• Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar vorig zomer wanneer ik buiten ben geweest en ik ben dan weer binnen krijg ik zomaar opeens verschrikkelijke jeuk in me gezicht en me wenkbrauwen.

    En net heb ik een stuk met de hond gefietst en heb ik er weer last van, misschien komt het door dat de lente er aan zit te komen? Ik heb geen idee.

    Nog meer mensen die dit kennen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pollen? Mijn zus heeft er nu al helemaal last van, maar zij heeft geen jeuk. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb ook op heel random momenten last van jeuk bij m'n wenkbrauwen. En ik heb altijd last van warmtebultjes als het warmer word.
    Maareh, ik durf niet te zeggen wat de oorzaak van die jeuk kan zijn...

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 19:01 ]


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik heb ook op heel random momenten last van jeuk bij m'n wenkbrauwen. En ik heb altijd last van warmtebultjes als het warmer word.
    Maareh, ik durf niet te zeggen wat de oorzaak van die jeuk kan zijn...


    Ja, het is gewoon vreselijk irritant, en anders vraag ik om een allergie test denk ik.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb geen idee.


    Bad decisions make good stories.

    Heb ik ook meestal aan 't begin van de lente. Is omdat mijn huid nog even moet wennen aan de felle zon, dus dat zou 't kunnen zijn :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Harington schreef:
    (...)

    Ja, het is gewoon vreselijk irritant, en anders vraag ik om een allergie test denk ik.


    Kan je doen. Misschien dat het minder word na verloop van tijd? (Omdat je dan misschien gewend raakt aan de warmte).


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Kan je doen. Misschien dat het minder word na verloop van tijd? (Omdat je dan misschien gewend raakt aan de warmte).


    Ja, kan ook. Maar ik heb het bijna elk jaar weer :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Samwell schreef:
    Heb ik ook meestal aan 't begin van de lente. Is omdat mijn huid nog even moet wennen aan de felle zon, dus dat zou 't kunnen zijn :3


    Ik wacht nog wel even af, dat gewrijf iedere keer is ook irritant :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus