• A game made by xfragile and Jonquil.

    Alle leerlingen hebben één iets gemeen, en dat is dat ze geen familie meer hebben. Dat is de reden dat ze naar deze school worden gestuurd. Een school waar je kan leren en wonen. Wat niemand weet, is dat op deze school geen levende mensen rondlopen, maar eigenlijk alleen maar dode mensen en moordenaars. Zowel leraren als leerlingen...


    » Uitleg «
    De dode mensen kunnen gezien worden door iedereen in de school. De dode mensen kunnen deze school ook niet meer verlaten. De school staat in the middle of nowhere, dus de nieuwe leerlingen kunnen ook niet ontsnappen. De reden dat leerlingen zonder familie hier heen worden gestuurd is zodat nooit iemand er achter zal komen dat ze eigenlijk helemaal niet meer leven. Sommige dode zijn eeuwen oud en sommige zijn pas een week oud. Je kan de dode mensen gewoon zien, horen en voelen. De nieuwe leerlingen weten dus ook niet dat ze dood zijn. Alleen de dode mensen van zich zelf weten dat. Er zijn maar vijf moordenaars in het spel, niet meer of minder. Of terwijl iemand een moordenaar vermoord, dat moet je aan de spel eigenaar vragen of dat mag. Vraag altijd of je een moordenaar mag spelen.

    » Meedoen «
    Dit zijn wie we nodig hebben:
    Nog drie moordenaars.
    Nog ontelbaar veel geesten(doden).
    En 10 Nieuwe leerlingen.
    Vul dit lijstje a.u.b. in en ik zet je er bij, oh en iedereen is welkom!

    Gebruikersnaam | Naam + achternaam [V,M/leeftijd] | mens/dode/moordenaar | foto url

    » Vragen «
    Duidelijk. Vraag ze.

    Hier is het rpg spel.
    klik



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 18:48 ]


    “Voel je het?”

    Gebruikersnaam: Primarsum

    Naam + achternaam: Marley Summer

    Vrouw

    16 jaar

    Nieuwe leerling

    foto:



    url: http://data.whicdn.com/images/60592220/large.jpg

    Wat een leuk idee haha als je me als iets anders wil hebben moet je het zeggen x

    Nee, dit is top! Ik zet je erbij!


    “Voel je het?”


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    geweldige band!


    “Voel je het?”

    Jonquil schreef:
    Nee, dit is top! Ik zet je erbij!


    Okee top!
    miss teveel gevraagd maar ik ga ook een story schrijven en zou je miss 1 rol willen invullen?:$ hoeft niet hoor x
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152477