• The Abingdon School of London
    Een school voor jongens en meisjes tussen de 14 en 17. De kinderen van de Abingdon school of London (ASL) worden strikt opgehoud en stren aangepakt op ontoepasselijk gedrag. De jongens en de meisjes krijgen sommige lessen samen, maar sommige ook niet. Dat hangt van het rooster af. De leerlingen van ASL worden verdeeld in 4 verschillende houses. Dit zijn:

    Allan 14-15 girls
    Uniform color white
    Pantheon
    blog

    Hunter 16-17 girls
    Unifrom color black
    Patholoog

    Beechwood 14-15 boys

    Uniform color red

    Portman 16-17 boys
    [Tijdelijk vol totdat ik bij de rest ook 3 personen per house heb]
    Uniform color green
    Unchained
    Infano
    ZiamStorason

    Regels

    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Als er genoeg animo voor is wil ik ook best leraren laten maken
    Maximaal 3 rollen per persoon
    Ik wil actieve mensen minimaal 4 posts per week. Als het niet lukt eerste keer een waarschuwing tweede keer lig je er uit.
    Uiteraard als je een goede reden van te voren hebt gemeld kan die regel vervallen
    Alleen de 14 jarige zijn 'nieuw' op de school, de rest NIET
    Geen zittenblijvers ofzo iedereen zit gewoon in het juiste jaar
    Het is geen fantasy rpg je kan dus niet vliegen ofzo
    minimaal 4 regels per post (ong 100 woorden) 2x niet gedaan en ik merk het krijg je een waarschuwing (ik ga niet zeuren als je er een woordje naast zit hoor) als je het blijft doen krijg je bij 4x nog een waarschuwing en bij 5x lig je er uit
    Ik zoek een co-owner iemand die eventueel nieuwe topics kan openen als ik er niet ben en op let dat iedereen zich aan de regels houd. Je mag je zelf aanbevelen, maar ik kies uiteindelijk

    invullijstje
    Naam
    House (hiermee weet ik gelijk je leeftijd en geslacht)
    Uiterlijk (liefst met foto)
    inerlijk
    family
    verleden
    hobys/talenten
    welke vakken jij graag zou willen op de school

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 22:55 ]


    Dont say why me, say try me

    path ja eigenlijk wel ik was zo stom die er niet bij te zetten


    Dont say why me, say try me

    Naam: Conor James Moore
    House: Portman
    Uiterlijk:



    Sean O'Donnell
    Conor heeft bruin haar dat altijd wel een beetje naar omhoog staat en heldere blauwe ogen. Hij is ongeveer 1m83 groot en nogal gespierd. Als hij zijn uniform niet moet dragen, is hij altijd erg casual gekleed.
    Innerlijk: Conor ziet er soms erg stoer en zelfzeker uit, maar eigenlijk is hij best onzeker en verlegen. Natuurlijk niet extreem dat hij met niemand bevriend raakt, maar hij zal je nooit iets persoonlijks vertellen als hij je geen 100% vertrouwt en het is heel moeilijk om zijn vertrouwen te winnen.
    Family: Conor heeft een heel simpele familie, zijn ouders en een tweelingzus, Audrey. Zijn ouders scheidden toen ze twaalf waren en Conor bleef achter bij zijn vader. Audrey en zijn moeder zijn naar Amerika verhuisd en sindsdien heeft hij hun nooit meer gezien. Sinds vorig jaar heeft hij wel terug contact met Audrey via skype en ze skypen elk weekend.
    Verleden: Door de scheiding en het feit dat hij Audrey nooit meer zag, is Conor een probleemkind geworden. Ook was zijn vader nooit thuis en daarom was besloten dat hij naar ASL ging. Hij heeft er nooit problemen van gemaakt en voelde zich er zelfs thuis. Ook zijn gedragsproblemen waren al snel opgelost.
    Hobys/talenten: Bijna niemand weet het, maar Conor kan geweldig piano spelen.
    Welke vakken jij graag zou willen op de school: Engels, muziek

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 23:07 ]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Ik zou graag 'n jongen voor Portman willen schrijven.
    Maar die regel dat je er meteen uitgekickt wordt als je niet twee posts in drie dagen schrijft is voor mij 'n beetje te heftig.
    Ik heb ook gewoon nog een leven naast Quizlet dus ik kan niet garanderen dat ik dat haal.
    Met twee studies, vriendje, vriendinnen, familie en werk schiet een internetsite er nogal snel bij in namelijk. ;]

    Daarnaast zou ik best co - owner willen zijn,
    ik heb ervaring met RPG'en en ook met nieuwelingen in de RPG,
    dus mensen die moeite hebben met het schrijven van een aantal regels kan ik ook tips geven etc. in plaats van ze er meteen uit te kicken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 13:35 ]


    •

    Ik wil wel co-owner zijn als je die nog nodig hebt.

    En mag ik een Portman?


    Spoiler alert: you will save yourself

    infano je hebt wel glijk dus heb het een beetje aangepast


    Dont say why me, say try me

    Kom nu pas achter deze RPG. Mag ik een meisje van Allan?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Daphne Selius.
    House: Hunter
    Uiterlijk


    Daphne heeft een slank postuur en is met haar 1,72 niet de langste. Ze draagt veel donkere kleren en wordt veel uitgemaakt voor gothic terwijl ze dat niet is. Ze heeft pikzwarte lange wimpers waarmee ze graag de show steelt en deze altijd wel laat stralen met een laagje mascara. D'r donkerbruine haren heeft ze typich van haar moeder maar in de winter lijkt het net pikzwart. Wat haar kledingstijl betreft, stoer, abnormaal, associaal, negatief en gangster.
    inerlijk: Daphne is een stoer meisje met een gouden hart. Ze is erg nieuwsgierig en iedereen weet dat ze daardoor een keer in de problemen terecht zal komen. Verder is ze een erg lief meisje voor haar vrienden, maar voor vreemden is ze heel hard en bot. Als je eenmaal door die muur heen weet te breken, is ze een vriendin voor het leven.
    family: Ze heeft een jonger broertje Tommy, en haar ouders zijn overleden door een busongeluk en ze heeft sinds haar 10de bij d'r oom en tante gewoont.
    verleden: Sinds haar ouders zijn overleden heeft ze een eetstoornis ontwikkelt en uiteindelijk Anorexia. Dit heeft ze nogsteeds en slaapt ook slecht.
    hobys/talenten: Ze kan goed tekenen en besteed hier ook zorgvuldig tijd aan maar eigelijk vindt Daphne ze nooit perfect genoeg.
    welke vakken jij graag zou willen op de school: Kunstvakken.


    "Stay Strong"

    Mag ik een Hunter reserveren?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    -

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 15:13 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Aangepast. En nog iets, waarom geven mensen twee voornamen? Dat heeft geen nut.. Het bestaat nog niet eens in RL.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Aangepast. En nog iets, waarom geven mensen twee voornamen? Dat heeft geen nut.. Het bestaat nog niet eens in RL.


    Ik deed het in het begin ook nooit, maar omdat iedereen het doet, begon ik het ook maar te doen. Dus vandaar. haha

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 10:33 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Patholoog schreef:
    Aangepast. En nog iets, waarom geven mensen twee voornamen? Dat heeft geen nut.. Het bestaat nog niet eens in RL.


    Twee voornamen is heel normaal in landen zoals Ierland, het Verenigd Koninkrijk, Amerika et cetera. Een beetje logisch dat -dat in de RPG ook voorkomt, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Patholoog schreef:
    Aangepast. En nog iets, waarom geven mensen twee voornamen? Dat heeft geen nut.. Het bestaat nog niet eens in RL.


    Ik heb zelf twee voornamen, dus het komt ook regelmatig in Nederland voor ;]


    •

    Moringa --> Erestor.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”