nu een half jaar een vriend, maar ik mag nog niet samen slapen van mijn ouders. Ik mag dat denk ik na een jaar ofzo, dus als ik zeventien en een paar maanden ben. (:

    Ik mocht dat tot m'n achttiende ook niet. Een aantal keer gevraagd en heibel da'k kreeg jonge dat wil je niet weten. Nou goed, nu is er nog geen situatie voorgekomen dat ik bij m'n partner bleef slapen zoals in dit voorbeeld - cuz I don't have one - maar nu blijf ik wel soms bij mannelijke vrienden slapen ivm uitgaan in een andere stad.


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    Slapen > Wanneer je daar maar zin in hebt.
    Seks > Als je er klaar voor bent.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Voor slapen zowel als sex: wanneer jij je er allebei prettig bij voelt. Ik was er redelijk vroeg bij maar dat betekent niet meteen dat als je lang wacht dat dit dan erg is. Doe het hoe en wanneer je er zin in hebt en klaar voor bent, de rest komt dan wel op z'n pootjes terecht.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Samen slapen als in; op dezelfde matras liggen doet toch iedereen? Met zus/nicht/vriendin. Of ben ik de enige?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Daar zit voor mij echt geen leeftijd aan vast. Wat is er zo bijzonder aan slapen? (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.