• zou mijn 'twaalfjarige ik' zich helemaal kapot schrikken. Ik was toen namelijk helemaal in het roze gekleed, anti-emo omdat ik dacht dat die mensen altijd somber waren en had ik een grote hekel aan piercings in het gezicht terwijl ik nu een neuspiercing heb trolol.

    Nu ben ik wel eens benieuwd, hoe zouden jullie denken dat jullie 'twaalfjarige ik' op jullie 'ik van nu' zouden reageren?


    26 - 02 - '16

    Ze zou me nauwelijks mijn uiterlijk herkennen al is de innerlijk redelijk het zelfde. Ze zou blij zijn dat ze mij mocht gaan worden met mijn vrienden, school en andere omstandigheden.


    I still think of the guitar bible.

    Ze zou zich waarschijnlijk af vragen hoe ik op mijn huidige opleiding ben beland. Qua uiterlijk ben ik redelijk hetzelfde gebleven en misschien zou ze een beetje schrikken van mijn wat kortere haar.


    Physics is awesome

    Ik denk dat mijn twaalfjarige ik zou vragen hoe ik in godsnaam op hakken van vijftien centimeter kan lopen zonder te vallen.

    Ik zou mezelf veel te girly vinden (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Sherlockian schreef:
    Ik denk dat mijn twaalfjarige ik zou vragen hoe ik in godsnaam op hakken van vijftien centimeter kan lopen zonder te vallen.


    Dat vraagt de 15 jarige ik zich nogsteeds af.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'