• Beste coverontwerp(st)ers,


    aangezien het mijn plan is mee te doen aan de schrijfwedstrijd Terug in de tijd, ben ik op zoek naar een cover voor mijn meesterwerk (ahum..)!

    Ik zit te denken aan het volgende:
    - Een geblende creatie van het kasteel van Vilvoorde (klik hier voor voorbeeld, of hier) in combinatie met een sneeuwbol (zo'n glazen souvenir. Even schudden en je krijgt sneeuw!).
    - Het verhaal speelt zich vlak na de middeleeuwen af; rond 1530. Daarom zou het fijn zijn dat er een subtiel middeleeuws filtertje over het geheel valt.
    - Er mag als titel Keep on knocking op!
    - En mocht je helemaal in een creatieve bui zijn, dan zou ik blij worden als er een meisje van een jaar of twintig is die de sneeuwbol vasthoudt.

    Ben jij degene die ik zoek en die hier iets mooist van kan maken? Of ben jij degene zie dit kasteel ín een sneeuwbol kan toveren, met een middeleeuwse gloed? Dan zoek ik jou!

    De winnaar krijgt een creatie naar keuze in de spotlight. Bovendien wordt je naam bij de cover genoemd!


    Ik ben ontzettend benieuwd!! Groetjes Rosanne

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 20:48 ]

    Ik zal zo meteen iets proberen, maar ik kan wel niets beloven! :/


    The soul needs autumn.

    Ik vind dit echt een heel tof idee, dus ik wil zeker iets proberen!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Zoiets? :/


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Zoiets? :/


    Ik denk dat ik bij deze de perfecte cover gevonden heb!
    Ik geef andere mensen nog een week de kans om deze creatie te overtreffen ;)

    Oke ik heb iets totaal anders gemaakt, dus ik hoop dat je het toch nog iets vindt?
    Ik kan in ieder geval alles nog aanpassen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Oke ik heb iets totaal anders gemaakt, dus ik hoop dat je het toch nog iets vindt?
    Ik kan in ieder geval alles nog aanpassen (:



    Oké wow, die van jouw is echt zo mooi ;o


    The soul needs autumn.

    Perpetual schreef:
    Oke ik heb iets totaal anders gemaakt, dus ik hoop dat je het toch nog iets vindt?
    Ik kan in ieder geval alles nog aanpassen (:


    Deze vind ik ook erg leuk. Toch vind ik de sneeuwbal van Wervelwind mooier in elkaar steken (mooiere 'sneeuw'). En het witte randje rond de bol vind ik jammer, omdat het lijkt alsof het vluchtig uitgeknipt is. na een tijdje gekeken te hebben weet ik dat het niet zo is, maar in een eerste oogopslag lijkt het er wel op.. snap je?

    Ja die rand is inderdaad onderdeel van de bol, maar ik kon hem weghalen (:
    Ik heb ook meteen nog wat extra sneeuw toegevoegd in de bol. Ik hoor het wel als je iemand anders op de achtergrond wil hebben.
    Maar ik snap het natuurlijk ook als je voor die van Wervelwind gaat, want die is ook super gaaf!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik heb gevonden hoe ik het sepia effect realistischer kan maken:



    Persoonlijk vind ik deze versie beter. (:

    Ik had er graag een meisje in verwerkt, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik dat met deze cover moet doen omdat het denk ik altijd nogal gaat opvallen dat ze erin geplakt is. :/


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik heb gevonden hoe ik het sepia effect realistischer kan maken:



    Persoonlijk vind ik deze versie beter. (:
    M
    Ik had er graag een meisje in verwerkt, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik dat met deze cover moet doen omdat het denk ik altijd nogal gaat opvallen dat ze erin geplakt is. :/

    Prachtig!

    Hii, ik hoop heel erg dat je hem zo mooier vindt!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Hii, ik hoop heel erg dat je hem zo mooier vindt!


    een stuk geschikter bij het verhaal!! :D

    Heb je graag dat ik er ook nog één probeer te maken waarbij er wel een meisje op de cover staat? (:


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Heb je graag dat ik er ook nog één probeer te maken waarbij er wel een meisje op de cover staat? (:

    ik houd je niet tegen ;) proberen kan altijd!
    maar ik ben al tevreden met de sneeuwbol op zich, hoor!

    Semantiek schreef:
    (...)
    ik houd je niet tegen ;) proberen kan altijd!
    maar ik ben al tevreden met de sneeuwbol op zich, hoor!


    Het zal dan iets zoals dit zijn;

    Hij moet nog afgewerkt worden, maar vanavond heb ik geen tijd meer. Is het de moeite dat ik het morgen doe of prefereer je de cover zonder het meisje (of een andere cover)? ^^


    The soul needs autumn.