• Zoals de titel al zegt, ik heb jullie hulp nodig! [a]
    Ik doe namelijk mee aan een wedstrijd waar ik een súper leuke bikini gezien heb. Enja, die wil ik natuurlijk heeell graag winnen!
    Want ik had die bikini al eerder gezien (en ik was opslag verliefd), maar ik mocht m niet kopen van mn ouders D: Dus ik helemaal sad enzo.. En nu is er dus die wedstrijd, dus ik hélemaal happy, want t zou echt súper zijn als ik m zou winnen! =D

    Duss, als jullie even 2 minuutjes van jullie leven willen verspillen aan het stemmen op mij, dat zou mij héel erg blij maken =D


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb het geprobeerd, maar je moet blijkbaar inloggen om te kunnen stemmen en ik heb om eerlijk te zijn niet heel veel zin om alleen hiervoor een account aan te maken. Maar goed, hier toch een berichtje om je topic omhoog te schoppen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb het geprobeerd, maar je moet blijkbaar inloggen om te kunnen stemmen en ik heb om eerlijk te zijn niet heel veel zin om alleen hiervoor een account aan te maken. Maar goed, hier toch een berichtje om je topic omhoog te schoppen. (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, oeps ;$ Ik slimmerik had er niet bij nagedacht dat mensen die willen stemmen zich dus moeten inloggen, sorry ;x

    Zijn er toevallig mensen die zich wel al hebben aangemeld bij AttitudeEvents, omdat ze misschien al eens zelf mee hebben gedaan ofzo? ;3


    Inspiration can hit you any time

    Oh, shit fuck sorry. Ik lees die berichtjes nu pas / dumbass, that I am.
    Ik wil wel op je stemmen, maar ja, net zoals wat die anderen zeiden; ik ga er niet speciaal een account voor aanmaken.


    † Love? I want to sleep.

    Square schreef:
    Ik heb het geprobeerd, maar je moet blijkbaar inloggen om te kunnen stemmen en ik heb om eerlijk te zijn niet heel veel zin om alleen hiervoor een account aan te maken. Maar goed, hier toch een berichtje om je topic omhoog te schoppen. (:


    Bad decisions make good stories.

    No offence, maar ik word helemaal crazy van die stem-topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou graag voor je stemmen, maar ik heb een fobie voor teveel accounts hebben. ^^


    Take me to wonderland

    Tortura schreef:
    No offence, maar ik word helemaal crazy van die stem-topics.
    Naja, ik heb er zelf weinig moeite mee. Zie het zo: als jij het een keer nodig hebt weet je tenminste dat je hier om steun kunt vragen. :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, ik heb er zelf weinig moeite mee. Zie het zo: als jij het een keer nodig hebt weet je tenminste dat je hier om steun kunt vragen. :)

    That's true, maar ik heb die shit niet nodig, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    hahha, ja same her


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Itami schreef:
    Ik zou graag voor je stemmen, maar ik heb een fobie voor teveel accounts hebben. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    Ik heb het geprobeerd, maar je moet blijkbaar inloggen om te kunnen stemmen en ik heb om eerlijk te zijn niet heel veel zin om alleen hiervoor een account aan te maken. Maar goed, hier toch een berichtje om je topic omhoog te schoppen. (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf