• Ik ga binnenkort deze story uitwerken en ik zoek een Co-auteur, omdat ik het leuk vind om eens wat met zijn tweeën te proberen. Eisen: eigenlijk maar één: Je moet schrijven uit een richtlijn, en niet uit het niets.


    Het jaar 2023, de wereld is overspoeld door magishe wezens, en maar een mensensoort kan ze stoppen. Kinderen.
    Kinderen bezitten namelijk een kracht, maar maar enkelen van hen kunnen hem ook gebruiken. Deze kinderen moet zorgen dat de Magishe wezens, en zijzelf, geheim blijven voor alle andere mensen, zij zijn: The Magicains.


    Onbekende Personen, Fantasy, Romantiek.
    Start: Soon.
    12 Jaar en ouder.


    Iemand intresse in meeschrijven? Je naam komt ook op de cover, maar dat kan ik pas doen als ik je naam weet, dus wil ik graag snel iemand vinden :)

    EDIT: Ik heb al iemand gevonden mensen, ik zal zeker waarschuwen waarneer het begint als je dit wilt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 15:47 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ik wil wel heel graag!
    ben dol op fantasy (:


    Hell is empty..al the devils are here

    ik wil wel heel graag!
    ben dol op fantasy (


    Hell is empty..al the devils are here

    Wow :)
    Nou als je al een schrijver heb, mag je me in ieder geval een melding geven van wanneer je gaat beginnen met het verhaal ^^
    Lijkt me enorm leuk!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb interesse, als je nog niemand hebt, zou ik graag meeschrijven. (krul)

    Het klinkt als een mooi idee. c: Als je niemand kunt vinden, wil ik wel.


    To love is to destroy.

    Mij lijkt het een superidee. Ik zou graag meeschrijven als het mag. Als je mijn naam nodig hebt, pb me ff ;)

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:59 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wow, lijkt me super cool! Leuk idee, ik zou heel graag mee schrijven als je nog iemand zoekt.