• Ik denk dat veel va jullie de boeken er van wel kende, dus waarom geen rpg?
    Misschien ken je de boeken misschien ook niet.
    Word je een grijze jager gevreest door iedereen van het rijk. Maar eigenlijk omeetelijk lief en slim.
    Of een ridder stoer en erg trots op zich zelf. Werk dan samen met je vrienden om het rijk te beschermen tegen de duistere heer. Of ben je een gewoone buger die een handen arbeit uit voert. Zoals: naaien, smeden, bakken... En zo verder. Ondek het allemaal in deze rpg


    De koning van Araluen
    -

    De grijze jagers (leerlingen komen er achter te staan)
    - Nog geen leraar ~ Aurora Lights
    - Nog geen leraar ~ Sarah June Murray
    - Gereseveerd
    -
    -
    -

    Ridders (leerlingen komen er ook achter te staan)
    - Gereseveerd
    -
    -
    -
    -
    -

    Gewone burgers
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Lijstje:
    Naam char:
    Wat wil je zijn:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    innerlijk:


    Mijn lijstje, maar goed: Je mag weer eens 2 chars per keer :D
    Naam: Aurora Lights.
    Wat wil je zijn: Grijze jager leerling, (dus later word ze jager)
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Lang stoer zwart haar, groene ogen ze ziet er heel stoer uit.
    Innerlijk: Aardig en lief, maar snel en erg klein. Geen hoogtevrees. Ook heeeeel nieuwsgierig :D

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:32 ]


    May StarClan light your path.

    Naam: Sarah June Murray
    Wat wil je zijn: Een leerling Grijze Jager.
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk {foto}: http://weheartit.com/entry/9034329/via/juliaserafini
    Sarah heeft bruin haar en groene ogen. Ze is slank, heeft een licht getinte huid en is 1.70 meter lang. Sarah draagt nooit rokjes of jurkjes. Alleen als het écht moet.
    Innerlijk: Sarah is niet zo'n opvallend meisje, hoewel ze best knap is. Ze trekt zich meestal wat terug totdat ze iets moet doen. Meestal probeert ze dan alles goed te doen, wat niet altijd lukt. Ze vindt het jammer dat het niet lukt maar gaat er niet dood van ofzo. Sarah is een erg betrouwbaar meisje en als je haar vriendin bent zal ze erg aardig tegen je doen. Ze is dan nog steeds stil maar wel minder dan anders. Sarah heeft een hondje, Ace, waar ze zielsveel van houdt. Ze is verstoten door haar familie omdat die denken dat ze haar zusje in elkaar heeft geslagen. Dat is niet zo. Dat hebben een paar pestkoppen uit het dorp gedaan, alleen dachten haar ouders dat Sarah het heeft gedaan. Sarah heeft zichzelf niet verdedigt omdat haar ouders haar dan zouden slaan (wat ze wel vaker doen, haar ouders slaan Sarah wel maar haar zusje niet). (oke een beetje vaag maarja).

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 13:26 ]


    Zien zonder gezien te worden.

    Mag ik een grijze jager (jongen) reserveren?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik wil ook wel een ridder reserveren, maar mag ik wel een meisje als ridder???


    Zien zonder gezien te worden.

    tuurlijk

    meisjes kunnen ook ridders zijn :D


    May StarClan light your path.

    snelsnelsnel D:

    * kan geen rpg topic aanmaken als er geen leraren komen (grijze jager leraren) *


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    tuurlijk

    meisjes kunnen ook ridders zijn :D


    Yay ik zal proberen er zo eentje te maken (als ik het niet vergeet) :P


    Zien zonder gezien te worden.

    Naam char: Audrey Lucey Stark
    Wat wil je zijn: Leerling ridder.
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: http://data.whicdn.com/images/12232802/tumblr_ll5do5AKgY1qh72ano1_500_large.gif (let niet op de kap).
    Audrey heeft zwart haar en donker bruine ogen. Ze is slank, maar wel sterk. Ze is 1.70 lang.
    Innerlijk: Audrey is een pittig meisje. Ze kan soms wel felle opmerkingen maken, die ze meestal niet zo bedoelt. Audrey blijft wel altijd rustig bij moeilijke situatie's. Audrey is niet bang voor de dood. Ook is ze best wel sterk. Audrey is erg trouw aan echte vrienden. Ook denkt ze vaak aan anderen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:20 ]


    Zien zonder gezien te worden.

    Naam char: Lizzy McLavor
    Wat wil je zijn: Leraar Grijze Jager
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Knap, bruin lang haar, hoge jukbenen, scherpe kin (niet naar voren stekend) en lachtkuiltjes.
    innerlijk: Zij houdt van avontuur en ze wordt vaak gevraagd voor een gevaarlijke missie, zij kan goed overweg met haar wapens maar ze houdt ervan om een missie op te lossen met verstand dan met geweld. Ze is geliefd bij mensen, wat haar vaak helpt bij missies. Ze heeft al 1 leering tot Grijze Jager opgeleid. Ze was de eerste vrouwelijk Grijze Jager. Ze is altijd nerveus bij een gevecht of zoiets, maar ze kan haar emoties goed verbergen. Ze is een strenge lerares, maar ze is een hele aardige vrouw. Als ze een opmerking heeft bedoeld ze het altijd goed en ze denkt altijd eerst aan andere dan aan haar zelf. Ze heeft het leen Macindaw en ze heeft nu goed contact met de Genezer. Ze is het beste in ongezien mensen naderbij te komen op haar paard en ze dan met haar Saskische mes in de rug te steken. Haar paard is een zwarte hengst, die Assepoester heet. Zijn toegangswoord is Jube Me, Latijn voor Mag ik?. Ze is betrouwbaar en ze heeft een papegaai als huisdier die haar een waarschuwing geeft als iemand op haar terrein komt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 12:09 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laat voor mij maar, sorry.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Naam char: Austin Matthew Cooper
    Wat wil je zijn: grijze jager leerling
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    innerlijk: In de RPG anders hou ik me er niet aan

    Naam char: Josh Damian Davis
    Wat wil je zijn: leerling ridder
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    klik
    innerlijk: komt in de RPG

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 19:27 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Allemaal geaccepteerd, ik zet jullie er later bij maar rpg'en mag.
    De grijze jager leraar heeft wat van like 3 apprentices XD voor de leerling ridders; of jullie moeten w8en totdat iemands zich aanmeet voor leraar of jullie kunnen rpg'en en dan gwn een random leraar in je post zeggen wat hij doet XD tot er 1 is.

    En ik maak het Rpg topic nu


    May StarClan light your path.