• (sorry janne dat je hier niks van weet, maar dit moest gewoon)
    wel, ik en Abrikoosjj, aka janne, gaan een brief schrijven (janne toch, maar ik vind het een goed idee) naar ToHo om ze uitgebreid in te vertellen wat ze hier in europa aan fans verliezen enzow.. en waarschijnlijk gaan we ook stukken van het forum hier vertalen, en dat ook opsturen, zodat ze een idee hebben hoe 'fans' op dit moment over ze denken. ik denk dat zo'n brief misschien niet zovéél gaat uitmaken, omdat tokio hotel die brief waarschijniljk toch pas écht gaan lezen binnen een jaar ofzow, daarom gaan we hem waarschijnlijk aan gustav adresseren, en ook omdat gustav volgens ons op dit moment de verstandigste is, en gaan we die enveloppe geheel zwart doen ofzow, dat hij wel opvalt, maar niet té, omdat ze dan toch aan hysterische fans denken, en dat is niet! en dan hopen dus dat ze inzien wat ze hier aan het doen zijn in europa..

    én waarschijnljk gaat dit méér uitmaken dan hier ambras zitten maken op quizlet! dus wie hoopt mee dat ze ten eerste al de brief lezen, en ten tweede ze dan nog inzien dat het de waarheid is?

    [ en me nu ajb niet beginnen uitschelden, of amerika! want zij kunnen der ook niks aan doen! en al hélémààl niet ToHo, want dat staat me dan niet aan! dit is alleen voor jullie mening, en voor suggesties miss. om nog in die brief te zetten..]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    graag gedaan:)

    njaa of je doet gwn een brief met alle kleuren van de regenboog ofzo xd


    of een hele grote..


    <3

    ja dats wel zo..

    of juist allemaal een andere

    dat ze niet weten dat het 1 plan is maar dat meerdere mensen er zo over denken

    hmm...daar heb je wel een punt!
    maar alleen hoop ik dan dat hier sommige mensjes van quizlet amerika niet té hard gaan zitten beschuldigen.. want als je hier sommige topics leest..dan weet je wel hoe ze hier over amerika denke..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ja whaha

    die mensen daar kunnen er ook niets aan doen dat ze vaak daar zijn.

    maar misschien zitten ze als ze het nieuwe album uit hebbe gebracht wel weer veel hier

    wie weet;)


    <3

    ja whaha

    die mensen daar kunnen er ook niets aan doen dat ze vaak daar zijn.

    maar misschien zitten ze als ze het nieuwe album uit hebbe gebracht wel weer veel hier

    wie weet


    Ja kan best, dat zullen we nog wel merken ;)


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    uhu


    <3

    Dit is lachwekkend.


    -

    ik vind het wel een goed iedee maar of het ook gaat werken...
    Maar natuurlijk is het wle de moeite waard! Alleen het is niet tokio hotels schuld dat ze nu niet meer in europa komen, dus ik zou niet te boze dingen schirjven in de brief...


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    als jullie iemand zoeken voor een stukje daarin wil ik graag meewerken


    Life is hard and then we die

    ik vind het wel een goed iedee maar of het ook gaat werken...
    Maar natuurlijk is het wle de moeite waard! Alleen het is niet tokio hotels schuld dat ze nu niet meer in europa komen, dus ik zou niet te boze dingen schirjven in de brief...

    nee natuurlijk nie!
    we gaan da op een vriendelijke, ma wel duidelijk genoege manier schrijven :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    als jullie iemand zoeken voor een stukje daarin wil ik graag meewerken

    danke!
    ma 't hoeft nie echt, het lukt wel zo :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!