• Er loopt een jongen bij mij op school (mbo college rocva amstelveen). Hij kleed zich duidelijk anders, Gothic meets jack sparrow meer. Ik zie heel duidelijk hoe andere mensen er op reageren. Hij staat ook altijd alleen. Nou had ik verwacht dat mijn klasgenoten wel aardig volwassen waren. Nou zij reageerden er dus net zo overdreven op. Toen besloot ik er wat van te zeggen. Dat ze overdreven reageerden, dat ze hem in zijn waarde moeten laten en niet uitlachen. Dat ik uberhaupt niet snapte waarom. Ik nam het dus een beetje voor hem op zonder dat ik hem ken. Vervolgens werd ik aangevallen. Dat vind ik opzich niet erg omdat het toch al niet klikte. Maar ik vind het wel erg voor hem.
    Nu ik al die dingen over pesten enzo op het nieuws en kranten zie wil ik niet toekijken hoe ze em de grond in trappen. Ik heb de zorgcoördinator al gemailt met vragen maar miss weten jullie nog wat ik kan doen om te helpen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stap op hem af?(:


    •*• Lululu •*•

    Ga naar hem toe en praat met hem. Misschien hebben jullie veel gemeen en worden jullie wel vrienden. Fuck wat de anderen van je denken! ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Ga naar hem toe en praat met hem. Misschien hebben jullie veel gemeen en worden jullie wel vrienden. Fuck wat de anderen van je denken! ^^


    + wat goed dat je er wat van durft te zeggen! Ik denk dat er veel zullen zijn die het wel denken, maar niet uitspreken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Loop naar hem toe Jolanda en begin een praatje. Daar heeft hij veel meer aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Itami schreef:
    Ga naar hem toe en praat met hem. Misschien hebben jullie veel gemeen en worden jullie wel vrienden. Fuck wat de anderen van je denken! ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Het is in ieder geval heel goed dat je er wat van durfde te zeggen. En misschien moet je inderdaad gewoon eens met hem gaan praten, zoals de rest al voorstelt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Svale schreef:
    Itami schreef:
    Ga naar hem toe en praat met hem. Misschien hebben jullie veel gemeen en worden jullie wel vrienden. Fuck wat de anderen van je denken! ^^

    + wat goed dat je er wat van durft te zeggen! Ik denk dat er veel zullen zijn die het wel denken, maar niet uitspreken.


    † Love? I want to sleep.

    Itami schreef:
    Ga naar hem toe en praat met hem. Misschien hebben jullie veel gemeen en worden jullie wel vrienden. Fuck wat de anderen van je denken! ^^


    26 - 02 - '16

    Itami schreef:
    Ga naar hem toe en praat met hem. Misschien hebben jullie veel gemeen en worden jullie wel vrienden. Fuck wat de anderen van je denken! ^^


    This indeed. Daar heeft hij waarschijnlijk ook meer aan. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Svale schreef:
    (...)

    + wat goed dat je er wat van durft te zeggen! Ik denk dat er veel zullen zijn die het wel denken, maar niet uitspreken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blue pinky spirit you go!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Itami schreef:
    Ga naar hem toe en praat met hem. Misschien hebben jullie veel gemeen en worden jullie wel vrienden. Fuck wat de anderen van je denken! ^^


    Bad decisions make good stories.