• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa

    VOL!!!

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.

    Extra info&hulp.
    http://iris-gekkigheid.blogspot.nl/ op die site kun je kijken voor kineses :)

    buitenkant

    slaapkamers.

    klaslokalen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:48 ]


    Giovanni

    lilangel schreef:
    mensjess niet steeds zo discussiëren ):

    Waar denk je dat een forum voor dient?


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Waar denk je dat een forum voor dient?


    Dit forum is gemaakt voor het verwerven van personages voor een rpg niet voor discussies die niet nodig zijn..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Dit forum is gemaakt voor het verwerven van personages voor een rpg niet voor discussies die niet nodig zijn..

    Jij praat over het topic, schat. Dit topic is geplaatst op een forum en op een forum worden discussies gehouden. Dus als mensen vinden dat dit RPG niet origineel is, dan mogen ze dat zeggen.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Jij praat over het topic, schat. Dit topic is geplaatst op een forum en op een forum worden discussies gehouden. Dus als mensen vinden dat dit RPG niet origineel is, dan mogen ze dat zeggen.


    Ik zeg niet dat ze dat niet mogen zeggen, alleen dat ze niet zo moeten discussiëren omdat dat eindeloos door gaat en je er niks mee bereikt


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Boos? Ik ben zo zen als de Paus.

    Hahaha. Your reaction makes me laugh. (krul)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Itami schreef:
    (...)
    Jij praat over het topic, schat. Dit topic is geplaatst op een forum en op een forum worden discussies gehouden. Dus als mensen vinden dat dit RPG niet origineel is, dan mogen ze dat zeggen.


    Dit. Maar ik ga me hier niet mee bemoeien ^^


    26 - 02 - '16

    lilangel schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat ze dat niet mogen zeggen, alleen dat ze niet zo moeten discussiëren omdat dat eindeloos door gaat en je er niks mee bereikt

    Dan moet de topicmaakster misschien niet ingaan op die posts en alleen oog hebben voor de rollen die hier worden aangemaakt. Maar ik blijf nog steeds bij mijn mening dat discussies mogen gehouden worden.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Dan moet de topicmaakster misschien niet ingaan op die posts en alleen oog hebben voor de rollen die hier worden aangemaakt. Maar ik blijf nog steeds bij mijn mening dat discussies mogen gehouden worden.


    Ik vind ook wel dat er gediscussieerd mag worden alleen moet iedereen in zijn waarde worden gelaten, dit topic is gemaakt omdat de gene die hem maakte het wilde, ik vind dat je hem dan moet laten als je niet mee wil doen moet je gewoon niet reageren
    Maar goed ieder zijn eigen mening natuurlijk


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    HateAndLove schreef:
    Naam: Alina Roslyn Evanlyn Rhine
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18) 14
    Gave: Umbrakinese
    Docent/leerling: leerling
    Uiterlijk (FOTO SVP) :


    Blond haar tot haar oksels (ongeveer) en helderblauwe ogen. Alina is ongeveer 1.69 en is erg slank.
    Innerlijk: Is erg verlegen en vertrouwt mensen niet zomaar. Haar echte vriendinnen vertrouwt ze echter blindelings. Ze werd vroeger erg gepest waardoor ze nu onzeker is. Veel mensen denken/dachten dat ze anorexia heeft omdat ze zo dun is. Dat heeft ze niet. Alina schrijft vaak verhalen, leest veel en tekent ook vaak.
    Vak ( Alleen voor docenten) : -
    Extra: Houd erg veel van vogels en paarden :P maar praat er niet alleen maar over of zoiets.


    Ik zet je erbij :)


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij :)


    Yay :)


    Zien zonder gezien te worden.

    Ik wil wel een meisje dat mensen kan pijnigen (:


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Ik wil wel een meisje dat mensen kan pijnigen (:


    Vind ik leuk ^^ heb je haar al uitgewerkt?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik twijfel nog, op zich lijkt het me wel een leuk idee, maar dan weet ik nog niet wat voor "gave" ik dan kies. Hebben jullie het liefste iemand met een (sorry) ietwat onwaarschijnlijke gave, of liever iets realistischer?
    en als er gezeik komt, maakt niet uit waarover, doe ik niet mee, want daar heb ik geen zin in (:


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Kirin schreef:
    Ik twijfel nog, op zich lijkt het me wel een leuk idee, maar dan weet ik nog niet wat voor "gave" ik dan kies. Hebben jullie het liefste iemand met een (sorry) ietwat onwaarschijnlijke gave, of liever iets realistischer?
    en als er gezeik komt, maakt niet uit waarover, doe ik niet mee, want daar heb ik geen zin in (:


    Mij maakt het niet zoveel uit vind beide wel leuk (: gaves zijn sowieso redelijk onrealistisch dus doe maar wat je zelf wil (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ben Irl telekinese aan het leren :D


    Giovanni