• Zijn er mensen van quizlet die dit jaar naar EFF gaan?
    Zo ja, dan leek het me wel leuk om een kleine meeting te organiseren :p
    klik hier voor informatie
    Het is op 20 en 21 april.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga, maar ik ga niet meeten denk ik.


    Your make-up is terrible

    Hoewel ik wel zou willen, ga ik niet, denk ik, vanwege school en het feit dat ik waarschijnlijk niet echt iemand kan vinden die zin heeft om mee te gaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Hoewel ik wel zou willen, ga ik niet, denk ik, vanwege school en het feit dat ik waarschijnlijk niet echt iemand kan vinden die zin heeft om mee te gaan.

    Nouja, ik heb zin om mee te gaan :') Maar ik snap het wel hoor, we kennen elkaar niet en school gaat voor.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmm, te ver. Al lijkt het me wel leuk.


    Take me to wonderland

    Nope, ik ga niet. Ik ben niet zo van die dingen.


    Bad decisions make good stories.

    LunarFlower schreef:
    (...)
    Nouja, ik heb zin om mee te gaan :') Maar ik snap het wel hoor, we kennen elkaar niet en school gaat voor.


    Ik bedoel niet dat ik jou niet wil meeten hoor. (: Ik ben gewoon een beetje awkward bij 'vreemde' mensen en ik zou dan best mee willen doen aan een meeting, maar het is voor mij ontzettend moeilijk om dan de hele dag bij die mensen te blijven, echt niet omdat ik ze dan niet aardig vind ofzo, maar gewoon omdat ik dan opgevreten word door mijn eigen zenuwen, haha. Dan neem ik liever iemand mee die ik wat beter ken, zodat ik de rest van de dag met hem/haar rond kan lopen, snap je?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anarose schreef:
    Nope, ik ga niet. Ik ben niet zo van die dingen.


    Do what people say you can't.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik bedoel niet dat ik jou niet wil meeten hoor. (: Ik ben gewoon een beetje awkward bij 'vreemde' mensen en ik zou dan best mee willen doen aan een meeting, maar het is voor mij ontzettend moeilijk om dan de hele dag bij die mensen te blijven, echt niet omdat ik ze dan niet aardig vind ofzo, maar gewoon omdat ik dan opgevreten word door mijn eigen zenuwen, haha. Dan neem ik liever iemand mee die ik wat beter ken, zodat ik de rest van de dag met hem/haar rond kan lopen, snap je?

    Jazeker, ik bedoelde het ook zeker niet aanvallend o:
    Ik begrijp best dat je liever met iemand gaat die je wat beter kent :p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het lijkt me echt leuk om daar een keer naartoe te gaan, maar niemand zou met mij mee willen denk ik en voor meetings ben ik doodsbang dus helaas. x')

    Anarose schreef:
    Nope, ik ga niet. Ik ben niet zo van die dingen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Kostuums zijn zo duur...
    En ik heb bijna geen geld ;x


    26 - 02 - '16

    Ik ga samen met een vriendin op zondag :)


    Stenenlikker

    Ik ga erheen :Y).
    With some guys I know and some guys I do not know :'D.

    Als je iemand als Grell ziet cosplayen zou ik het kunnen zijn.
    /No I don't even watch Black Butler, I borrow it from someone.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 21:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga met een vriendin van mij, aangezien ze niet alleen met haar zus en diens vriend wilde :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga elk jaar! Ik woon er 5 min fietsen vandaan.

    Ga dit jaar met een redelijke vriendengroep en zal vast wel gezellige mensen daar tegenkomen.

    Mijn kostuum is voor beide dagen compleet anders. Maar vooral heel lief. (Echt eng lief.Het is eigenlijk helemaal niks voor mij. Maarja heb beloofd zo te gaan.)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!