• The Abingdon School of London
    Een school voor jongens en meisjes tussen de 14 en 17. De kinderen van de Abingdon school of London (ASL) worden strikt opgehoud en stren aangepakt op ontoepasselijk gedrag. De jongens en de meisjes krijgen sommige lessen samen, maar sommige ook niet. Dat hangt van het rooster af. De leerlingen van ASL worden verdeeld in 4 verschillende houses. Dit zijn:

    Allan 14-15 girls
    Uniform color white
    Pantheon
    blog

    Hunter 16-17 girls
    Unifrom color black
    Patholoog

    Beechwood 14-15 boys

    Uniform color red

    Portman 16-17 boys
    [Tijdelijk vol totdat ik bij de rest ook 3 personen per house heb]
    Uniform color green
    Unchained
    Infano
    ZiamStorason

    Regels

    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Als er genoeg animo voor is wil ik ook best leraren laten maken
    Maximaal 3 rollen per persoon
    Ik wil actieve mensen minimaal 4 posts per week. Als het niet lukt eerste keer een waarschuwing tweede keer lig je er uit.
    Uiteraard als je een goede reden van te voren hebt gemeld kan die regel vervallen
    Alleen de 14 jarige zijn 'nieuw' op de school, de rest NIET
    Geen zittenblijvers ofzo iedereen zit gewoon in het juiste jaar
    Het is geen fantasy rpg je kan dus niet vliegen ofzo
    minimaal 4 regels per post (ong 100 woorden) 2x niet gedaan en ik merk het krijg je een waarschuwing (ik ga niet zeuren als je er een woordje naast zit hoor) als je het blijft doen krijg je bij 4x nog een waarschuwing en bij 5x lig je er uit
    Ik zoek een co-owner iemand die eventueel nieuwe topics kan openen als ik er niet ben en op let dat iedereen zich aan de regels houd. Je mag je zelf aanbevelen, maar ik kies uiteindelijk

    invullijstje
    Naam
    House (hiermee weet ik gelijk je leeftijd en geslacht)
    Uiterlijk (liefst met foto)
    inerlijk
    family
    verleden
    hobys/talenten
    welke vakken jij graag zou willen op de school

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 22:55 ]


    Dont say why me, say try me

    niemand?


    Dont say why me, say try me

    Hee, ik ga even lezen, anders misschien ik wel!

    Hmmm.. Als het niet in een sneltreinvaart zal gaan, wil ik wel mee doen (;


    26 - 02 - '16

    welke house wil je?


    Dont say why me, say try me

    Maybe greensleaves, maar de uniformen zijn echte lelijk.
    Ik kijk nog even.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil in Allan.


    26 - 02 - '16

    ja vond ik ook afschuwelijke unoforms dont worry ga nog kijken voor andere xD


    Dont say why me, say try me

    oh en path ik zet je gewoon op de lijst je kan je altijd nog uitschrijven daarna (voordat de rpg start dan wel!)


    Dont say why me, say try me

    uniforms aangepast :D


    Dont say why me, say try me

    Oeh.. I like the uniforms! c:


    26 - 02 - '16

    ik nu ook :P ben blij dat ik van die afschuwelijke dingen af ben haha


    Dont say why me, say try me

    Kan ik een Portman reserveren?


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Moet ik ook een karakterbeschrijving erbij doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam; Lily Devon.
    House; Hunter still like it.
    Innelijk; Op het eerste oog is Lily vrij verlegen, maar als je haar eenmaal beter leert kennen kan ze best aardig tegen je zijn als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen. Ze zal dan bereid zijn om te helpen met alles waar ze maar kan of je het leven zuur maken. Als je haar in de weg staat, kan ze vrij vervelend zijn, maar dan op een gemene, sluwe manier. Maar Lily heeft daarentegen ook heel veel 'kwaliteiten'. Als ze wil kan ze mannen (en vrouwen) naar haar wil manipuleren, ofwel, verleiden of op een andere manier zichzelf anders voordoen dan dat ze is, zoals ze altijd doet als ze mensen nieuw ontmoet. Ze is namelijk te verlegen om zichzelf te zijn.
    Uiterlijk; Lily heeft felle rode haren die ze meestal los, in een vlecht of een knotje draagt. Als ze een staart draagt, vormen zich losse haarplukken, en daar houdt ze niet van, dus een staart draagt ze zelden. Daarnaast heeft ze een bril die ze met grote regelmaat draagt. Haar lengte is iets onder de gemiddelde lengte, maar haar lichaamsvormen maken dat ruim goed doordat ze goed gevormd zijn.
    Lily met bril
    Lily zonder bril
    Familie; Lily komt uit een ontzettend grote familie, waarvan zij de jongste is. Haar ouders zijn al sinds hun jeugd samen en Lily kijkt ontzettend op naar hun liefde. Haar moeder, Anna, is een ontzettend norse vrouw. Desondanks kunnen haar moeder en Lily het goed moet elkaar vinden, beter dan de rest van de broers en zussen met hun moeder. De oudste is Katherine, vervolgens Thomas, daarna Ethan, dan komt Alexis, Evan met hun vader, Leonard. Evan en Alexis zijn een tweeling, daarna komt Lily pas.
    Verleden; Lily is geboren in st Andrews, Schotland. Hier woont de familie nog steeds, voor diegene die thuis wonen. Toen iedereen al naar school of het werk was, bleven Lily en haar moeder vaak alleen thuis, omdat Lily de jongste was. Hierdoor kregen zij een ontzettend goede band. Lily kreeg thuis les, in tegenstelling tot de andere, maar al gauw bleek dat zij ontzettend intelligent was, waardoor ze naar een normale basisschool ging, waar ze de juiste vooropleiding kreeg. Haar leraar raadde deze internaat aan omdat deze het beste was voor haar, bovendien hadden haar ouders dan wat rust.
    Hobby's/talenten; Ze speelt graag en goed cello, daarnaast kan ze redelijk goed tekenen, dansen en zingen, maar niets noemenswaardig. Verder is ze ontzettend slim.
    Welke vakken jij graag zou willen op de school Biologie, iets in de betarichting.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 15:40 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam Katarina Vayne. Men noemt haar vaak Kat.
    House Alan
    Uiterlijk


    Katarina heeft blond haar, een licht gebruinde huid en een neuspiercing. Haar ogen zijn groen/blauw, maar vooral groen. Ze draagt haar haren altijd los en heeft ze soms in een dipdye geverft. Ze draagt vaak hoodies en vesten met capuchons.
    Family Haar moeder is overleden in een auto ongeluk toen ze erg jong was en met haar vader had ze nooit een goede band. Ze had een tien jaar oudere zus die altijd goed voor haar zorgde.
    Verleden Ze kon het nooit goed vinden met haar vader, die compleet veranderde na het ongeluk van haar moeder. Katarina begon een gedragsprobleem te ontwikkelen en houdt er nu nog steeds niet van om in het middelpunt van de aandacht te zijn.
    Hobby's/talenten Ze kan erg goed koken en goed make-up doen. Ze wil later visagiste worden.
    Welke vakken jij graag zou willen op de school Biologie, Engels


    26 - 02 - '16