• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa

    VOL!!!

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.

    Extra info&hulp.
    http://iris-gekkigheid.blogspot.nl/ op die site kun je kijken voor kineses :)

    buitenkant

    slaapkamers.

    klaslokalen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:48 ]


    Giovanni

    Jahoor. Alsof deze rpg's niet zo cliché zijn. En stories? Ik heb nog nooit ook maar één rpg gezien die gebaseerd is op een storie.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Sidestap schreef:
    (...)

    Dat is mijn punt niet (: Ik zeg niet dat hier niet veel mogen van zijn, natuurlijk mag dat, ga je gang. Het is alleen zo onorigineel. Van een andere RPG, en dan zeg ik níét alleen One Direction, zijn er steeds verschillende.


    1 ding, als je de ene rpg die het zelfde is leuk vind, vind je de andere toch ook leuk? Of ga je oordelen op originaliteit, ja kijk jij bent niet origineel dus jou vind ik stom -_-


    Giovanni

    Sidestap schreef:
    (...)

    Dat is mijn punt niet (: Ik zeg niet dat hier niet veel mogen van zijn, natuurlijk mag dat, ga je gang. Het is alleen zo onorigineel. Van een andere RPG, en dan zeg ik níét alleen One Direction, zijn er steeds verschillende.


    Eh, nee hoor.
    Ik zie telkens weer hetzelfde: 1D met vriendinnetjes, bromance, xFactor, vakanties etc. Dat zie ik telkens weer terug komen. Dus 'lieve schat' er is niet zoveel variatie.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Eh, nee hoor.
    Ik zie telkens weer hetzelfde: 1D met vriendinnetjes, bromance, xFactor, vakanties etc. Dat zie ik telkens weer terug komen. Dus 'lieve schat' er is niet zoveel variatie.


    +100000000


    Giovanni

    Maar ik ga me hier verder buiten laten, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen nu is het klaar.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Eh, nee hoor.
    Ik zie telkens weer hetzelfde: 1D met vriendinnetjes, bromance, xFactor, vakanties etc. Dat zie ik telkens weer terug komen. Dus 'lieve schat' er is niet zoveel variatie.


    Is het niet een beetje logisch dat de jongens van een wereldberoemde Boyband een vriendin hebben? En er zijn noch veel RPG's waar 1D beroemd is, noch zijn er veel RPG's waar ze niet beroemd zijn. Heel verschillend voor mij, maar blijkbaar geldt de mening van één iemand alleen. Maar goed, ik verspil enkel mijn tijd hier aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    janken dit als iedereen die mee wil doen nou gewoon reageert en de rest zich er niet mee bemoeit problem solved (:
    er mogen dan meerdere rpg's zijn met het zelfde onderwerp maar die zijn al begonnen\vol dus kan je niet meer mee doen
    dus worden er nieuwe gemaakt.. laat het ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik doe in ieder geval wel mee ^^

    Naam: June Lacey Smith
    Leeftijd: 16.
    Gave: Krachtuitschakeling
    Het vermogen om iemands anders krachten uit te schakelen. Dit gebeurd bewust. Meestal is de kracht tijdelijk uitgeschakeld.
    Soort: leerling
    Uiterlijk: Donker-bruin haar dat tot haar middel komt en heldere licht blauwe ogen. Ze is 1.70 lang en is slank gebouwd.


    Innerlijk: June is erg rustig en stil en door haar uiterlijk denken anderen gauw dat ze schattig en verlegen is maar verlegen is ze zeker niet, ze kan heel best voor zich zelf op komen ook al denken anderen van niet. June heeft een hekel aan ruzies en problemen en probeert deze dan ook te mijden. Ze is altijd in voor iets avontuurlijks en ook feestjes vind ze erg leuk.
    Extra: in haar familie is ze de enige met speciale krachten en daardoor heeft haar familie haar verstoten, dit is dus een pijnlijk onderwerp voor haar maar ze is wel bereid er over te praten. De mensen op de academy zijn dus de enige die ze nog heeft.


    Naam: Dane Evan Richmond
    Leeftijd: 17 .
    Gave: telekinesse - dingen laten bewegen met je gedachten en wanneer je goed getraint bent kan hij ook anderen laten bewegen met zijn gedachten
    Soort: leerling
    Uiterlijk: hij heeft blond haar en bruine ogen, hij is 1.92 lang en is licht gebruind. En hij is redelijk gespierd.


    Innerlijk: Dane houd ervan anderen te plagen en uit te dagen. Bij de meisjes is hij een echte flirt maar als hij een vriendin heeft is hij haar wel trouw ook al flirt hij dan nog met andere meisjes. Dane vindt het leuk om met de tijd te spelen om anderen steeds een stukje ‘terug te spoelen’. Hij vind het erg interessant om door de tijd te reizen. Hij is altijd vrolijk maar kan ook erg boos worden.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 19:57 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    -

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    @lilangel ik vind June goed maar dat onzichtbare gedoe moet weg,


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    @lilangel ik vind June goed maar dat onzichtbare gedoe moet weg,


    heb het weggehaald, en dane?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Tijdreizen is eigenlijk niet echt een gave, kijk eens in de 1e spoiler, misschien is dat iets leuks of Heldere zintuigen bijvoorbeeld gehoor.


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    en van 1d zijn er ook meer als 100 dus stil.


    ars moriendi

    Paranormaal schreef:
    Tijdreizen is eigenlijk niet echt een gave, kijk eens in de 1e spoiler, misschien is dat iets leuks of Heldere zintuigen bijvoorbeeld gehoor.


    hij is aangpast


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Blog schreef:
    (...)

    Dat is mijn punt niet (: Ik zeg niet dat hier niet veel mogen van zijn, natuurlijk mag dat, ga je gang. Het is alleen zo onorigineel. Van een andere RPG, en dan zeg ik níét alleen One Direction, zijn er steeds verschillende.


    Oh alsjeblieft, natuurlijk is dit niet echt origineel, maar de Rpg's van 1D zijn bijna allemaal juist hetzelfde met een klein verschillend detail, en dat zorgt er dan opeens voor dat het superorigineel wordt? Neen, er zijn al originelere rpg's gemaakt, maar zeg nu niet dat die van 1D origineler zijn door die kleine details.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.