• Dit speelt zich af in de schooltijd van Voldemort, waar vele dingen gebeurde, zo werd door zijn toedoen Hagrid van school gestuurd, de weg naar de geheime kamer geopend en een monster vrijgelaten die jammerende Jenny vermoorde, maar er waren niet alleen duistere kantjes aan zijn schooltijden, hij werd verliefd op een meisje die in hetzelfde jaar zat als hem en dezelfde afdeling. Zal zij de reden zijn waarom hij geen liefde meer kende of wilde kennen.

    Invullijstje
    Naam+Achternaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Rol:
    Extra:

    Griffoendor
    Klasseoudste (1 jongen 1 meisje)
    Leerlingen
    Katherine Howard- Sakura1994
    Zwerkbalteam

    Huffelpuf
    Klasseoudste (1 jongen 1 meisje)
    Leerlingen
    Zwerkbalteam

    Ravenklauw
    Klasseoudste (Vol1 jongen en 1 meisje)
    een jongen gereserveerd door Paranormaal (1 jongen 1 meisje)
    Leerlingen
    Farryn Moore xEPONINEx
    Dastan de la vega Sakura1994
    Zwerkbalteam

    Zwadderich
    Klasseoudste (1 jongen 1 meisjeVol)
    Lillian Autumn Royal Leviosae
    Leerlingen
    Marten Asmodon Vilijn gespeeld door- Kwijt
    Een meisje gereserveerd door Paranormaal
    Rosemary ''Rose'' Beaton Macabre
    Lillian Autumn Royal Leviosae
    Zwerkbalteam
    Lillian Autumn Royal (Jager)
    Rosemary Beaton (Zoeker)


    Leraren
    Astronomie
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren
    Waarzeggerij
    Bezweringen
    Kruidenkunde
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling

    Schoolhoofd

    Regels
    ABN praten
    Geen ruzie's tenzij in rpg zelf
    Alleen eigen personages besturen
    Relaties mogen
    Op dit moment minstens twee personages(Het liefst een jongen een meisje om het gelijk te houden)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:16 ]

    Naam+Achternaam:
    Farryn Moore
    Geslacht:
    vrouwelijk
    Leeftijd:
    16
    Jaar:
    6
    Afdeling:
    Ravenklauw
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Farryn is een heel slim meisje, ze haalt goede cijfers en let goed op in de les. Maar Farryn is ook een heel avontuurlijk meisje. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken en op onderzoek naar dingen te gaan. Maar soms wordt ze een beetje te nieuwsgierig wat haar wel eens diep in de problemen kan brengen.
    Ze vertrouwd mensen niet snel, maar als ze je wel vertrouwd verteld ze je alles aan je. Wat soms in het nadeel van haar is.
    Rol:
    Leerling
    Extra:
    Farryn is een volbloed tovenaar, Allebei haar ouders werken op het Ministerie van Toverkunst. Haar vader maakt deel uit van het Magisch Arrestatie Team, en haar moeder werkt op het Departement van Toezicht op Magische Wezens op de afdeling Wezens en Geesten.
    Haar huisdier is een kat, genaamd Wizzy.



    Farryn houdt in haar dagboek alle dingen bij die ze die dag heeft gezien. Of rare dingen die haar zijn overkomen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 11:24 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Dicapri>Leviosae]

    Naam+Achternaam: Lillian Autumn Royal.
    Roepnaam: Lis, Lillia.
    Geslacht: vrouw.
    Leeftijd: 16
    Jaar: 7e
    Afdeling: Zwadderich.
    Uiterlijk: Lillian is slang slank en heeft een perfect gezicht met scherpe kaaklijn en hoge jukbeenderen. Links boven haar lip zit een moedervlek, haar haarkleur is donkerbruin en haar ogen zijn grijs. Haar lengte is normaal: 1.69. Lillian draagt haar haren altijd los en vertikt het om ze vast te doen met vakken als Toverdranken en Verzorging van Fabeldieren. Verder heeft ze een pesthekel aan mensen die langzaam van begrip zijn en is ze erg slim.
    Karakter: Staat bekend om haar vlijmscherpe en gemene opmerkingen, arrogantie daar heeft ze ook wel een handje van en ze is meesterlijk in het verleiden van docenten waardoor de nooit problemen heeft met haar schoolwerk. Verder heeft ze een oogje op Vilijn omdat hij zo knap is en ze wordt gefascineerd door de duistere kunsten. Maar niet zo erg als Vilijn. Ten laatste is ze erg bedreven in het brouwen van toverdranken en vindt ze het leuk om haar zelfverzonnen spreuken uit te proberen op willekeurige slagtoffers. Kortom: ze houdt ervan nieuwe dingen te verzinnen.
    Rol: Leerling.
    Extra: Klassenoudste en jager in het zwerkbalteam. (als dat mag)
    Familie geschiedenis: Haar ouders (moeder: Maria, vader: Tom) noemen haar liever Autumn en ze is een volbloed. Haar vader werkt in een geheime dienst die de tovenaarswereld verborgen houdt voor de Dreuzels en haar moeder is hoogaangeschreven bij het ministerie. Lillian is enigskind en vindt het prettig dat dat zo is. Ze heeft een hekel aan haar tantes en vooral aan haar nichtjes omdat het Dreuzels zijn aangezien haar tante met een Dreuzel getrouwd is, dit vinden haar ouders dan ook een schande voor de familienaam. Beide ouders zaten ook in Zwadderich.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 22:16 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    -Topic is weer aangepast^^-

    Mag mijn personage nog een wachter zijn bij zwerkbal?


    Now life has killed the dream I dreamed

    ... Dat is wel heel snel. Er zijn weinig rollen en ik moet de mijne zelfs nog invullen. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ... Dat is wel heel snel. Er zijn weinig rollen en ik moet de mijne zelfs nog invullen. :W



    Hmm ja eigenlijk heb je wel gelijk dat het snel is^^
    Myah dit is mijn eerste rpg die ik op quizlet aanmaak en ik wist ook niet echt of het dan verstandig was om al een speltopic aan te maken of om te wachten tot alle rollen ongeveer zijn ingevuld^^
    Ik heb wel op andere site rpg gespeeld en rpg dingen aangemaakt en daar was altijd zo ook al zijn er nog niet echt veel spelers of nog niet alle rollen bezet we spelen als nog alvast, dus denk dat ik dat nog steeds beetje gewend ben:P

    ooh, mag ik James Potter????


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    ooh, mag ik James Potter????




    Voldemorts year's


    Volgensmij was James Potter een paar jaar later

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 20:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    xEPONINEx schreef:
    Mag ik een meisje ravenclaw reserveren?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Volgensmij was James Potter een paar jaar later


    jup, Voldie is ouder dan James en Lily


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.