• Nou..

    Als ik naar het account 'tokiohotelchannel' ga, die zetten toch de episode's erop, en ik klik daar op een video, staat er dat ik het niet kan bekijken in mijn land.. WTF!? Bij dat topic dat Bill aan het huilen was, kon ik het ook niet zien, en ik wil het zo graag. Is er iemand van België die dat wél kan zien, en me misschien de link wil doorsturen? *puppyeyes*

    Alvast bedankt.<3

    kan je niet via youtube kijken

    Heb net het zelfde!! o.O


    You'll never dream alone. <3

    ik woon in Belgie en kan het ook niet bekijken --'
    dat was alleen Amerika tog?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Wil je de laatste episode zien, of meerdere?
    x


    ok

    Wil je de laatste episode zien, of meerdere?
    x

    Waar Bill op 4.50 huilt, naar het schijnt

    gewoon naar youtube en dan intikke: tokio hotel tv episode ..' en dan de episode dat je wilt, en dat van dat huilen was 47 denk ik..
    en je kan normaal wel nog kijken, maar alleen donderdag's en soms nog vrijdag's, naar het nieuwste deeltje, voor de rest lukt het bij mij ook niet :S


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    de nieuwste kun je ook altijd zien op tokiohotel.de
    ik kan ze wel gewoon allemaal kijken.. maar ik woon in NL..


    Je moet worden wie je bent.

    Meestal kan ik alleen de nieuwe zien en op youtube zelf kan je er meer zien.


    The soul needs autumn.

    Ik woon in NL,En ik kan ze wel gewoon zien.

    Gewoon bij Youtune Tokio Hotel TV Episode [deel]
    en dan ENTER:P en dan krijg je hem wel ! ;)


    xx

    je moet niet op de tokiohotelchannel kijken, maar naar kopies van gewone youtube users... De afleveringen zijn na een dag ofz niet meer zichtbaar, maar ik denk dat dat aan youtube ligt.

    Like; als je de aflevering op de officiële wil kijken dan moet je de donderdag gaan kijken en anders moet je bij andere users zijn die die gekopiëerd hebben, want na de donderdag is dat alleen nog maar voor Amerika äber dat is onfair
    want Europa vind ikzelf beter dan Amerika

    Ik kan ze gwn kijken maar ik woon in nederland .. miss kan je je land veranderen in nederland/

    Ik heb dat ook.

    Bij mij komt er dan op ; This video is not avaible in your country.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    http://www.youtube.com/TokioHotel

    Mare ik kan het ook enkel op donderdag zien anders niet


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser