• (sorry janne dat je hier niks van weet, maar dit moest gewoon)
    wel, ik en Abrikoosjj, aka janne, gaan een brief schrijven (janne toch, maar ik vind het een goed idee) naar ToHo om ze uitgebreid in te vertellen wat ze hier in europa aan fans verliezen enzow.. en waarschijnlijk gaan we ook stukken van het forum hier vertalen, en dat ook opsturen, zodat ze een idee hebben hoe 'fans' op dit moment over ze denken. ik denk dat zo'n brief misschien niet zovéél gaat uitmaken, omdat tokio hotel die brief waarschijniljk toch pas écht gaan lezen binnen een jaar ofzow, daarom gaan we hem waarschijnlijk aan gustav adresseren, en ook omdat gustav volgens ons op dit moment de verstandigste is, en gaan we die enveloppe geheel zwart doen ofzow, dat hij wel opvalt, maar niet té, omdat ze dan toch aan hysterische fans denken, en dat is niet! en dan hopen dus dat ze inzien wat ze hier aan het doen zijn in europa..

    én waarschijnljk gaat dit méér uitmaken dan hier ambras zitten maken op quizlet! dus wie hoopt mee dat ze ten eerste al de brief lezen, en ten tweede ze dan nog inzien dat het de waarheid is?

    [ en me nu ajb niet beginnen uitschelden, of amerika! want zij kunnen der ook niks aan doen! en al hélémààl niet ToHo, want dat staat me dan niet aan! dit is alleen voor jullie mening, en voor suggesties miss. om nog in die brief te zetten..]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    hhmm , áls ze de brief al lezen. kunnen zij er niet aan doen dat ze niet in europa komen.
    en ik denk dat ze zich er slecht door gaan voelen..


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    die brief lezen ze niet ik en Charissa hebben eens een brief geschreven over een Spermadonor haha hebben ze ook nooit gelezen hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hhmm , áls ze de brief al lezen. kunnen zij er niet aan doen dat ze niet in europa komen.
    en ik denk dat ze zich er slecht door gaan voelen..

    nou, da's nu voor de helft de bedoeling..
    niet dat ze hun echt rot gaan voelen enzow, maar wel dat ze gaan izzien dat ze hier in europa echt fans aan het verliezen zijn! en dan keren ze hopelijk wel terug


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    die brief lezen ze niet ik en Charissa hebben eens een brief geschreven over een Spermadonor haha hebben ze ook nooit gelezen hoor.

    nou, wij gaan onze enveloppe echt wel doen opvallen, en het wordt echt wel een lange brief! in het duits, en zéker 1 pagina lang, misschien zelfs meer, dus als we geluk hebben lezen ze het wel


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    'K zou er 'n film van maken, waarop fans hun mening geven enal, zulke dingen [ by 'n meeting fzeu xD] & dan op 't laatst van boven filmen, dat iedereen dan schreeuwt KOMM ZÜRUCK ofzu , & er ook een brief bijdoen fcourse ^^. *fantasie XD*


    "...she made her home in between the pages of books."

    (...)
    nou, da's nu voor de helft de bedoeling..
    niet dat ze hun echt rot gaan voelen enzow, maar wel dat ze gaan izzien dat ze hier in europa echt fans aan het verliezen zijn! en dan keren ze hopelijk wel terug
    Lieverd, daar kan TH echt niks aan doen, hun management geslist alles; waar ze heengaan, voor hoelang, wat ze dragen, wat ze in intervieuws zeggen, en dus óók wanneer ze weer naar Europa komen... Ik zou zeggen; schrijf die brief naar Universal, die kunnen er tenminste iets mee...

    Het heeft echt geen zin.
    Universal regelt de concerten, de tour, etc.
    Dus dan kunnen ze niet 1, 2, 3 zeggen: `We vliegen NU over naar Europa´ <-- Dat doen ze natuurlijk echt niet, ookal mocht het. (x
    Het is natuurlijk wel een goed idee, maar het helpt niet, en heeft geen zin.


    -

    Het heeft echt geen zin.
    Universal regelt de concerten, de tour, etc.
    Dus dan kunnen ze niet 1, 2, 3 zeggen: `We vliegen NU over naar Europa´ <-- Dat doen ze natuurlijk echt niet, ookal mocht het. (x
    Het is natuurlijk wel een goed idee, maar het helpt niet, en heeft geen zin.

    nou, toch doe ik het (puh) :P
    maar da's nog wel een idee, naar universal een brief sture..
    moet'k dan nog es met janne (Abrikoosjj) bespreke xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    het zou kunnen dat ze hem lezen..!!
    maar dat komt dan wel omdat jullie hem naar gustav sturen..!! want bill en tom en georg hebben daar volgens mij wat meer schijt aan als gustav.
    maar het moet niet TE worden want dan lijk je net hater..
    maar jullie moeten wel duidelijk maken dat we het zat worden dat ze zoveel naar amerika gaan en gewoon schijt hebben aan ons..(beetje overdreven gezegt maja..:P)

    dusja veel geluk.. ;)

    xx..<3


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    het zou kunnen dat ze hem lezen..!!
    maar dat komt dan wel omdat jullie hem naar gustav sturen..!! want bill en tom en georg hebben daar volgens mij wat meer schijt aan als gustav.
    maar het moet niet TE worden want dan lijk je net hater..
    maar jullie moeten wel duidelijk maken dat we het zat worden dat ze zoveel naar amerika gaan en gewoon schijt hebben aan ons..(beetje overdreven gezegt maja..:P)

    dusja veel geluk.. ;)

    xx..<3


    da was ook de bedoeling dus :D
    en bedankt, da geluk gaan we nodig hebben xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vindt het wél een goed idee! [/amen]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vindt het wél een goed idee! [/amen]

    danke!
    p.s. jij moet verder doen met je quizlet (6) :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hmmmmmmmmmmmmmm.

    *denkna*

    Opzich een cool/gaaf/orgineel/leuk idee. Maarja, [ikhaatmaaren] áls ze hem oooitoooit lezen.. zullen ze alang hier weggestoven zijn. Maar ik hoop, dat ze hem lezen. Misschien kun je hem ook aan Georg posten, hij is oook aardig slim. Maar als je hem aan Tom&Bill gaat posten, dan kun je wel eeen eeuwigheid wachten n__n'
    Btw, misschien kun je iets van een topic/bericht plaatsen op het officele tokiohotel site dinges XD.

    xox.<3


    Hey love.

    Hmmmmmmmmmmmmmm.

    *denkna*

    Opzich een cool/gaaf/orgineel/leuk idee. Maarja, [ikhaatmaaren] áls ze hem oooitoooit lezen.. zullen ze alang hier weggestoven zijn. Maar ik hoop, dat ze hem lezen. Misschien kun je hem ook aan Georg posten, hij is oook aardig slim. Maar als je hem aan Tom&Bill gaat posten, dan kun je wel eeen eeuwigheid wachten n__n'
    Btw, misschien kun je iets van een topic/bericht plaatsen op het officele tokiohotel site dinges XD.

    xox.<3


    ja oke, georg gaat ook nog wel, ma ik denk eigenlijk..da die ook wat té veel aan amerika denkt enzow, en der ook nie me zijn volle gedachten bij is nu, en gustav wel, want het viel mij op dat gustav in amerika amper in beeld komt, en in europa toch meer, en dan is hij ook vrolijker.

    en misschien wel een idee van een topic op de site, ma ja, kzal nog wel zie :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vind het een prachtidee, maar, dan is de vraag nog of iemand hem wel gaat lezen... Hoeveel mensen sturen geen brieven of mails? Ik denk dat ze per 5 kg in de prullemand gaan, en misschien is 2 brieven lezen fsoo :] En, dan nog ni eens TH da da leest wrschijnlijk :P Oké, een pààr misschn... ^^


    007