• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Cambiare: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Michonne: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (1,7)
    Michonne: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Jaeger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (1,19)

    Onbeperkt

    Overig:
    Morticia:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn topics. [:

    O en Nikki, jouw rol van dat meisje is gewoonweg schattig. Dat ze zo haar best doet om beleefd te zijn, maar haar nieuwsgierigheid het steeds wint. N'ahw.


    everything, in time

    Ghehe, ik ben blij dat je haar zo leuk vind. :3


    Your make-up is terrible

    Ja, ik kan er niet omheen. Je werkt ze gewoon goed uit, niks afgeraffeld. Ik las je berichtje te laat, maar ze zou eventueel wel Evelyns hulpje mogen zijn. Dan krijgt ze waarschijnlijk wel veel gezeik, want die houdt niet van nieuwsgierige (en onbeleefde) mensen. :'D
    Kijk maar wat je wil. Ze is zo ook al leuk.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Ja, ik kan er niet omheen. Je werkt ze gewoon goed uit, niks afgeraffeld. Ik las je berichtje te laat, maar ze zou eventueel wel Evelyns hulpje mogen zijn. Dan krijgt ze waarschijnlijk wel veel gezeik, want die houdt niet van nieuwsgierige (en onbeleefde) mensen. :'D
    Kijk maar wat je wil. Ze is zo ook al leuk.


    Oh, dat is ook goed! Ik ga het even veranderen in het vorige topic, ik zet haar hier wel neer in een spoiler als ik het veranderd heb,


    Your make-up is terrible

    Rol: Dienstmeid Evelyn Axia Gervais
    Volledige naam: Mirre Adaira
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:




    Mirre is een meisje dat nogal laat aan haar puberteit begint. Haar lichaam ondergaat pas net de veranderingen die veel andere meisjes allang gehad hebben. Hierdoor word ze vaak jonger geschat dan ze werkelijk is. Mirre is redelijk lang voor een meisje met haar 1,70 en groeit nog steeds. Ze heeft een redelijk mager lichaam waar de eerste vrouwelijke tekenen vanaf te zien zijn. Haar heupen zijn net iets breder geworden en ze begint eindelijk borsten te krijgen. Deze zijn echter nog wel erg minimaal. Ze heeft geen vol lichaam en zal het waarschijnlijk ook nooit echt krijgen. Hierdoor kan ze nog wel eens jaloers reageren op andere meisjes of vrouwen die dit wel zijn.
    Verder heeft Mirre een hele blanke huidskleur. Ze word amper tot niet bruin en verbrand redelijk snel. Haar huid is ontzettend gaaf, ze heeft amper moedervlekken of littekens. Mirre is dan ook niet echt een onhandig persoon, tenzij ze het met opzet doet of ineens afgeleid word. Het enige grote litteken dat ze heeft, heeft ze in haar jeugd opgelopen. Het ontsiert haar rechterschouder en schouderblad. Dit is zo gebeurd toen ze uitgleed op de boot van haar vader en de rand raakte, waarna ze in de zee viel. Het zoute water heeft ervoor gezorgd dat het een lelijk litteken is geworden.
    Het jonge meisje heeft een hartvormig gezicht, met grote grijs blauwe ogen die vaak net iets te groot lijken voor haar gezicht. Ze staan meestal vriendelijk, of extreem nieuwsgierig. Daarboven heeft ze lichte, boogvormige wenkbrauwen Haar neus is klein en onopvallend. Haar lippen zijn smal en hebben een rozige lippen, door die kleur vallen ze meer op dan door de grootte. Deze kan ze in een brede, hartelijke glimlach trekken, wat ze ook vaak doet. Haar haren zijn lichtblond en krullen lichtelijk in een pijpenkrul. Het komt tot ongeveer over haar schouders.
    Karakter: Wat altijd al een probleem voor Mirre is geweest zijn haar manieren. Ze doet meestal erg haar best om beleefd en respectvol te zijn, maar vaak overwint haar nieuwsgierigheid het en doet ze dingen die gezien worden als onbeleefd. Ze aarzelt meestal niet om je af te luisteren of direct aan te spreken zonder dat ze er toestemming voor krijgt. Af en toe mag ze nog wel eens tegen je in gaan. Het zit in haar karakter, maar ook in haar opvoeding. Ze is een echt brutaaltje en zegt veel te snel wat ze denkt in plaats van na te denken.
    Verder is Mirre wel een slimme, jonge meid. Ze weet vaak van alles uit te vogelen en te bedenken. Niet dat dit haar altijd ten voordele komt, maar ze probeert het wel altijd. Over het algemeen is ze ook een redelijk vrolijk meisje dat vaak glimlacht en enthousiast is. Ze praat niet heel veel, maar glimlacht wel veel. Omdat ze uit een vissersdorpje komt is ze nogal snel onder de indruk van alles. Ook van mensen en hun pracht en praal. Ze zal je achtervolgen als ze je interessant vind en alles voor je doen. Met haar grote ogen zal ze elke beweging volgen en dat kan misschien wat stalkerig overkomen. Mirre is ook echt een doorduwertje, als ze iets wilt, zal ze het krijgen ook. Met haar geduld kan ze jaren wachten, maar ze gaat er wel voor.
    Mirre is totaal geen agressief of gewelddadig persoon. Ze mengt zich totaal niet in zulke dingen en probeert zich er ook altijd buiten te houden of het te ontwijken. Het lijkt misschien laf, maar het is eerder zelfbescherming. Mirre is niet echt sterk en kan al helemaal niets van vechten. Een gevecht met woorden zal je echter niet snel van haar winnen en dat ontwijkt ze dan weer niet. Ze mag dan niet heel welbespraakt zijn, maar ze weet wel wat ze wanneer moet zeggen. Ze kan ook niet schrijven en kan maar beperkt lezen.
    Afkomst: Dochter van een visser
    Geschiedenis: Mirre is opgegroeid aan zee in Ilvereth, bij haar vader en moeder. Haar vader had een bootje om te vissen, daar verdiende hij zijn geld mee. Toen Mirre zeven was, werd haar moeder ziek. Ze werd zieker en zieker en toen ze negen was is ze gestorven. Mirre's vader was al redelijk oud had al eens een gezin gehad die allemaal gestorven waren. Voor haar eigen bestwil verkocht haar vader haar aan het hof, met als bedoeling om danseres en entertainer te worden. Helaas bleek al snel dat Mirre niet de juiste kwaliteiten had, ze was niet sierlijk genoeg en ze had er geen zin in, waardoor het een enorme moeite werd om haar iets te leren. Ze werd afgeschreven als dienstmeid op haar twaalfde en begon op haar veertiende voor Evelyn Axia Gervais als dienstmeid.
    Extra:


    Your make-up is terrible

    Yay ik heb een dienstmeid! *O*


    everything, in time

    Mijn topics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics
    Wanneer beginnen we eigenlijk?


    Stenenlikker

    Anguish schreef:
    Yay ik heb een dienstmeid! *O*


    Yeah. 8D


    Your make-up is terrible

    Delahaye schreef:
    Mijn topics
    Wanneer beginnen we eigenlijk?


    Ben bezig (: Kwartiertje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Thalia is eindelijk klaar. Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden, dus ik zal het later waarschijnlijk nog wel aanpassen.

    Rol:
    Dorpeling
    Volledige naam:
    Thalia Aoife Balenciaga
    Thalia betekent bloeiend, Aoife betekent stralend en wordt uitgesproken als EE-fya
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Leeftijd:
    Ze is twintig jaren jong, en wordt 21 op 21 juni, de dag waarop de zonnewende plaatsvindt.
    Uiterlijk:



    Met haar lengte van 1.66 meter heeft ze een normale lengte voor die tijd. Ze heeft altijd wel genoeg eten gehad, waardoor ze wel wat vrouwelijke vormen heeft, maar niet altijd even voedzaam eten waardoor ze toch nog iets te tenger is. Volgens haar vader is Thalia een evenbeeld van haar moeder. Het enige wat ze van haar vader heeft geërfd is de kleur van haar bruine lokken, maar de slag die er in zit heeft ze van haar moeder. Ze draagt haar haar meestal in een vlecht en anders laat ze ze loshangen. Voor feesten steekt ze het soms op. Wat ze nog meer van haar moeder heeft, en wat tevens een van de mooiste dingen aan haar is, zijn haar stormgrijze ogen, die naar de pupil toe overgaan in blauw. In haar ogen zijn al haar gevoelens af te lezen. Daarnaast heeft ze een fijn gezichtje met mooie jukbeenderen en redelijk volle lippen.
    Op haar vingertoppen zitten kleine littekentjes door dat ze soms in haar vingers prikt tijdens het naaien.
    Karakter
    Thalia is stil, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ze verlegen en onzeker is. Ze prefereert rustig gewoon boven lawaaierig, want ze kan nog weleens nerveus worden van grote menigten. Een heel groot fan van feesten is ze dan ook niet. Wat de andere drukte rondom feesten betreft is het maar goed dat ze niet snel gestrest raakt, aangezien ze het rond die tijd vaak erg druk heeft met een maken en naaien van kleding. Qua werk is ze ook eerlijk. Ze zal niet iemand om meer geld vragen dan hij of zij kwijt kan, en ze zal ook niet schandalig veel vragen, maar natuurlijk wel zo dat ze nog rond kan komen. Aan de rijkere mensen vraagt ze vaak wel meer geld voor de kleding, maar dat komt ook doordat het meer tijd kost om hun kleding te maken en omdat die stoffen vaak duurder zijn.
    Daarnaast is ze doelgericht, ze weet wat ze wilt en het is lastig haar van haar mening af te krijgen. Ook is ze passievol en heeft ze veel over voor de mensen waarvan ze houdt. Tegen iedereen is ze wel vriendelijk en goed gemanierd. Als ze iemand niet mag gaat zie die echter uit de weg, omdat ze dan wat meer moeite heeft met vriendelijk zijn.
    Er is niet veel waar ze onzeker over is, maar waar ze wel onzeker is, zijn jongens. Ze weet niet altijd hoe ze met ze om moet gaan en wordt wat nerveus in hun buurt. Ze ergert zich er aan, maar het maakt - zoals al gezegd - haar ook onzeker en stiekem is ze jaloers op de jongevrouwen die gemakkelijk met mannen omgaan en hen zo om hun vingers kunnen winden. Thalia is ook jaloers op vrouwen die een relatie hebben, aangezien ze zelf ook iemand wilt hebben die hartstochtelijk van haar houdt. Het maakt haar een beetje een romantisch typetje. Met jongens halfnaakt zien heeft ze echter niet veel problemen, aangezien ze dat wel gewend is door opmeten van kleding maken.
    Voor de rest is ze betrouwbaar, bijgelovig, kieskeurig en optimistisch.
    Afkomst:
    Thalia komt uit Dahngard en woont al heel haar leven in Hawforth
    Geschiedenis:
    Thalia is de enige dochter van Sofia Avera en Amadeus Balenciaga. Naast haar ouders heeft ze nog een oudere broer van 24, Gabriel, die nogal beschermend is over haar. Sofia was de eigenares van één van de fijnste kledingwinkels in Hawforth en heeft de winkel van haar ouders overgenomen. Van jongs af aan leerde ze Thalia al de fijne kneepjes van het vak, omdat zij degene is die de winkel overneemt. Haar vader is de zoon van een heer uit Tintagel. Als eerst geboren zoon zou hij de plaats van zijn vader innemen, maar dat interesseerde hem totaal niet. Wat hem wel interesseerde zijn mythische wezens en was dan ook vaak te vinden in de buurt van een expert. Uiteindelijk heeft hij zijn recht om zijn vader op te volgen opgegeven, zodat hij rond kon trekken met een expert en zo meer te leren over mythische wezens. Op een gegeven moment belandde bij in Hawforth waar hij Sofia ontmoette. Hij viel als een blok voor haar en besloot in Hawforth te blijven. Inmiddels is hij zelf al vele jaren een expert op het gebied van mythische wezens. Haar broer heeft er ook interesse voor en hij is dan ook het hulpje van Amadeus. Ook heeft hij een vriendin, Mirabelle en hij heeft aan Thalia verteld dat hij van plan is om om haar hand te vragen.
    Thalia heeft een redelijk makkelijk leven gehad, maar met wel als grote tegenslag het overlijden van haar moeder. Thalia was net achttien toen haar moeder overleeft en heeft de kledingwinkel overgenomen, daarnaast werkt ze op het kasteel werkt om mensen te entertainen (in de zin van zingen, dansen, instrument bespelen). Haar muzikale talent heeft ze van haar moeders vader geërfd, die toen hij nog leefde en jonger was soms ook mensen op het kasteel entertainde.
    .Extra:
    Wat niemand weet is dat Thalia interesse heeft in duistere magie. Niet omdat ze macht en invloed wil hebben, maar omdat ze haar moeder wil terug halen van de dood. In haar kamertje boven de winkel heeft ze wat spullen verstopt die daarmee te maken hebben, waaronder boeken. Ze kan redelijk lezen, maar weet toch niet altijd zeker wat er staat. Ze durft echter niemand te vragen om haar te helpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Urgh link speeltopic vergeten neer te zetten. Zou iemand dat willen doen hier?
    En sorry guys, normaal zou ik iedereen even zeggen dat het begonnen is enzo, maar ik moet zo echt weg en ik had beloofd het vandaag online te zetten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Speeltopic :3


    Your make-up is terrible

    Vraagje voor de kinderen van de heer: hebben ze Thalia gevraagd te zingen op het feest of niet?
    Dan kan ik daar rekening mee houden in mijn posts.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat is wel leuk, laat haar maar mooi zingen.
    ~mijn topics~


    Aan niets denken is ook denken.