• De Forks Highschool is een School waar Demonen,Engelen,Vampieren,Weerwolven en mensen zitten.
    De Forks Highschool is voor Jongeren voor problemen. een Elke persoon heeft zijn/Haar eigen twijfels of Problemen.
    De Jongeren proberen alles op alles te zetten om hun eigen problemen zelf te oplossen en Zichzelf sterk te houden.
    De problemen kan zijn zoals:Verboden liefde,'Dik voelen',Pesten,Zelfmoord,Seks,Allerlei dingen.



    Regels
    -Je Mag 2 personages kiezen bij elke keuze: bevoorbeeld 1 mens en 1 vampier.
    - Maximaal 10 zinnen minimaal 2 zinnen.
    -Elke personage is gelijk. (dus geen perfecte personage)
    -OffTopic: [ ],( ),{ }
    -Geen Gescheld of Geruzie
    -Reseveren blijft voor twee Dagen.

    Je personage
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Rollen
    Mensen
    -
    -
    -
    -

    Engelen
    -
    -
    -
    -

    Vampieren
    -Geresveerd
    -
    -Geresveerd
    -Nicolas Phillip Mattingly-Unchained

    Weerwolven
    -
    -
    -Ivan Jacob-EstherPierce
    -

    Demonen
    -Paige Matlin-Demon-EstherPierce
    -
    -
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 6:38 ]

    Naam: Paige Matlin
    Rol: Demon
    Leeftijd:15
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Paige is een Stille,Gevoelig en Verlegen meisje. Paige heeft moeilijk om nieuwe Vriendinnen en Vrienden te maken vanwege Haar verlegenheid.
    Daarom gaat zijn naar The Forks HighSchool om Haar verlegenheid af te brengen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 19:51 ]

    Erm, ik ben er niet echt ze,er van maar mag ik alsnog een vampier reserveren?

    Naam:Ivan Jacob
    Rol:Weerwolf
    Leeftijd:15
    Uiterlijk:


    Innerlijk :Jake is soort Badboy en heeft Veel vriendinnentjes gehad.Hij is enorm mysterieus waar alle meisjes op hem vallen.
    Hij denkt alleen zichzelf.Maar hij had vermoeide Verleden en hij kan het alleen vertel aan een bezondere meisje.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 19:50 ]

    Sure, x3

    Een Meisje of een Jongen?

    Nog iemand rol wilt ;D?

    Niemand?:3

    Kan ik een mannelijke vampier reserveren? Ik zal proberen hem nu nog in te vullen en anders is het voor morgen avond.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Valt me op dat je met precies zo'n zelfde RPG net mee doet, en nu met dit "idee" komt. Vrij jammer, want haar idee was origineel, en nu doe jij het ook alleen met vampiers en weerwolven erbij.....

    Oké ;D.

    @Bieberen Sorry ;s Ik heb de verhaal veranderd (: .Hopelijk vind je me geen Na-Aper.

    -Verwijderd-

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 20:31 ]

    Naam: Nicolas Phillip Mattingly
    Rol: Vampier
    Leeftijd: 356, uiterlijk 17
    Uiterlijk:



    Joe Brooks
    Nicolas heeft bruin, warrig haar en bloedrode ogen, enkel wanneer hij dringend bloed nodig heeft worden ze donkerder van kleur. Ook is zijn huidskleur iets lichter dan die van de doorsnee mens en zijn zijn hoektanden net iets scherper. Hij is ongeveer zo'n 1m82 groot en erg gespierd.
    Innerlijk: Nicolas is meestal erg aardig van karakter, tenzij hij bloed nodig heeft, dan zou hij de eerste de beste persoon vermoorden omzijn dorst te lessen. Door de jaren heen heeft hij genoeg zelfbeheersing verkregen om niet op elke persoon af te springen voor hun bloed als hij het niet dringend nodig heeft, maar af en toe verliest hij de controle als de dorst te hevig is.
    Extra: De moeder van Nicolas is Zweeds en hij beheerst ongeveer 10 talen, namelijk Nederlands, Frans, Duits, Engels, Zweeds, Noors, Fins, Deens, Spaans en Italiaans.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 22:38 ]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Leuk bedacht Unchained x3!

    EstherPierce schreef:
    @Bieberen Sorry ;s Ik heb de verhaal veranderd (: .Hopelijk vind je me geen Na-Aper.

    Het is "het verhaal" geen "de verhaal" just saying.