• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga lezen. Commentaar krijg je zo terug.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil als eerste zeggen dat je mijn complimenten krijgt. Je hebt wel je moeite erin gestoken. :3

    -Bij hoofdstuk één zag ik al een sterretje achter NPC staan. Nu weet ik wat dat betekent, maar ik vond het nogal vreemd dat het pas later werd uitgelegd, terwijl het al meerdere keren werd genoemd. Dit is weliswaar je eigen keuze, maar voor mensen die het niet begrijpen is het handig om het misschien in size 10 onderaan te zetten.

    -Bij hoofdstuk twee dacht ik bij 'Dagstructuur' in de laatste regel een stukje tekst te missen(?) "De directeur hoeft hier geen rekening mee te houden en is dus vrij om te zeggen wanneer gevangenen waarheen moeten. Gelieve dit wel te doen voor de gamemasters aanwijzingen hebben gegeven. Bijvoorbeeld niet zeg"
    -Hoofdstuk drie vond ik goed, daar heb ik niks kunnen vinden.

    -Hoofdstuk vier vond ik leuk gedaan. (:

    -Bij hoofdstuk vijf had ik enkel een vraag; Hoe bepaal je of de verklikker gevangen wordt of niet? Kan de gevangene gewoon schrijven dat hij de verklikker vangt of kan deze verklikker nog iets er tegenin brengen? Ditzelfde geldt voor de moneymaker, als hij wordt gesnapt.

    -Hoewel ik verschrikkelijk slecht ben in wiskunde, economie en al die andere rekenwerkjes, begreep ik dit hoofdstuk heel goed. Het is duidelijk uitgelegd.

    Done. I'm sorry for the long reply.


    Reading a good book is like taking a journey.