• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa

    VOL!!!

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.

    Extra info&hulp.
    http://iris-gekkigheid.blogspot.nl/ op die site kun je kijken voor kineses :)

    buitenkant

    slaapkamers.

    klaslokalen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:48 ]


    Giovanni

    Maximaal 3 rollen per persoon BTW!


    Giovanni

    De hoeveelste is dit wel niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -_- Ik heb overlegt met iemand en zij zei dat ik gewoon door moest gaan dus,


    Giovanni

    Sidestap schreef:
    De hoeveelste is dit wel niet?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Laat het gewoon, sommige vinden het leuk, andere niet. ;S


    Giovanni

    en van 1d zijn er ook meer als 100 dus stil.


    Giovanni

    Van One Direction mogen er dan wel veel zijn, maar het zijn wel allemaal verschillende.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tuurlijk: Ze gaan op vakantie/ze gaan naar school en zien 1D nou wat een verschil -_-


    Giovanni

    Hah, túúrlijk. Kijk eens bij alle RPG's. One Direction waar ik aan meedoe. One Direction doet weer mee met de xFactor, maar dan als jury, ze zitten samen met een andere band in één huis met nog wat jongens en meisjes, ook een RPG waarbij het zes jaar later is. Ze krijgen een zesde bandlid, en ga zo maar door. Lieve schat, dat noem je verschillen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dit is ook totaal anders dan alle andere rp's, hier zitten npc's, je leert hier omgaan met je bovennatuurlijke krachten. dus stfu.


    Giovanni

    Sidestap schreef:
    Van One Direction mogen er dan wel veel zijn, maar het zijn wel allemaal verschillende.


    Dus, jij wil zeggen dat er van het ene wel veel mag zijn en van het andere niet. I don't think so.


    26 - 02 - '16

    Sidestap schreef:
    Hah, túúrlijk. Kijk eens bij alle RPG's. One Direction waar ik aan meedoe. One Direction doet weer mee met de xFactor, maar dan als jury, ze zitten samen met een andere band in één huis met nog wat jongens en meisjes, ook een RPG waarbij het zes jaar later is. Ze krijgen een zesde bandlid, en ga zo maar door. Lieve schat, dat noem je verschillen.


    Maar dat zijn allemaal clichés. Ze zijn allemaal gebaseerd op die plotloze 1D stories hier.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Maar dat zijn allemaal clichés. Ze zijn allemaal gebaseerd op die plotloze 1D stories hier.


    Dankje :) wil je meedoen? xD


    Giovanni

    Meh, ik weet niet. Ik heb onlangs zelf een RPG opgezet en ik doe nog aan enkele andere mee. Ik zal erover nadenken (;


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Dus, jij wil zeggen dat er van het ene wel veel mag zijn en van het andere niet. I don't think so.


    Dat is mijn punt niet (: Ik zeg niet dat hier niet veel mogen van zijn, natuurlijk mag dat, ga je gang. Het is alleen zo onorigineel. Van een andere RPG, en dan zeg ik níét alleen One Direction, zijn er steeds verschillende.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."