• Voor iedereen die nu denkt, ze spoort niet. Dat klopt!
    Echter zou ik dit zelf nooit doen, maar heb ik het nodig voor een verhaal. (een heel vaag verhaal)

    Mijn vraag is dus... Kun je een zwangerschapstest faken? hoe? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

    Zelf heb ik al gevonden dat het met cola zou kunnen, maar ik weet dus niet of dit waar is...
    Ik weet dat er namaak testen te krijgen zijn, maar ook dat is geen optie.
    Het moet eigenlijk kunnen zonder 'voorbereiding' of zoiets.

    Dus mocht iemand iets hierover weten..
    Mijn dank is groot!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Een zwanger persoon het voor je laten gebruiken? Nee, ik heb echt geen idee hoe je dat zelf voor elkaar kunt krijgen hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Een zwanger persoon het voor je laten gebruiken? Nee, ik heb echt geen idee hoe je dat zelf voor elkaar kunt krijgen hahaha


    Helaas.. het idee is juist dat iemand haar dwingt te bewijzen dat ze zwanger is dus ze kan op dat moment niet weg..


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Heh. Waar is dit voor nodig?? Je moet wel een goede reden hebben om dit te doen.
    Haha, dan moet diegene haar urine hebben afgenomen ehh.. ?

    I have no clue..


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat is naar mijn weten onmogelijk. Ik denk dat je dit in je verhaal moet omschrijven, want je maakt het behoorlijk onmogelijk op dit moment (;
    Een zwangerschapstest werkt door aan te tonen dat er HCG (een hormoon wat de baarmoeder in stand houdt) in de urine zit. Tenzij ze dat op magische wijze ergens tevoorschijn kan toveren, ben ik bang dat je iets onmogelijks wil schrijven.


    Deep inside, I've never felt alive

    Misschien nat maken en met een stift de streepjes erop tekenen? :')


    26 - 02 - '16

    Caprice schreef:
    Heh. Waar is dit voor nodig?? Je moet wel een goede reden hebben om dit te doen.
    Haha, dan moet diegene haar urine hebben afgenomen ehh.. ?

    I have no clue..


    Voor een verhaal..

    Een personage claimt zwanger te zijn van iemand, om zo zijn nieuwe relatie te vernietigen.. Maar hij geloofd het niet dus koopt een zwangerschapstest en eist dat ze die op dat moment uitvoert... (Het is vergezocht)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Peralta schreef:
    Dat is naar mijn weten onmogelijk. Ik denk dat je dit in je verhaal moet omschrijven, want je maakt het behoorlijk onmogelijk op dit moment (;
    Een zwangerschapstest werkt door aan te tonen dat er HCG (een hormoon wat de baarmoeder in stand houdt) in de urine zit. Tenzij ze dat op magische wijze ergens tevoorschijn kan toveren, ben ik bang dat je iets onmogelijks wil schrijven.


    Ik heb een artikel gevonden met ideeën.. vandaar dat ik wilde weten of het kon..
    http://www.enkivillage.com/how-to-make-a-pregnancy-test-positive.html


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik zou zeggen: maak haar ongesteld. Op bepaalde dagen krijg je positief. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Inderdaad. Dien alsof ze naar de wc gaat en dan water op de test? Verder zou ik het niet weten. Ik heb nog nooit een zwangerschapstest gebruikt. (Mooi galgje woord)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb al wel gehoord van zwangere vrouwen die hun positieve zwangerschapstesten verkopen online. :')


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    Ik heb al wel gehoord van zwangere vrouwen die hun positieve zwangerschapstesten verkopen online. :')


    Neee joh?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Goh, ik heb al enkele keren gehad dat m'n zwangerschaptestje na gewoon heel lang wachten, uiteindelijk positief uitslaat, zelfs als je niet zwanger bent :'D - Ik wist dus alwel dat het gewoon negatief was, maar had hem nog niet direct weggegooid, en een uur later was hem opeens positief XD
    Daarom is het ook belangrijk met een test dat je lang genoeg wacht, maar ook weer niet te lang, aangezien die test dan even onbetrouwbaar is.

    Hier vind je daar ook wat over, helemaal onderaan bij 'verkeerde resultaten'.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 18:36 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Of laat de test gewoon negatief zijn; zelfs als je wel zwanger ben kan een test negatief uitwijzen. Ze kan dan tegen die man zeggen dat ze het over een dag of twee wel weer opnieuw probeert, kan ze het meer voorbereiden?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Of ze jat het van een zwanger iemand en claimt dat het van haar is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet alle zwangerschapstesten zijn even betrouwbaar, dus in principe zou het mogelijk moeten zijn om een valse uitslag te krijgen. Tijdens een test van zwangerschapstesten werd als controle aan een man gevraagd om alle testen ook te doen, er zat een test bij die aan gaf dat hij zwanger was.


    Physics is awesome