• (sorry janne dat je hier niks van weet, maar dit moest gewoon)
    wel, ik en Abrikoosjj, aka janne, gaan een brief schrijven (janne toch, maar ik vind het een goed idee) naar ToHo om ze uitgebreid in te vertellen wat ze hier in europa aan fans verliezen enzow.. en waarschijnlijk gaan we ook stukken van het forum hier vertalen, en dat ook opsturen, zodat ze een idee hebben hoe 'fans' op dit moment over ze denken. ik denk dat zo'n brief misschien niet zovéél gaat uitmaken, omdat tokio hotel die brief waarschijniljk toch pas écht gaan lezen binnen een jaar ofzow, daarom gaan we hem waarschijnlijk aan gustav adresseren, en ook omdat gustav volgens ons op dit moment de verstandigste is, en gaan we die enveloppe geheel zwart doen ofzow, dat hij wel opvalt, maar niet té, omdat ze dan toch aan hysterische fans denken, en dat is niet! en dan hopen dus dat ze inzien wat ze hier aan het doen zijn in europa..

    én waarschijnljk gaat dit méér uitmaken dan hier ambras zitten maken op quizlet! dus wie hoopt mee dat ze ten eerste al de brief lezen, en ten tweede ze dan nog inzien dat het de waarheid is?

    [ en me nu ajb niet beginnen uitschelden, of amerika! want zij kunnen der ook niks aan doen! en al hélémààl niet ToHo, want dat staat me dan niet aan! dit is alleen voor jullie mening, en voor suggesties miss. om nog in die brief te zetten..]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    ja oke, georg gaat ook nog wel, ma ik denk eigenlijk..da die ook wat té veel aan amerika denkt enzow, en der ook nie me zijn volle gedachten bij is nu, en gustav wel, want het viel mij op dat gustav in amerika amper in beeld komt, en in europa toch meer, en dan is hij ook vrolijker.

    en misschien wel een idee van een topic op de site, ma ja, kzal nog wel zie :P



    Ja, das wel waar. Is mij helemaal nog niet opgevallen Ö.

    Waarom sturen we niet met z'n alle dezelfde brief, allemaal velle enveloppen!=3 De kans is dan groter!


    Hey love.

    Mag ik eens heel ff lachen? Sorry hoor maar als je denkt dat TH dit ook maar gewoon gaat lézen dan ben je al naïef. [/Zoekt géén ruzie zegt gewoon d'r mening] C'mon, de vele brieven dat TH krijgt daar lezen ze idunoo 3% van ofzo? Áls jullie briefal word gelezen isdat al erg veel vooruit aber; TH wílt niets liever dan in Amerika zitten voor de moment. Dus, denk je nou écht dat je hun gaat terugkrijgen door gewoon een brief te schrijven? Ik heb hier zo m'n twijfels over...

    Ik vindt het een goed idee :P Dat als hij teminste al aankomt dat we onze mening hebben gegeven.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Mag ik eens heel ff lachen? Sorry hoor maar als je denkt dat TH dit ook maar gewoon gaat lézen dan ben je al naïef. [/Zoekt géén ruzie zegt gewoon d'r mening] C'mon, de vele brieven dat TH krijgt daar lezen ze idunoo 3% van ofzo? Áls jullie briefal word gelezen isdat al erg veel vooruit aber; TH wílt niets liever dan in Amerika zitten voor de moment. Dus, denk je nou écht dat je hun gaat terugkrijgen door gewoon een brief te schrijven? Ik heb hier zo m'n twijfels over...


    Ya, das ook wel weer waar n__n'Ik=vaag.


    Hey love.

    jij en Janne wens ik heel veel succes
    oke nu ga ik stoppen met stijf doen xD

    Neen, jullie zetten de brief hier toch op héa, dan kunnen we mee kijken xD


    everything you imagined, and more...

    Mag ik eens heel ff lachen? Sorry hoor maar als je denkt dat TH dit ook maar gewoon gaat lézen dan ben je al naïef. [/Zoekt géén ruzie zegt gewoon d'r mening] C'mon, de vele brieven dat TH krijgt daar lezen ze idunoo 3% van ofzo? Áls jullie briefal word gelezen isdat al erg veel vooruit aber; TH wílt niets liever dan in Amerika zitten voor de moment. Dus, denk je nou écht dat je hun gaat terugkrijgen door gewoon een brief te schrijven? Ik heb hier zo m'n twijfels over...

    wel, daarom sturen we ook naar gustav, omdat die volgens ons helemààl niet naar amerika wil, maar liever direct terugkeert naar europa! want het valt gewoon op, hij is in europa altijd veel vrolijker op filmpjes dan in amerika!
    ma oke, tis wel naief, maar tis beter dan hier ambras derover zitten maken! en misschien...der is altijd een kans da ze het lezen, volges mij doen zo die mensen die voor de brieven van hun zorgen die open, kijken of het gewoon een klein kaartje is met wat stoms op, dat smijten ze gewoon weg, en sturen ze een kaartje naar die mensen terug, en de échte brieven, die houden ze volges mij dan wel bij, nja, i hope so!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    jij en Janne wens ik heel veel succes
    oke nu ga ik stoppen met stijf doen xD

    Neen, jullie zetten de brief hier toch op héa, dan kunnen we mee kijken xD

    deuh xD ma hij is nog nie geschreve :P
    moete we nog es doen, ma gebeurt zéker, en tga nii meer lang dure!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)


    Ja, das wel waar. Is mij helemaal nog niet opgevallen Ö.

    Waarom sturen we niet met z'n alle dezelfde brief, allemaal velle enveloppen!=3 De kans is dan groter!

    da's wel een idee, ma da ga wrschijnlijk toch nie lukke..
    en de helft van quizlet is eens geen fan meer :S dus da gaa nie zo goe.. ma toch merci :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik denk dat het verstandiger is als meerdere mensen een broef sturen.. dan lezen ze er vast wel 1


    <3

    ik denk dat het verstandiger is als meerdere mensen een broef sturen.. dan lezen ze er vast wel 1


    Dan heb je idd wel meer kans


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    en doe de envalop oranje

    dan valt meer op xd en dat is de kleur van nl


    <3

    (...)

    Dan heb je idd wel meer kans

    ja oke, da is wel, nou, kzal het wel es bespreken met janne, ma dan moete we wel allemaal identiek hetzelfde sturen!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ja dats wel zo..

    of juist allemaal een andere

    dat ze niet weten dat het 1 plan is maar dat meerdere mensen er zo over denken


    <3

    ja oke, da is wel, nou, kzal het wel es bespreken met janne, ma dan moete we wel allemaal identiek hetzelfde sturen!


    Dan doe ik wel mee (A)


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    en doe de envalop oranje

    dan valt meer op xd en dat is de kleur van nl

    ik ben van belgie xD
    ma janne d8 eerst aan gewoon zwart, de meeste enveloppen zijn wit, met oranje zouden ze ons misschien niet serieus nemen.. maar misschien doen we dat wel! want het valt idd. wel op!
    danke voor de ideeen!!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!